Verkeerde voorlichting Hi-KPN verlenging mobiel abonnement
Geplaatst: 24 okt 2007 20:34
Hallo,
Graag een advies over het volgende:
Mijn vrouw heeft net telefonisch via de 'shop' haar contract verlengd. Ze had een 20 euro abonnement en wilde graag een nieuw toestel zonder over te hoeven stappen naar Vodafone. Volgens de medewerkster was het voordeliger als ze van Hi naar KPN zou gaan. Echter, op het laatste moment, toen alles al besproken leek, meldde ze nog even dat ze vanwege het sms gebruik er dan een sms bundel aan toevoegde en dan zou ze uitkomen op 22,50 euro. Enigszins overrompeld is ze akkoord gegaan en heeft ze haar rijbewijs gegevens ter bevestiging geven. Echter, op de site blijkt ook nog eens dat ze dan minder belminuten heeft als het bij het gewone 20 euro Hi abonnement. Kortom, ze is verkeerd en onjuist geinformeerd.
Mogen we het contract alsnog opzeggen? De bevestiging en het toestel worden nog per post toegestuurd.
Graag een advies over het volgende:
Mijn vrouw heeft net telefonisch via de 'shop' haar contract verlengd. Ze had een 20 euro abonnement en wilde graag een nieuw toestel zonder over te hoeven stappen naar Vodafone. Volgens de medewerkster was het voordeliger als ze van Hi naar KPN zou gaan. Echter, op het laatste moment, toen alles al besproken leek, meldde ze nog even dat ze vanwege het sms gebruik er dan een sms bundel aan toevoegde en dan zou ze uitkomen op 22,50 euro. Enigszins overrompeld is ze akkoord gegaan en heeft ze haar rijbewijs gegevens ter bevestiging geven. Echter, op de site blijkt ook nog eens dat ze dan minder belminuten heeft als het bij het gewone 20 euro Hi abonnement. Kortom, ze is verkeerd en onjuist geinformeerd.
Mogen we het contract alsnog opzeggen? De bevestiging en het toestel worden nog per post toegestuurd.