Pagina 1 van 1

aanvragen en weer opzeggen KPN

Geplaatst: 31 okt 2007 11:27
door roxy
Op 10 juli jl. besloten mijn vrouw en ik om naar de primafoon winkel te gaan om over te stappen van scarlet naar kpn ( tijd voor iets nieuws ).
Enkele dagen er voor had ik op internet gekeken naar de aanbieding van internet plus bellen en eigenlijk had ik toen al meteen moeten stoppen.
Op de t.v. reclame claimt KPN dat je nergens aan vast zit,echter op internet staat,in de kleine lettertjes,dat je een jaar contract moet afsluiten.
Maar goed wij dachten het zal wel meevallen,en laten we eerlijk zijn er zijn over alle aanbieders wel klachten,toch.
En ja,KPN is toch de grootse,de grootste puinhoop ja.
Maar goed,wij alles in orde gemaakt en weer naar huis,de volgende dag contact opgenomen met scarlet om op te zeggen.
Jammer jo er is een 3 maanden opzegtermijn en het nieuwe jaar is net ingegaan,dat is mooi k...t.
Dus volgende dag weer naar de primafoonwinkel om de aanvraag stop te zetten en toen begon het.
Sorry meneer dat kunnen wij niet dan moet u de klantenservice bellen en dat mag u hier doen bij ons.
Gho wat vriendelijk,nou vooruit dan even bellen.
Sorry meneer we hebben een storing kan u vanmiddag terug bellen,ja hoor ik heb toch niks anders te doen,oh jawel ik werk.
Smiddags weer gebeld en het verhaal uit gelegd,geen probleem wordt geregeld.
Enkele weken later valt er een brief van KPN op de mat met daar in een rekening van een paar euro,zal wel,laat maar gaaan.
Weer enkele weken later weer een rekening van 118 euro aansluitkosten,pardon.
Veel te druk,net te laat om het bij de bank terug te halen,dus maar even bellen naar de KPN.
Daar krijg ik miep aan de telefoon,sorry meneer ik hier niet zien dat u heeft opgezegd ik verbind u door en daar is piet,ja hoor meneer er staat hier dat u op 12-7 heeft geanuleed dus niets aan de hand u krijgt uw geld terug.
Mooi,geregeld.
ECHT NIET.
2 maanden later weer een rekening,potver.........
Weer naar de primafoon.
Nou daar snapt men er niets van en kan mij ook niet helpen maar ik mag weer daar bellen.
Daar krijg ik troela 1 aan de lijn,sorry ik kan u niet helpen ik verbind u door.
Daar krijg ik troela 2 aan de lijn,sorry meneer u heeft niet optijd opgezegd u zit vast aan een jaarcontract en u heeft helemaal niet 2 dagen later geanuleerd wat dat staat niet in mijn computer en dat mijn collega dat heeft verteld,ja sorry.
Maar ik heb wel gebeld en ik kan al een paar maanden niet bellen dus welk contract.
Als u het er niet mee eens bent moet u maar een klacht in dienen,dag meneer.
Legt het aan mij of moet je een zeer laag iq hebben om bij de KPN tewerken en wanneer mag je eigenlijk gaan slaan. :twisted:
Stapel gek word je van die gasten,ze kunnen niks en weten niks,ik dacht dat het na al die jaren wel verbetert zou zijn bij de KPN maar het is nog steeds een grote burocratische rotbende waarvan de linkerhand niet weet wat de rechter doet.
Nou ik betaal geen stuiver meer aan ze en laat ze maar komen met deurwaarders en weet ik veel wat,ik ben er klaar voor.
Ze weten nl. een ding niet,ik heb geanuleerd via mijn gsm en daar krijg ik elke maand maand een gespecificeerde rekening van dus ik heb het bewijs dat ik wel gebeld heb en nou hun weer. :evil:

Re: aanvragen en weer opzeggen KPN

Geplaatst: 31 okt 2007 11:43
door mijkepijk
Helaas is het bewijs dat je gebeld hebt niet hetzelfde als een bewijs dat je hebt opgezegd. Als dit andersom zo zou werken zou KPN (of andere provider) je abonnement kunnen opzeggen met de melding: kijk deze klant heeft vorige week gebeld. Terwijl die klant heeft gebeld om de voicemail aan te zetten.
Over de hoogte van het IQ kan ik vrij weinig zeggen, maar slaan door de telefoon lijkt me zowiezo vrij lastig :wink: .
Daarnaast raad ik u wel aan om toch nog een klachtenbrief te sturen. Uit uw verhaal haal ik niet dat u het pakket in huis heeft ontvangen. Zonder pakket kunt u niet eens gebruik maken van internet plus bellen...

Re: aanvragen en weer opzeggen KPN

Geplaatst: 01 nov 2007 10:06
door roxy
Op mijn gsm rekening staat dat ik heb gebeld met de klantenservice, hoelang en wanneer,of denkt men dat ik zomaar bel omdat ik niks anders te doen heb.
Daarnaast worden de gespreken ook opgenomen.
En nee ik heb totaal geen pakket of wat dan ook ontvangen.

Re: aanvragen en weer opzeggen KPN

Geplaatst: 01 nov 2007 12:04
door Dirkie
Op mijn gsm rekening staat dat ik heb gebeld met de klantenservice, hoelang en wanneer,of denkt men dat ik zomaar bel omdat ik niks anders te doen heb.
Misschien wel, maar U kunt ook over iets anders gebeld hebben.
Daarnaast worden de gespreken ook opgenomen.
Door wie? Neem U ze zelf op of heeft de KPN gemeld, dat het gesprek opgenomen wordt? Als dit niet gemeld is, dan heeft u geen been om op staan.

Mijn ervaring met de KPN is, dat als je gewoon rustig en beleefd blijft de dame of heer aan de andere kant best heel goed meewerkt en meedenkt. Mensen hebben een naam en dat is in de meeste gevallen niet Miep of Troela :? Ik heb ze de afgelopen tijd een paar keer nodig gehad en iedere keer was het met 1 telefoontje of mailtje gewoon opgelost.
Maar ik kan ook gewoon geluk gehad hebben!
En vloeken, schelden, dreigen enz enz heeft geen enkele zin. Je belt met een call center. Den mensen die daar werken, proberen duidelijk te krijgen wat het probleem is en lossen dit zelf op of verbinden je door. Ze krijgen training in het omgaan met lastige klanten, dat is een deel van hun vak!
En dan is het sowieso een beetje dom om iets nieuws te gaan afsluiten zonder even te controleren of en wanneer je oude contract afloopt!

Re: aanvragen en weer opzeggen KPN

Geplaatst: 03 nov 2007 15:05
door roxy
Waarom krijg ik het idee dat Dirkie voor de KPN werkt of een familie lid heeft die er werkt .