Storing en omzetting zonder toestemming door Tele2
Geplaatst: 20 okt 2007 10:33
Ik heb nu 8 dagen al internet wat iedere 5 minuten uitvalt van Tele 2.
De technische dienst krijgt het maar niet opgelost, ik heb al een nieuwe modem, ik heb een nieuwe splitter, ik heb alles aangesloten bij het ISRA punt maar toch nogsteeds geen oplossing.
Veel geblaat aan de telefoon, een lijnmeting, de dame van de helpdesk (NAOMI LAURENSEN) gooit tot 3x toe de hoorn erop omdat ik boos word als ze mij als een halve debiel behandeld terwijl ik meer technische kennis dan zij heb.
Ja gek he dat iemand boos word als je hem als een debiel behandeld ondanks het verzoek mij als een volwassene te behandelen!
Maargoed, later wel redelijk goed te woord gestaan door andere mensen
En dan gisteren het volgende weer:
Ik gisteren op Utrecht hoog Caterijne een standje tegen van Tele 2. De verkoper daar zei mij dat als ik zou upgraden naar een duurder pakket dat mijn internet misschien wel direct zou gaan werken.
De smeerlap zei ook nog en ik citeer “Als u wat meer INFORMATIE wenst, dan stuur ik dat u toe, u krijgt dan gegevens aan huis gestuurd en als u het er niet mee eens bent, dan kunt u binnen 7 dagen afzeggen, dit ivm de colportage wetgeving”.
Kortom de gore schoft wou helemaal geen informatie sturen maar hij wou even snel mijn contract zonder mijn toestemming overzetten naar een duurder pakket.
En natuurlijk werkt ook dat duurdere pakket niet, het is een technisch probleem, geen snelheids probleem.
Wat een gore teringklootzakken bij Tele2!
Meer
http://tele2.cyberkrant.nl
De technische dienst krijgt het maar niet opgelost, ik heb al een nieuwe modem, ik heb een nieuwe splitter, ik heb alles aangesloten bij het ISRA punt maar toch nogsteeds geen oplossing.
Veel geblaat aan de telefoon, een lijnmeting, de dame van de helpdesk (NAOMI LAURENSEN) gooit tot 3x toe de hoorn erop omdat ik boos word als ze mij als een halve debiel behandeld terwijl ik meer technische kennis dan zij heb.
Ja gek he dat iemand boos word als je hem als een debiel behandeld ondanks het verzoek mij als een volwassene te behandelen!
Maargoed, later wel redelijk goed te woord gestaan door andere mensen
En dan gisteren het volgende weer:
Ik gisteren op Utrecht hoog Caterijne een standje tegen van Tele 2. De verkoper daar zei mij dat als ik zou upgraden naar een duurder pakket dat mijn internet misschien wel direct zou gaan werken.
De smeerlap zei ook nog en ik citeer “Als u wat meer INFORMATIE wenst, dan stuur ik dat u toe, u krijgt dan gegevens aan huis gestuurd en als u het er niet mee eens bent, dan kunt u binnen 7 dagen afzeggen, dit ivm de colportage wetgeving”.
Kortom de gore schoft wou helemaal geen informatie sturen maar hij wou even snel mijn contract zonder mijn toestemming overzetten naar een duurder pakket.
En natuurlijk werkt ook dat duurdere pakket niet, het is een technisch probleem, geen snelheids probleem.
Wat een gore teringklootzakken bij Tele2!
Meer
http://tele2.cyberkrant.nl