Pagina 1 van 2
Opzeggen UPC
Geplaatst: 24 okt 2007 09:59
door lippy
Het aller ergste is: als jou Digitene ontvangst van KPN goed werkt en jij besluit het te behouden, ben je nog niet meteen van UPC af. Ik ben collectief met meerdere buurt bewoners overgestapt van UPC naar KPN Digitenne met volle tevredenheid, en het scheelt toch erg veel in portemonnee. Daarnaast is het beeld kwaliteit stukke beter als het analoge signaal van UPC. Er word bij het Digitenne pakket een standaard brief mee geleverd hoe men van je kabelaar af moet komen, in mijn geval dus UPC. Na drie brieven verstuurd te hebben aan UPC waarvan er het laatste aangetekend, heb ik nog steeds niets mogen vernemen van UPC … ook mijn buurt bewoners op de zelfde wijze NIETS VERNOMEN. Men is bij UPC zo asociaal om alle opzeggingen te negeren. Wel krijgen we afschrijvingen van de bank dat UPC gewoon je rekening blijft plunderen. Telkens moeten wij het geld terug laten storten. In mijn geval heb ik geen auto afschrijving, dus weiger ik elke betaling die er binnen komt van UPC. Al staan er 10 deurwaarders op de stoep.
lippy
Arnhem
Re: Opzeggen UPC
Geplaatst: 24 okt 2007 11:49
door agro
Na AANGETEKENDE MET BVO opzegging nog 1 maand betalen, daarna alle betalingen stopzetten.
Vervolgens naar je bank gaan en een selectieve blokkade opleggenvoor upc, ze kunnen dan niks meer van je rekening afschrijven.
Je hebt dan helemaal aan hun voorwaarden voldaan, mochten ze verder gaan zal je sterk staan.
Let wel dat je aangetekend met bvo (bericht van ontvangst) opzegt, je hebt dan bewijs dat je verzonden hebt maar wat nog belangrijker is je hebt ook bewijs dat ze het aangetekende schrijven hebben ontvangen.
suc6 toegewenst.
Re: Opzeggen UPC
Geplaatst: 26 okt 2007 13:43
door Jacdune
Het zelfde gebeurd hier. In augustus schriftelijk opgezegd. Dit was voor 1 september, dus met de opzegtermijn van 1 maand zou mijn abbonement uiterlijk per 1 oktober beindigd worden, toch? Mooi voor het 4de kwartaal.
Uiteraard net als familieleden om mij heen geen bevestigingsbrief gekregen, dus daar keek ik niet van op. Wel van het feit dat er gewoon een factuur kwam voor het 4 de kwartaal. Kortom: Bellen a 10 ct per minuut met hoop overbodige bandjes en vragen e.d. Daar werd mij verteld dat ze mijn brief gekregen hadden en op 23 september in behandeling hadden genomen waardoor ik het 4de kwartaal alsnog moest gaan betalen. Toen ik zei dat ik dit niet van plan was omdat ik mijn brief tijdig had verstuurd was dit ineens geen enkel probleem en kon ik de factuur verscheuren. Ik zou nog een eindafrekeing krijgen maar die heb ik tot op heden nogsteeds niet ontvangen.
Kortom we wachten rustig af, maar ze krijgen geen cent meer.
Re: Opzeggen UPC
Geplaatst: 27 okt 2007 19:09
door agro
Kortom: Bellen a 10 ct per minuut met hoop overbodige bandjes en vragen
In het vervolg NIET meer bellen, maar schrijven naar antwoordnummer, bij voorkeur antwoordnummer in Leeuwarden, GEEN postzegel nodig, upc betaald de portokosten, helpt 1x schrijven niet, schrijf dan vaker, eventueel zonder enveloppe aan 1 zijde je probleem of klacht aan andere zijde adres, dubbelvouwen en dichtnieten, en klaar is kees voor verzending, met een minimum aan kosten. (voor upc ca € 0,50 per ontvangen poststuk)
Voor antwoordnummers zie
www.antwoordnummer.nl
Voor normale telefoonnummers en adressen zie
www.uw-adres.nl
suc6 toegewenst.
Re: Opzeggen UPC
Geplaatst: 29 okt 2007 12:09
door Wassily-UPC
Het centrale correspondentieadres van UPC Nederland is:
UPC Nederland
Postbus 320
8200 AH Lelystad
Ook opzeggingen dienen naar dit adres te worden gezonden. Het sturen van opzeggingen naar andere adressen kan de verwerking van de opzegging onnodig vertragen.
Ik heb begrepen dat op de opzegkaarten van KPN een tijdje een ander adres stond vermeld. Inmiddels hebben zij hun kaartje op ons verzoek aangepast.
Met vriendelijke groet,
UPC Webcareteam
Re: Opzeggen UPC
Geplaatst: 29 okt 2007 12:17
door agro
Het algemene centrale correspondentieadres van UPC Nederland is:
UPC Nederland
Postbus 320
8200 AH Lelystad
Niet doen kost je postzegels!!!
