aanvragen en weer opzeggen KPN
Geplaatst: 31 okt 2007 11:27
Op 10 juli jl. besloten mijn vrouw en ik om naar de primafoon winkel te gaan om over te stappen van scarlet naar kpn ( tijd voor iets nieuws ).
Enkele dagen er voor had ik op internet gekeken naar de aanbieding van internet plus bellen en eigenlijk had ik toen al meteen moeten stoppen.
Op de t.v. reclame claimt KPN dat je nergens aan vast zit,echter op internet staat,in de kleine lettertjes,dat je een jaar contract moet afsluiten.
Maar goed wij dachten het zal wel meevallen,en laten we eerlijk zijn er zijn over alle aanbieders wel klachten,toch.
En ja,KPN is toch de grootse,de grootste puinhoop ja.
Maar goed,wij alles in orde gemaakt en weer naar huis,de volgende dag contact opgenomen met scarlet om op te zeggen.
Jammer jo er is een 3 maanden opzegtermijn en het nieuwe jaar is net ingegaan,dat is mooi k...t.
Dus volgende dag weer naar de primafoonwinkel om de aanvraag stop te zetten en toen begon het.
Sorry meneer dat kunnen wij niet dan moet u de klantenservice bellen en dat mag u hier doen bij ons.
Gho wat vriendelijk,nou vooruit dan even bellen.
Sorry meneer we hebben een storing kan u vanmiddag terug bellen,ja hoor ik heb toch niks anders te doen,oh jawel ik werk.
Smiddags weer gebeld en het verhaal uit gelegd,geen probleem wordt geregeld.
Enkele weken later valt er een brief van KPN op de mat met daar in een rekening van een paar euro,zal wel,laat maar gaaan.
Weer enkele weken later weer een rekening van 118 euro aansluitkosten,pardon.
Veel te druk,net te laat om het bij de bank terug te halen,dus maar even bellen naar de KPN.
Daar krijg ik miep aan de telefoon,sorry meneer ik hier niet zien dat u heeft opgezegd ik verbind u door en daar is piet,ja hoor meneer er staat hier dat u op 12-7 heeft geanuleed dus niets aan de hand u krijgt uw geld terug.
Mooi,geregeld.
ECHT NIET.
2 maanden later weer een rekening,potver.........
Weer naar de primafoon.
Nou daar snapt men er niets van en kan mij ook niet helpen maar ik mag weer daar bellen.
Daar krijg ik troela 1 aan de lijn,sorry ik kan u niet helpen ik verbind u door.
Daar krijg ik troela 2 aan de lijn,sorry meneer u heeft niet optijd opgezegd u zit vast aan een jaarcontract en u heeft helemaal niet 2 dagen later geanuleerd wat dat staat niet in mijn computer en dat mijn collega dat heeft verteld,ja sorry.
Maar ik heb wel gebeld en ik kan al een paar maanden niet bellen dus welk contract.
Als u het er niet mee eens bent moet u maar een klacht in dienen,dag meneer.
Legt het aan mij of moet je een zeer laag iq hebben om bij de KPN tewerken en wanneer mag je eigenlijk gaan slaan.
Stapel gek word je van die gasten,ze kunnen niks en weten niks,ik dacht dat het na al die jaren wel verbetert zou zijn bij de KPN maar het is nog steeds een grote burocratische rotbende waarvan de linkerhand niet weet wat de rechter doet.
Nou ik betaal geen stuiver meer aan ze en laat ze maar komen met deurwaarders en weet ik veel wat,ik ben er klaar voor.
Ze weten nl. een ding niet,ik heb geanuleerd via mijn gsm en daar krijg ik elke maand maand een gespecificeerde rekening van dus ik heb het bewijs dat ik wel gebeld heb en nou hun weer.
Enkele dagen er voor had ik op internet gekeken naar de aanbieding van internet plus bellen en eigenlijk had ik toen al meteen moeten stoppen.
Op de t.v. reclame claimt KPN dat je nergens aan vast zit,echter op internet staat,in de kleine lettertjes,dat je een jaar contract moet afsluiten.
Maar goed wij dachten het zal wel meevallen,en laten we eerlijk zijn er zijn over alle aanbieders wel klachten,toch.
En ja,KPN is toch de grootse,de grootste puinhoop ja.
Maar goed,wij alles in orde gemaakt en weer naar huis,de volgende dag contact opgenomen met scarlet om op te zeggen.
Jammer jo er is een 3 maanden opzegtermijn en het nieuwe jaar is net ingegaan,dat is mooi k...t.
Dus volgende dag weer naar de primafoonwinkel om de aanvraag stop te zetten en toen begon het.
Sorry meneer dat kunnen wij niet dan moet u de klantenservice bellen en dat mag u hier doen bij ons.
Gho wat vriendelijk,nou vooruit dan even bellen.
Sorry meneer we hebben een storing kan u vanmiddag terug bellen,ja hoor ik heb toch niks anders te doen,oh jawel ik werk.
Smiddags weer gebeld en het verhaal uit gelegd,geen probleem wordt geregeld.
Enkele weken later valt er een brief van KPN op de mat met daar in een rekening van een paar euro,zal wel,laat maar gaaan.
Weer enkele weken later weer een rekening van 118 euro aansluitkosten,pardon.
Veel te druk,net te laat om het bij de bank terug te halen,dus maar even bellen naar de KPN.
Daar krijg ik miep aan de telefoon,sorry meneer ik hier niet zien dat u heeft opgezegd ik verbind u door en daar is piet,ja hoor meneer er staat hier dat u op 12-7 heeft geanuleed dus niets aan de hand u krijgt uw geld terug.
Mooi,geregeld.
ECHT NIET.
2 maanden later weer een rekening,potver.........
Weer naar de primafoon.
Nou daar snapt men er niets van en kan mij ook niet helpen maar ik mag weer daar bellen.
Daar krijg ik troela 1 aan de lijn,sorry ik kan u niet helpen ik verbind u door.
Daar krijg ik troela 2 aan de lijn,sorry meneer u heeft niet optijd opgezegd u zit vast aan een jaarcontract en u heeft helemaal niet 2 dagen later geanuleerd wat dat staat niet in mijn computer en dat mijn collega dat heeft verteld,ja sorry.
Maar ik heb wel gebeld en ik kan al een paar maanden niet bellen dus welk contract.
Als u het er niet mee eens bent moet u maar een klacht in dienen,dag meneer.
Legt het aan mij of moet je een zeer laag iq hebben om bij de KPN tewerken en wanneer mag je eigenlijk gaan slaan.
Stapel gek word je van die gasten,ze kunnen niks en weten niks,ik dacht dat het na al die jaren wel verbetert zou zijn bij de KPN maar het is nog steeds een grote burocratische rotbende waarvan de linkerhand niet weet wat de rechter doet.
Nou ik betaal geen stuiver meer aan ze en laat ze maar komen met deurwaarders en weet ik veel wat,ik ben er klaar voor.
Ze weten nl. een ding niet,ik heb geanuleerd via mijn gsm en daar krijg ik elke maand maand een gespecificeerde rekening van dus ik heb het bewijs dat ik wel gebeld heb en nou hun weer.