LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Holland International

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Liesbethje
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 jan 2009 18:10

Re: Holland International

Ongelezen bericht door Liesbethje »

In navolging van een pittige protestmail richting Holland International/TUI kreeg ik uiteindelijk een hele aardige reactie van een mw. Allart (zeg ik even uit mijn hoofd) van de afdeling duurzaam toerisme; ze was heel erg geschrokken van deze gruwelijke vermeldingen/pro-stierenvechten cq. arenabezoekpromoties in hun gidsen. Dit blijkt bij nader inzien een grove interne miscommunicatie en is naar haar zeggen inmiddels rechtgezet. Zal in de eerstvolgende druk niet meer voorkomen. Vraag blijft natuurlijk hoe dit ooit kon gebeuren....maar goed......er is beterschap beloofd! Dus alsnog petje af voor Holland International/TUI op dit gebied!

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Holland International

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Misschien zouden ze bij Holland International zelf eens ter plekke moeten gaan bekijken wat voor baggere accomodatie ze (tegen hoge prijzen!) aanbieden...
Dat niet alleen, maar dat ze speciaal aangepaste kamers voor gehandicapten verhuren, terwijl het desbetreffende resort die in het geheel niet heeft, is nog erger.
Ik heb nu eenmaal een verhoogd toilet nodig en kan niet douchen in een bad.
Uiteindelijk heeft het resort uit zichzelf een toiletstoel en een douchestoel voor in het bad gebracht.
Ze (en dan vooral de manager) waren ook erg boos op HI, omdat die mensen dus vertelt dat er speciaal aangepaste kamers zijn, terwijl dit niet zo is.
De hostess ging op zoek naar een andere locatie, maar kwam met appartementen die nog slechter waren of op een steile heuvel lagen. (handig met een rolstoel)
Er was wel een betere optie beschikbaar, maar dan moesten wij bijbetalen.
Niet gedaan natuurlijk, dus zijn we blijven zitten waar we waren, omdat het resort zelf het vreselijk voor ons vond en uit zichzelf de problemen van HI hebben opgelost.
Maar het feit blijft dat door HI een vakantie voor een deel een nare smaak heeft gekregen, omdat ons iets beloofd was wat niet geleverd kon worden.
Wij zullen nooit meer bij HI of aanverwante artikelen boeken.

Gesloten