Pagina 1 van 1

Zeer slechte ervaring ioffer

Geplaatst: 22 okt 2007 20:17
door Peetertje
Heb poosje terug wat op de website van ioffer gekocht. Vergelijkbaar concept als ibood.

Nadat ik mijn bestelling (DVD recorder) had geplaatst en bedrag had overgemaakt heb ik ruim 3 weken moeten wachten op mijn bestelling. Vervolgens is mijn bestelling geleverd maar bleek de recorder niet goed te functioneren.

Met heel veel moeite (mails, telefoontjes) voor elkaar gekregen dat ik het apparaat terug mocht sturen. Zo gedaan.

Maar toen begon de ellende... Mijn geld natuurlijk nog niet terug. En vervolgens gaf ioffer niet thuis. Mails en telefoontjes hielpen niets. Plots stond na ruim 2 maanden het bedrag, minus de verzendkosten, op mijn rekening.

Pffff... heb het er maar bij gelaten, maar ik bestel er niets meer. Voor mij alleen nog maar webwinkels met een keurmerk. Achteraf op een andere site (www.belazerdophetnet.nl) ook slechte ervaring gelezen.

Hoor graag of er nog meer mensen een slechte ervaring hebben met deze slechte site.

Re: Zeer slechte ervaring ioffer

Geplaatst: 27 okt 2007 20:55
door D1RK
Zo verdienen helaas vele webwinkels geld, als je alles of een groot deel betaal hoor je niets, en bij rembours sturen ze defecte apparaten die ze voordelig inkopen.

Zo komt het apparaat wel retour om nieuwe slachtoffers uit te kleden, maar dat keurmerk, sinds 1997 heeft mijn veel grotere online winkel bij Kassa, Radar en Google slechts 4 meldingen gehad!
Ik mag geen namen noemen wegens de voorwaarden, maar ook zonder keurmerk, (kost geld) krijg ik wel veel tevreden klanten!

Re: Zeer slechte ervaring ioffer

Geplaatst: 28 okt 2007 13:13
door barthezzz
@D1rk

ben inmiddels wel heeeeeel benieuwd naar je winkel hoor....NOT! :lol:

Re: Zeer slechte ervaring ioffer

Geplaatst: 01 nov 2007 09:04
door ondernemer-
verzendkosten worden nooit gecrediteerd