LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vendoplan keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
sproet1974

Vendoplan keukens

Ongelezen bericht door sproet1974 »

Hallo,

wij zijn ons ook ah orienteren voor een nieuwe keuken. Nu hebben we iets moois gezien in de brochure van Vendoplan. Ik zou graag van jullie willen weten wat jullie ervaringen zijn met Vendoplan. (de zoekfunctie werkt niet..kan dus niets vinden). Onze voorkeur gaat uit naar de country-variant.

Hoop dat jullie me kunnen adviseren.

groeten
Femke

GWTE

Re: Vendoplan keukens

Ongelezen bericht door GWTE »

Beste Femke,

De kwaliteit van Almat keukens is te vergelijken met Ikea, Ik heb afgelopen week nog een Vendoplan (Almat) keuken zien staan die nog geplaatst moest worden bij de V&D. De keuken stond nog los en op zijn kop, kon hem dus goed inspecteren langs alle kanten. Het viel me zwaar tegen. Dan maar Ikea, die is dan voordeliger, sorry.

nico_s

Ongelezen bericht door nico_s »

Mijn vrouw en ik zijn jaren geleden een keer bij Vendoplan geweest. De verkoper was er alleen maar op uit om een handtekening van ons te krijgen, waarmee wij vast zouden zitten aan Vendoplan. Wees op je hoede.
Wij hebben aangegeven pas een handtekening te zetten als we definitief onze keuze gemaakt hebben. Niet omdat er een korting gegeven wordt die alleen op die dag geldig is.
Over de uitstraling van de keuken waren wij niet zo te spreken, wij konden een Schmidt keuken voor hetzelfde geld kopen, die ons qua uitstraling/afwerking meer aansprak.

sproet1974

Ongelezen bericht door sproet1974 »

Nog bedankt voor de reacties.
Zijn er zaterdag gaan kijken en hebben een vrijblijvende offerte laten maken. De verkoper was heel vriendelijk en gelukkig niet opdringerig..Heb tekeningen en offerte mee naar huis gekregen om er nog ff goed over na te kunnen denken.
Vonden de keuken die wij graag willen hebben er goed en stevig uitzien, maar goed wij zijn ook leken ;-)

We denken nog ff verder..

Gesloten