Laat upc de porto betalen kan o.a. naar volgende adressen GEEN postzegel nodig!!!
UPC Nederland
Antwoordnummer 306
8200 VB Lelystad
UPC Nederland
Antwoordnummer 6556
8900 VC Leeuwarden
Re: Opzeggen UPC
Geplaatst: 05 nov 2007 14:40
door Hans van Doorn
Probeer eens een mail/faxbombardement. Het mailbombardement heb ik bij UPC gebruikt, het faxbombardement bij Zilveren Kruis.
De UPC-zaak loopt nog (zie voor details mijn andere thread), Zilveren Kruis heeft na een paar maanden en tientallen faxen van 15-20 kantjes (overigens op HUN verzoek, zij wilden dat ik bijlagen faxte) hun fout (onterechte factuur) toegegeven en rechtgezet.
Het kost even tijd, maar met de pc met faxprogramma (en een ouderwetse fax om interne faxnummers te verzamelen) kom je een heel eind.
Re: Opzeggen UPC
Geplaatst: 05 nov 2007 17:28
door kanovaarder
Aan de heer v.Dxxxx ,
Als u bent geboren in 1932 te Amsterdam dan zou ik u zeker aanraden om uw privé-gegevens niet zomaar op het internet te zetten.
Verstandiger is het om, zoals de meeste anderen op dit forum, een nickname te gaan gebruiken.
Met vriendelijke groet;
Grootvader
Re: Opzeggen UPC
Geplaatst: 05 nov 2007 21:00
door Jacdune
Heb de eindafrekening gekregen en mag nog 1,00 euro betalen. Zal ongetwijfeld voor de acceptgiro zijn, maar dat moet ik nog even verder bekijken. Voor de rest heb ik nogsteeds signaal op mijn kabelaansluiting, zal ook nog wel even duren voor dat afgelsoten word. Ik heb 2 kennissen, 1 heeft al 3 jaar signaal na opzegging en de andere al 3/4 jaar na opzegging.. We zullen zien!
Re: Opzeggen UPC
Geplaatst: 06 nov 2007 08:34
door Ron58
Heb de eindafrekening gekregen en mag nog 1,00 euro betalen. Zal ongetwijfeld voor de acceptgiro zijn
Zou typisch iets voor UPC zijn, je een factuur sturen van 0 euro, maar je wel 1 euro rekenen voor de acceptgiro waarmee je die 0 euro gaat overmaken.
Ik zou die 0 euro maar overmaken, vermeerderd met de 1 euro voor de acceptgiro, anders krijg je nog herinnerings en incassokosten
Re: Opzeggen UPC
Geplaatst: 13 nov 2007 18:56
door Jezper-UPC
Heb de eindafrekening gekregen en mag nog 1,00 euro betalen. Zal ongetwijfeld voor de acceptgiro zijn
Wanneer u een factuur hebt ontvangen waarop enkel 1 euro voor de administratiekosten van de acceptgiro wordt berekend is deze factuur onterecht verzonden. Helaas worden incidenteel dergelijke facturen nog verzonden. Achteraf wordt dit in ons systeem automatisch gecorrigeerd. U hoeft de euro dus niet over te maken.
Excuus voor de onduidelijkheid. Mochten er toch nog problemen ontstaan omtrent deze factuur neemt u dan gerust contact met ons op middels
[email protected]
MVG,
Webcare UPC
Re: Opzeggen UPC
Geplaatst: 20 okt 2009 12:34
door black_mary
Ben - helaas - 2x klant van UPC geweest. 1ste keer (10 jaar geleiden) hebben ze mijn borg voor modem (die werkelijk niks waard is, en ze vragen 50 euro voor) pas na 3 mnd terugbetaald en pas nadat ik verzendbewijs toonde.
Nu, in deze mal - ze hebben me monteur verstuurd en 40 euro daarvoor gerekend. terwijl: 1. het was beloofd niks te kosten 2. monteur heeft helemaal niks bij mij gedaan. Daarna - zagen ze - jij hebt geen signaal (haha, dat heb ik hun zelf verteld, maar ja - er moest toch monteur komen, die mij 40 euro had gekost) - en er moet andere monteur komen (uiteraard ook 40 euro), die een signaal zal geven!!!! Toevallig in de nacht voor komst van 2de monteur heb ik niet kunnen slapen en om 3 uur 's nachts zag ik dat er een signaal is! Ik heb uiteraard meteen internet aangesloten en 's morgens monteur opgezegd. Conclusie: het was van tevoren geplant, die verhaal met monteren, om zo veel mogelijk geld uit de zaak van klant te kunnen kloppen.
