UPC en abonnementskorting bij storingen.
Geplaatst: 25 okt 2007 16:00
vorige week konden zo'n 6000 UPC klanten in onze regio ruim 24 uur de telefoon niet gebruiken vanwege een storing.
dat komt natuurlijk in de krant met de vermelding erbij :
VOLGENS EEN WOORDVOERDER VAN UPC TREEDT VOOR HUISHOUDENS DIE LANGER DAN 24 UUR ZONDER TELEFOON HEBBEN GEZETEN HET GARANTIEPLAN IN WERKING.
NORMAAL KRIJGT MEN RESTITUTIE VOOR 2 ABONNEMENTSDAGEN MAAR IN DIT GEVAL PAST UPC HET GARANTIEPLAN RUIMHARTIG TOE, EN ZULLEN DE ABONNEMENTSKOSTEN VOOR EEN MAAND NIET IN REKENING WORDEN GEBRACHT.
mooi niet dus.... men weet daar van niks en komt van nergens.
als je uitleg gaat vragen ben je meestal ruim een half uur kwijt x 0,10 p/m en krijg je te horen dat het gewoon om 2 dagen korting gaat. geen cent meer.
dus.... moet je nog geld bijleggen zelfs.
wat moet je daar nu mee...
dat komt natuurlijk in de krant met de vermelding erbij :
VOLGENS EEN WOORDVOERDER VAN UPC TREEDT VOOR HUISHOUDENS DIE LANGER DAN 24 UUR ZONDER TELEFOON HEBBEN GEZETEN HET GARANTIEPLAN IN WERKING.
NORMAAL KRIJGT MEN RESTITUTIE VOOR 2 ABONNEMENTSDAGEN MAAR IN DIT GEVAL PAST UPC HET GARANTIEPLAN RUIMHARTIG TOE, EN ZULLEN DE ABONNEMENTSKOSTEN VOOR EEN MAAND NIET IN REKENING WORDEN GEBRACHT.
mooi niet dus.... men weet daar van niks en komt van nergens.
als je uitleg gaat vragen ben je meestal ruim een half uur kwijt x 0,10 p/m en krijg je te horen dat het gewoon om 2 dagen korting gaat. geen cent meer.
dus.... moet je nog geld bijleggen zelfs.
wat moet je daar nu mee...