LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] En nu de Postcodeloterij nog aanpakken!

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
GGG

En nu de Postcodeloterij nog aanpakken!

Ongelezen bericht door GGG »

Zo, de Staatsloterij is overstag en zal vanaf 1 januri niet meer doen alsof ze maandelijks allerlei grote prijzen uitkeert die in werkelijkheid op niet verkochte loten zijn gevallen.

Nu wordt het tijd dat we de Postcodeloterij aanpakken.
De jackpot wordt natuurlijk getrokken uit alle postcodes in het land (kunnen ook bedrijventerreinen zijn, ja ja) en de aan de postcodes gekoppelde nummers.

Maar hoe zit het bij deze loterij met alle andere grote (nou ja, grote...) prijzen? Vallen die gegarandeerd omdat die alleen maar getrokken worden uit verkochte lotnummers? Of worden we hier ook massaal belazerd?

Ik doe mee sinds 1990 en heb nooit meer dan enkele guldens/euro's gewonnen. Gek he?

Tijd voor onderzoek en vooral tijd dat we massaal deze loterij gaan bestoken met verzoeken om openbaarmaking van de werkelijke gang van zaken bij de trekkingen!

Gert

aronspa

Re: En nu de Postcodeloterij nog aanpakken!

Ongelezen bericht door aronspa »

Ons gezin moet verplicht met Sonja Bakker in zee i.v.m. de liters ijs die we elk jaar winnen! :wink:

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Gert,

Als ik het zo lees, doe je met elke loterij mee en probeer je ook nog eens elke loterij om zeep te helpen :?

Ga eens wat zinnigs doen met je tijd en vooral je geld !

MLF

Ongelezen bericht door MLF »

ach, hij heeft wel gelijk
de loterij weet ze wel te trekken, dat gaat echt niet met de blinddoek, die worden gekozen, waarom denk je dat er nooit iemand wint?

GGG

Ongelezen bericht door GGG »

Angel,

Ten eerste doe ik echt niet met elke loterij mee. Ik ben niet gek.
Ten tweede kost me dat nagenoeg geen tijd.
En ten derde maak ik uiteindelijk zelf uit wat ik doe, vind je ook niet?

Maar het belangrijkste: Ik probeer geen loterijen om zeep te helpen, ik probeer ervoor te zorgen dat ze eerlijker worden. Massa's mensen doen er aan mee en lang niet iedereen heeft de capaciteit om te doorgronden hoe loterijen precies werken.

Daarom heb ik bijvoorbeeld de werkwijze van Dayzers eens uitgeplozen en op dit forum gezet dat het miljoen vrijwel nooit valt.
Help ik daar die loterij mee om zeep? Nee, maar ik probeer wel te bereiken dat die loterij eerlijker wordt of in ieder geval eerlijker gaat communiceren.

Tevens hoop ik dat mijn berichten gelezen worden door mensen die zich eigenlijk de deelname aan loterijen niet kunnen veroorloven, maar door misleidende reclame er toch aan meedoen. Hopelijk kunnen ze naar aanleiding van mijn berichten hun deelname heroverwegen.
En heel misschien dat de loterij-organisaties (al dan niet 'geholpen' door de Minister van Justitie) hun beleid gaan aanpassen.

Gert

Gesloten