LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Planet Music Stream

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Tieflaar

Planet Music Stream

Ongelezen bericht door Tieflaar »

Hallo,

Vanaf 31 oktober 2007 stopt Planet Internet met de dienst Planet Music Stream. Hiervoor in de plaats starten zij vanaf 1 oktober met Planet Music.
Bij bepaalde abonnementvormen kregen de abonnees per maand gratis credits om muziek legaal te downloaden. Dat verdwijnt dus. Planet bied daarvoor in de plaats Music Stream aan. In de mail die abonnees hierover kregen staat:

´Om te profiteren van alle nieuwe muzikale mogelijkheden van Planet Music hoeft u nu alleen maar in te loggen. Dan bent u gratis lid voor maar liefst 3 maanden (niet-leden betalen € 7,99 per maand)!´

Dat is bizar! Had je een Comfort Abonnement dan kreeg je maandelijks gratis 1000 credits. Vergelijkbare waarde ongeveer 10 Euro. Nu mag je drie maanden de nieuwe dienst proberen. Maar daarna moet je er wel voor gaan betalen. Dat is toch niet echt een heel mooi bod. Vindt u wel?
Ik heb hierover verschillende mails naar Planet gestuurd maar tot nu toe heb ik van hen nog geen zinnig antwoord ontvangen.

Bedankt voor uw reacties.

Murphy-p

Re: Planet Music Stream

Ongelezen bericht door Murphy-p »

De Planet abonnementen geven steeds minder waar voor hun geld

Het Standaard abonnement is eerst gedowngrade van 4 naar 3 MB vervolgens kun je geen gratis muziek meer downloaden en vanaf 1 dec 2007 moet je opeens ook gaan betalen voor PC Plus wat zou hun volgende stap zijn ?

Planet verandert eenzijdig de overeenkomst voor mij een reden om mijn abonnement op te zeggen.

Gesloten