HP laptop 3de keer terug reparatie nog kapot
Geplaatst: 26 okt 2007 16:06
november 2006 heb ik een laptop gekocht van hp de dv2085
Ik heb de laptop nodig voor school en hp leek me een goed merk
Na een tijdje begonnen er een soort stof vlekken in het scherm te komen, toen begon het hij moest op reparatie.
De afspraak voor het maken was zo gebeurt het ophalen duurde wat langer de dag waarop was afgesproken dat ze zouden komen waren ze de 'speciale' doos vergeten volgende dag beter, de volgende dag het zelfde en de dag daar na weer (al 3 dagen thuis omdat ze niet kunnen zeggen wanneer de komen in de morgen of middag) de meneer die hem op kwam halen had besloten hem zo mee te nemen gewoon in een plastic tas!!!
Terug van de reparatie van 5 weken was het beeldscherm gemaakt echter de linker achterhoek was er niet beter op geworden, het leek er op dat er hij was gevallen op de punt,.. scharnier scheef, boddy gescheurd, hij kon dus weer terug!!!
Het ophalen ging een stuk beter als de 1ste keer de 2de dag hadden ze een doos bij zich, De reparatie van van het scharnier is redelijk gelukt hij is weer recht maar de schade aan de boddy hebben ze niet zo veel aan gedaan! een kapje vervangen en voor de rest de krassen een beetje ingekleurt met een stifje (onder het motto van dan vallen ze niet zo op!) dit duurte alles te samen weer 5 weken
Na de laptop weer thuis te hebben en aangezet te hebben loopt er iets aan, een ventilator! weer terug!!!!
De reparatie liet lang op zich wachten, 6 weken en een hele hoop telefoontjes veder stond die al bijna 2 weken op een monteur te wachten de onderdelen waren er zo alleen de mensen!!!
Het kon nog wel een week duren maar opeens stond die op de stoep!!
Tot mijn schrik doet de bleutooth het niet!! iets wat ik veel gebruik om comunicatie met verschillende weer meter te krijgen. Maar weer even bellen a €0,20 per minuut. doorverbonden,..... doorverbonden,..... doorverboden na een hoop langen gesprekken zal ik worden terug gebeld door iemand van de klantenservic morgen,... niet dus, zelf maar weer gebeld
na weer een hoop gesprekken eindelijk iemand die mij een antwoord kon geven op de vraag hoe we dit probleem kunnen oplossen,
OPSTUREN
minimaal 10 dagen kwijd (zegen ze elke keer) geen leen product beschikbaar!!!
hij is nu al 16 weken weg geweest 6 dagen thuis gezeten om hem op te laten halen, en een hele hoge telefoon rekening!!!
Ik hoor het graag! vriendelijke groet,
Johan
Ik heb de laptop nodig voor school en hp leek me een goed merk
Na een tijdje begonnen er een soort stof vlekken in het scherm te komen, toen begon het hij moest op reparatie.
De afspraak voor het maken was zo gebeurt het ophalen duurde wat langer de dag waarop was afgesproken dat ze zouden komen waren ze de 'speciale' doos vergeten volgende dag beter, de volgende dag het zelfde en de dag daar na weer (al 3 dagen thuis omdat ze niet kunnen zeggen wanneer de komen in de morgen of middag) de meneer die hem op kwam halen had besloten hem zo mee te nemen gewoon in een plastic tas!!!
Terug van de reparatie van 5 weken was het beeldscherm gemaakt echter de linker achterhoek was er niet beter op geworden, het leek er op dat er hij was gevallen op de punt,.. scharnier scheef, boddy gescheurd, hij kon dus weer terug!!!
Het ophalen ging een stuk beter als de 1ste keer de 2de dag hadden ze een doos bij zich, De reparatie van van het scharnier is redelijk gelukt hij is weer recht maar de schade aan de boddy hebben ze niet zo veel aan gedaan! een kapje vervangen en voor de rest de krassen een beetje ingekleurt met een stifje (onder het motto van dan vallen ze niet zo op!) dit duurte alles te samen weer 5 weken
Na de laptop weer thuis te hebben en aangezet te hebben loopt er iets aan, een ventilator! weer terug!!!!
De reparatie liet lang op zich wachten, 6 weken en een hele hoop telefoontjes veder stond die al bijna 2 weken op een monteur te wachten de onderdelen waren er zo alleen de mensen!!!
Het kon nog wel een week duren maar opeens stond die op de stoep!!
Tot mijn schrik doet de bleutooth het niet!! iets wat ik veel gebruik om comunicatie met verschillende weer meter te krijgen. Maar weer even bellen a €0,20 per minuut. doorverbonden,..... doorverbonden,..... doorverboden na een hoop langen gesprekken zal ik worden terug gebeld door iemand van de klantenservic morgen,... niet dus, zelf maar weer gebeld
na weer een hoop gesprekken eindelijk iemand die mij een antwoord kon geven op de vraag hoe we dit probleem kunnen oplossen,
OPSTUREN
minimaal 10 dagen kwijd (zegen ze elke keer) geen leen product beschikbaar!!!
hij is nu al 16 weken weg geweest 6 dagen thuis gezeten om hem op te laten halen, en een hele hoge telefoon rekening!!!
Ik hoor het graag! vriendelijke groet,
Johan