geen hoera bij ikea
Geplaatst: 16 okt 2007 19:54
hallo allemaal
eer je betaalt bij ikea voor een keukenlevering de volgende tip...
controleer de maten, de kasten en alles... het kan eigenlijk niet want het staat in de vrachtwagen en je moet eerst betalen eer ze uitladen, maar laten de jongens van het transport bedrijf maar lekker tellen, duurt erg lang maar het is een tip...in UW voordeel!!!
waarom.. wij wachten al 3 maanden.... JA DRIE MAANDEN op onze werkblad die door ikea verkeerd is afgezaagd.. leuk hoor al mijn visite en de verjaardag van mijn zoon zonder enige vorm van service voor mijn gasten... geen werkblad is immers geen keuken... oke een halve.. geen werkblad, gasstel, en spoelbak...
na 17 maal bellen, en valse beloftes van het call-serveice.. het enige nummer wat ze vrijgeven.. nu snap ik waarom, heb ik nog steeds niets en sta ik in dubio om gerechtelijke stappen te gaan ondernemen tegen de ikea keten. Als is het de schade van het elders eten, het vele uren bellen van 10 cent p/min!!!! hoezo goedkoop... en de ergenis.
weet iemand, of heeft iemand ervaring om deze ellende voor mij sneller te beeindigen... zelf denk ik om een ander bedrijf het blad te gaan plaatsen en ikea te laten betalen.. ik snap nu overigens wel de 25 jaren garantie
groetjes rens elzinga
eer je betaalt bij ikea voor een keukenlevering de volgende tip...
controleer de maten, de kasten en alles... het kan eigenlijk niet want het staat in de vrachtwagen en je moet eerst betalen eer ze uitladen, maar laten de jongens van het transport bedrijf maar lekker tellen, duurt erg lang maar het is een tip...in UW voordeel!!!
waarom.. wij wachten al 3 maanden.... JA DRIE MAANDEN op onze werkblad die door ikea verkeerd is afgezaagd.. leuk hoor al mijn visite en de verjaardag van mijn zoon zonder enige vorm van service voor mijn gasten... geen werkblad is immers geen keuken... oke een halve.. geen werkblad, gasstel, en spoelbak...
na 17 maal bellen, en valse beloftes van het call-serveice.. het enige nummer wat ze vrijgeven.. nu snap ik waarom, heb ik nog steeds niets en sta ik in dubio om gerechtelijke stappen te gaan ondernemen tegen de ikea keten. Als is het de schade van het elders eten, het vele uren bellen van 10 cent p/min!!!! hoezo goedkoop... en de ergenis.
weet iemand, of heeft iemand ervaring om deze ellende voor mij sneller te beeindigen... zelf denk ik om een ander bedrijf het blad te gaan plaatsen en ikea te laten betalen.. ik snap nu overigens wel de 25 jaren garantie
groetjes rens elzinga