Schoolboeken.
Heb je die boeken gekocht op basis van een boekenlijst die door die school verstrekt is?
Zo ja, dan zou ik die schooldirecteur maar eens aanspreken.
Immers, in dat geval heeft men jou op het verkeerde been gezet.
Tsja en hoe te handelen?
Ik weet dit verder niet want er is zoveel veranderd in die jaren.
Grootvader
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Schoolboeken.
-
Re: Schoolboeken.
De boekenlijst is van school verstreken.
-
Re: Schoolboeken.
Schoolboeken.
Ik wil niet lullig doen met het aanspreken op jouw nederlands maar je hebt nu iets erg onduidelijks neergezet.
Is die boekenlijst door de school verstrekt?
Of was die datum verstreken en dus een verouderde boekenlijst.
In dat laatste geval is het toch een beetje eigen schuld want als er stond: "Geldig voor het seizoen xxx t/m yyy of een duidelijke einddatum die dus aanduidde dat het het vorige schooljaar betrof dan was het aan jou om op school te vragen of die boeken voor het nieuwe leerjaar ook nog kon.
Ging je echter af op de boekenlijst, door de school aan jou gegeven voor het nieuwe komende schooljaar dan is de school aansprakelijk voor die fout en zou zij jou schadeloos moeten stellen en jou de goede boeken moeten verstrekken (die je dan natuurlijk wel moet betalen.)
Duidelijk nu?
Grootvader
Ik wil niet lullig doen met het aanspreken op jouw nederlands maar je hebt nu iets erg onduidelijks neergezet.
Is die boekenlijst door de school verstrekt?
Of was die datum verstreken en dus een verouderde boekenlijst.
In dat laatste geval is het toch een beetje eigen schuld want als er stond: "Geldig voor het seizoen xxx t/m yyy of een duidelijke einddatum die dus aanduidde dat het het vorige schooljaar betrof dan was het aan jou om op school te vragen of die boeken voor het nieuwe leerjaar ook nog kon.
Ging je echter af op de boekenlijst, door de school aan jou gegeven voor het nieuwe komende schooljaar dan is de school aansprakelijk voor die fout en zou zij jou schadeloos moeten stellen en jou de goede boeken moeten verstrekken (die je dan natuurlijk wel moet betalen.)
Duidelijk nu?
Grootvader