Mycom, wat te doen?
Geplaatst: 25 okt 2007 22:36
Hallo allemaal,
Ik heb een kleine 3 maandjes geleden een aantal onderdelen gekocht bij Mycom in Utrecht.
Vervolgens ben ik deze zelf in elkaar gaan zetten en ben met mijn nieuwe computer aan de slag gegaan.
De pc begon echter, volledig willekeurige foutmeldingen te geven en sloot daarna af.
Dus ik echt alles proberen maar niets helpt.
Ik besluit uiteindelijk naar Mycom te bellen om te zoeken naar een oplossing.
Dus kreeg ik een medewerker aan de telefoon die zei: heb je hem zelf in elkaar gezet?
dat had ik en zijn reactie was dat ik om die reden de volledige onderzoekskosten moest betalen.
De onderdelen die erin zitten passen allemaal bij elkaar, processor past precies bij het moederbord, geheugen staan op de lijst van het moederbord, videokaart is perfect geschikt, voeding is sterk genoeg, harddisk is erbij gegeven door mycom.
Ik besloot er geen woorden aan vuil te maken over de telefoon en dus ging ik er met de bon op af.
Ik lever mijn pc in en na een gesprek kwamen de verkoper en ik overeen dat ik maar 1 'service klik' hoefde te betalen.
Dus ik laat mijn pc achter en word een aantal dagen later gebeld.
Met het bericht dat er helemaal niets mis was met de pc en dat ik hem maar weer moest komen ophalen.
Dus ik was al vrij kwaad vanwege het feit dat ik geld uitgeef bij hen maar dat ik al bijna 3 maanden zonder pc zit.
Maar goed, de verkoper meldde me dat ik naar huis moest gaan en het nog maar eens moest proberen.
Natuurlijk werkte dit weer niet en ik sprak met de verkoper af dat ik het moederbord maar moest omruilen want dat zou ondanks de test de meest logische reden zijn voor de willekeurige foutmeldingen.
Ik een nieuw moederbord in de pc gedaan en weer doet hij het niet.
Mycom zegt in principe tegen mij dat ik het zelf gedaan heb want ik heb de pc in elkaar gezet heb, en dat terwijl Mycom en nog een reparatiebedrijf er zelf naar gekeken hebben.
Nu zijn deze willekeurige foutmeldingen van een aard dat je niet precies kan afleiden wat de fout is.
Dus ik kan wel eeuwig onderdelen blijven omruilen maar dat heeft erg weinig zin denk ik.
Dus gefrustreerd als ik ben, vraag ik nu naar jullie meningen beste mensen over wat ik nu het beste kan ondernemen.
Graag hoor ik jullie reacties.
Ik heb een kleine 3 maandjes geleden een aantal onderdelen gekocht bij Mycom in Utrecht.
Vervolgens ben ik deze zelf in elkaar gaan zetten en ben met mijn nieuwe computer aan de slag gegaan.
De pc begon echter, volledig willekeurige foutmeldingen te geven en sloot daarna af.
Dus ik echt alles proberen maar niets helpt.
Ik besluit uiteindelijk naar Mycom te bellen om te zoeken naar een oplossing.
Dus kreeg ik een medewerker aan de telefoon die zei: heb je hem zelf in elkaar gezet?
dat had ik en zijn reactie was dat ik om die reden de volledige onderzoekskosten moest betalen.
De onderdelen die erin zitten passen allemaal bij elkaar, processor past precies bij het moederbord, geheugen staan op de lijst van het moederbord, videokaart is perfect geschikt, voeding is sterk genoeg, harddisk is erbij gegeven door mycom.
Ik besloot er geen woorden aan vuil te maken over de telefoon en dus ging ik er met de bon op af.
Ik lever mijn pc in en na een gesprek kwamen de verkoper en ik overeen dat ik maar 1 'service klik' hoefde te betalen.
Dus ik laat mijn pc achter en word een aantal dagen later gebeld.
Met het bericht dat er helemaal niets mis was met de pc en dat ik hem maar weer moest komen ophalen.
Dus ik was al vrij kwaad vanwege het feit dat ik geld uitgeef bij hen maar dat ik al bijna 3 maanden zonder pc zit.
Maar goed, de verkoper meldde me dat ik naar huis moest gaan en het nog maar eens moest proberen.
Natuurlijk werkte dit weer niet en ik sprak met de verkoper af dat ik het moederbord maar moest omruilen want dat zou ondanks de test de meest logische reden zijn voor de willekeurige foutmeldingen.
Ik een nieuw moederbord in de pc gedaan en weer doet hij het niet.
Mycom zegt in principe tegen mij dat ik het zelf gedaan heb want ik heb de pc in elkaar gezet heb, en dat terwijl Mycom en nog een reparatiebedrijf er zelf naar gekeken hebben.
Nu zijn deze willekeurige foutmeldingen van een aard dat je niet precies kan afleiden wat de fout is.
Dus ik kan wel eeuwig onderdelen blijven omruilen maar dat heeft erg weinig zin denk ik.
Dus gefrustreerd als ik ben, vraag ik nu naar jullie meningen beste mensen over wat ik nu het beste kan ondernemen.
Graag hoor ik jullie reacties.