Contract Opzeggen T-Mobile
Geplaatst: 29 okt 2007 21:07
Zo te lezen schijnen er veel mensen te zijn die problemen hebben hun contract met T-Mobille op te kunnen zeggen , zo ook ik .
Onlangs kocht ik via een webwinkel een nieuwe telefoon merk Nokia type N73 met daarbij een tweejarig T-mobile abonnement.
Al gauw bleek dat de bereikbaarheid bij mij thuis ver te wensen overliet.
Na klachten bij de verkoper gaf deze aan dat T-mobile in deze gehouden is het contract onmiddelijk te ontbinden en ik zonder problemen kon over stappen naar een nieuwe provider.
Mooi niet dus T-Mobil geeft aan dat zij er niets aan kunnen doen en dat volgens hun de bereikbaar heid wel goed is. Het enige advies probeer je abonnement door te verkopen. Ze boden wel een reductie van de belkosten aan. Ook na verschillende mailings over en weer blijft T-mobil bij hun stadpunt, en lijkt de enige weg de rechter.
Of heeft iemand anders nog een oplossing.
Aan het toestel ligt het niet uitwisseling vd Simkaart van T-mobile in een ander toestel geeft het zelfde resultaat, alleen vervangen door KPN en Vodafone werkt zonder problemen.
Onlangs kocht ik via een webwinkel een nieuwe telefoon merk Nokia type N73 met daarbij een tweejarig T-mobile abonnement.
Al gauw bleek dat de bereikbaarheid bij mij thuis ver te wensen overliet.
Na klachten bij de verkoper gaf deze aan dat T-mobile in deze gehouden is het contract onmiddelijk te ontbinden en ik zonder problemen kon over stappen naar een nieuwe provider.
Mooi niet dus T-Mobil geeft aan dat zij er niets aan kunnen doen en dat volgens hun de bereikbaar heid wel goed is. Het enige advies probeer je abonnement door te verkopen. Ze boden wel een reductie van de belkosten aan. Ook na verschillende mailings over en weer blijft T-mobil bij hun stadpunt, en lijkt de enige weg de rechter.
Of heeft iemand anders nog een oplossing.
Aan het toestel ligt het niet uitwisseling vd Simkaart van T-mobile in een ander toestel geeft het zelfde resultaat, alleen vervangen door KPN en Vodafone werkt zonder problemen.