Pagina 1 van 1

MONTEL lederen bank

Geplaatst: 24 okt 2007 16:22
door joketam
Betreft bankmodel LUND LEDER RODEO € 2587,-
ART.NR. 06960061
Aankoop filiaal Alkmaar
Klacht: Om extra veerkracht in kussen hebben wij koudschuim besteld, meerkosten(staat op bon vermeld). Resultaat: totaal geen veerkracht, kuilen blijven diep zichtbaar en bobbelvorming. Meubelman Roel Dijkman is komen kijken: hij vindt dat dat hoort bij de nonchalante uitstraling en beroept zich op normale plooivorming. (was besproken). De eigenschap van kouschuim (veerkracht en terugkomen in oorspronkelijke vorm) lapt hij aan zijn laars. De klacht is dus niet opgelost en ik wil het er niet bij laten zitten. Na 3 weken ziet de bank er echter niet meer uit door de kuilen, dat niets met nonchalante uitrstraling of plooivorming te maken heeft.

Re: MONTEL lederen bank

Geplaatst: 26 okt 2007 17:33
door joketam
Vandaag heeft mevr. Bridee, baas van de meubelman gemaild, dat de bank mag worden omgeruild. Bij deze dus mijn complimenten voor dit deskundige besluit en prima service
Joketam

Re: MONTEL lederen bank

Geplaatst: 30 okt 2007 23:33
door Drakoon82
mag ik vragen hoe je er bij komt dat bridee de baas van meubelman is?

Bride is gewoon een helpdesk medewerken en waarschijnlijk de casemanager van jou order/klacht

Re: MONTEL lederen bank

Geplaatst: 31 okt 2007 07:33
door joketam
Zij had in elk geval meer zeggenschap dan de meubelman, die bij mij thuis was. In elk geval is het een goede oplossing. Alleen moet ik nu weer zoeken naar een geschikte bank, want het model en leersoort vond ik fantastisch. Ik hoop te kunnen slagen.

Re: MONTEL lederen bank

Geplaatst: 10 dec 2007 18:37
door meubelverkoper
Een nette oplossing van de Meubelman.
Echter is de bank goed uitgeleverd, maar is in dit geval de koudschuim verkeerd verkocht. Koudschuim heeft namelijk nagenoeg dezelfde zit als het standaard polyether, echter blijft het beter in model, en de veerkracht beter behouden.

Het lijkt mij onlogisch dat je een zachte bank koopt, en er koudschuim in zet om 'm harder te laten worden. Je kiest toch juist voor een bank omdat die lekker zit...

Re: MONTEL lederen bank

Geplaatst: 12 dec 2007 15:42
door ikbenhetgezeurzat
Wat is het toch schandalig om een klacht op internet te zetten voordat je bij de verkopende partij de oplossing hebt vernomen! Bedenk wat voor negetieve reclame je een bedrijf geeft! Zoals altijd: denk eerst voor je iets doet!!

Re: MONTEL lederen bank

Geplaatst: 12 dec 2007 21:15
door 16again
Mogelijk is hier juist een oplossing gevonden doordat de klacht op internet gezet werd!
In eerste instantie ving topic starter bot bij de meubelman, welke service en garantie voor een hoop meubelzaken afhandelt

Re: MONTEL lederen bank

Geplaatst: 14 dec 2007 10:57
door meubelverkoper
Waarom kunnen jullie niet geloven dat een meubelzaak dit gewoon doet. Bij een aantal van jullie gaan gelijk de raderen draaien van; het wordt opgelost, dus er zal wel iets vreemds aan de hand zijn.
Ik geloof niet dat bedrijven de klachtensite van radar aan het afstruinen zijn en vervolgens de betreffende order erbij gaan zoeken om het dan wel goed op te lossen.

Re: MONTEL lederen bank

Geplaatst: 14 dec 2007 14:45
door kanovaarder
klachtenfora afstruinende bedrijven.

Het blijkt juist een feit te zijn dat kleine- maar ook de grote bedrijven zeer aktief naar internetreacties zoeken over hun bedrijf.

Sterker nog!
Men neemt zelfs vaak daar speciaal personeel voor aan die bij negatieve berichtgeving of voor sluikreklame zeer positief over het bedrijf moeten schrijven.

Ons aller Els Beltman is ons leidend voorbeeld.

Grootvader