Verder ging nog leuker: na 3 jaar ging ik abonnement opzeggen, en had gezegd dat ik naar buitenland ga wonen. Ten eerste, ze hebben mijn verzoek niet willen behandelen, want ik te vroeg belde. Ik moest werkelijk dag-op-dag 2 mnd van tevoren bellen. Goed, ik maak herinneren in mijn GSM en bel precies in die dag (meerdere mensen vergeten, natuurlijk). En wat hoor ik? – Nou, ik moest BEWIJS VAN GEMEENTE tonen dat ik naar buitenland ben vertrokken om mijn relaties met UPC te kunnen verbreken. Hier was mij echt te veel.....
1 maand later heb ik nog steeds geen bevestiging van opzegging en bel weer naar UPC. Blijkbaar, ze hebben hem NIET VERWERKT en nu mijn abonnement gaat nog 1 mand door. Maar pas op: ik heb verzendbewijs in mijn handen, en dat ze hun verplichtingen niet voldoen, is mijn zaak niet. Mijn abonnement wordt strikt op gewenste dag opgezegd.
Nu modem – 2x gebeld om een ‘vuldoos’ voor modem te mogen hebben. Nadat de modem eindelijk was verstuurd, ben ik al 3 mnd bezig om mijn borg te ontvangen. .....
Willen jullie dat ook allemaal meemaken? Kom snel dan bij UPC shop!
Re: Opzeggen UPC
Geplaatst: 23 nov 2009 14:20
door Vins
Als je een deel of je hele abonnement van UPC wilt opzeggen kan dat tegenwoordig ook telefonisch. Kijk maar onder 'klantenservice' en dan onder 'administratie'.
Uiteraard probeert de telefoonmedewerker het gesprek weer nodeloos te rekken door allerlei niet ter zake doende vragen aan je te stellen. Houdt je poot stijf en laat je niet verleiden om nog even een monteur te laten komen of een ander pakket te proberen.
Succes!
Re: Opzeggen UPC
Geplaatst: 02 dec 2010 13:52
door hakani
we wordt ook hier nergens op gereageerd.
telefonisch opgezegd...was akkoord
per 7-10-2010 bent u van ons contract af.
Wat schertst mijn verbazing ? gewoon weer via een deurwaarder nota's opvoeren.
Van hun krijg ik geen post. Ik heb een enorm conflict over het zogenaamd huren van films.
Gebeld gemaild...aangetekend verstuurd
Nergens een reactie op.
Ook de deurwaarder gemaild en aangetekend een stuk verstuurd
geen reactie
ik voel me machteloos.
Ik weet niet hoe ik ooit van UPC af moet komen.
De nota blijft oplopen en het probleem wordt niet opgelost.
De enige reactie die ik maar blijf krijgen via de mail :
u heeft een betalingsachterstand. Zodra u dit heeft voldaan kunt u weer gebruik maken van onze diensten.
DAT WIL IK NIET !!!!
Ik wil van jullie af zijn.
Re: Opzeggen UPC
Geplaatst: 04 dec 2010 12:38
door Henri42
Stuur eens een mailtje naar
[email protected], zeker weten ontvang je binnen 2 dagen een reactie op jouw probleem, succes
Re: Opzeggen UPC
Geplaatst: 04 dec 2010 13:22
door tiptoo
Hunrie is in dienst van upc
Re: Opzeggen UPC
Geplaatst: 04 dec 2010 13:43
door Henri42
Re: Opzeggen UPC
Geplaatst: 04 dec 2010 13:47
door tiptoo
gratis abonnement of zoiets Hunrie
Re: Opzeggen UPC
Geplaatst: 05 dec 2010 09:15
door GJvdZ
agro schreef:Het algemene centrale correspondentieadres van UPC Nederland is:
UPC Nederland
Postbus 320
8200 AH Lelystad
Niet doen kost je postzegels!!!
Laat upc de porto betalen kan o.a. naar volgende adressen GEEN postzegel nodig!!!
UPC Nederland
Antwoordnummer 306
8200 VB Lelystad
UPC Nederland
Antwoordnummer 6556
8900 VC Leeuwarden
MOet je doen. Maar hou dan wel op met zeuren. UPC geeft de juiste procedure aan, maar vooral daarvan afwijken. Zucht.
Re: Opzeggen UPC
Geplaatst: 05 dec 2010 10:03
door agro
GJvdZ schreef:agro schreef:Het algemene centrale correspondentieadres van UPC Nederland is:
UPC Nederland
Postbus 320
8200 AH Lelystad
Niet doen kost je postzegels!!!
Laat upc de porto betalen kan o.a. naar volgende adressen GEEN postzegel nodig!!!
UPC Nederland
Antwoordnummer 306
8200 VB Lelystad
UPC Nederland
Antwoordnummer 6556
8900 VC Leeuwarden
MOet je doen. Maar hou dan wel op met zeuren. UPC geeft de juiste procedure aan, maar vooral daarvan afwijken. Zucht.
Zeker weten dat het werkt, als bij 1x schrijven niet helpt, stuur er dan een 20 a 25 tal ineens, met de mededeling dat je dit zal herhalen, desnoods dagelijks, en je zal verbaast staan hoe snel ze dan reageren.