Orange!!
Geplaatst: 03 nov 2007 01:17
Het is toch nu even tijd om mijn verhaal over Orange te vertellen.
In December 2007 viel mijn oog op een limegroene motorola v360 van Orange. Een leuk toestel en ik was er ook erg blij mee. Inderdaad was.
Binnen no time begon het toestel trekjes te vertonen die niet goed waren. Het geluid stond aan maar werd niet hoorbaar afgespeeld.
Toch maar eens contact opnemen met orange. Zij vertelde mij dat ik terug moest naar de winkel waar deze gekocht was.
Ik naar de Dixon...Zij vertelde mij weer dat de Orange wil dat je direct bij hun een toestel inleverd... en niet via Dixon..
Bij de Orangeshop hier in het centrum aangekomen en ik was al geirriteerd de vraag: Maar mevrouwtje.. staat u geluid wel aan!!
Ja hallo, ik weet wel waar het geluidknopje zit hoor! Heb de meneer in de winkel vriendelijk verzocht zich bij zijn werk te houden en niet te proberen mensen nog geirriteerder te maken dan ze al zijn bij het niet nar behoren werken van een telefoon!
Uiteindelijk moest ik de klantenservice maar bellen omdat ze mijn toestel alleen in de shop wilde innemen zodra ik hem daar gekocht zou hebben. De klantenservice heeft mijn gegeven genoteerd en zou mij een speciale envelop toesturen waarin ik mijn gsm kon opsturen.
Zo gezegd zo gedaan zou je zeggen.. mijn telefoon opsturen en met uiterlijk 20 werkdagen mijn toestel weer terug en werkende indien het een mankement was door waterschade etc.
Prima.. na een week nog geen envelop dus toch nog maar een keer gebeld.. Ja maar mevrouw we hebben uw adres niet.. alleen uw telefoonnummer.
Jaaaa hallo .. is het dan zo lastig om me hier even over te bellen?? Nou de mevrouw op de service balie zei dat dit niet de gang van zaken was en ik maar moet terugbellen.. en gelukkig deed ik dat nu.
Ze ging me een envelop toesturen.. Na 3 dagen had ik deze en heb ik mijn toestel opgestuurd naar DINAFIX (hun reparatie bureau).
Na een week kreeg ik een brief waarin stond dat ik een envelop had aangevraagd maar dat hun nog steeds niets binnen hadden..
Toch maar even gebeld met hun.. nee hoor mobiel was er nog niet..dus ik moest maar even wachten.. de meneer gin zoeken (en hij zou mij bellen met goed of slecht nieuws over mijn mobiel) en ik moest maar afwachten.. na 5 dgn mocht ik dan pas actie ondernemen om via de tpg een handtekeningen lijst aan te vragen..
Daar ging ik niet op wachten en heb meteen deze lijst aangevraagd!
Na 5 dgn had de beste man nog niets gevonden maar terugbellen deed hij ook niet!! Mijn toestel was verdwenen. Ze zouden een interne zoekactie op touw zetten in de hoop mijn gsm te vinden.Regelmatig heb ik contact opgenomen hoe het met de zoekactie staat en iedere keer krijg je hetzelfde te horen: je moet geduld hebben.
Wanneer je de klantenservice spreekt moet je niet gek opkijken wanneer ze gewoon de verbinding verbreken.. ze hebben gewoon geen zin om moeilijke vragen te beantwoorden..
Op 13 juni is mijn gsm naar hun toegezonden en begin augustus kreeg ik uiteindelijk na heel wat geld aan telefoonkosten armer te zijn een nieuw toestel toegezonden!!
Gelukkig.. alle ellende voorbij zou je denken..
Mijn klachtenbrief richting orange hebben ze tot op de dag van vandaag nog niet beantwoord.. zodra je er over belt krijg je alleen te horen.. ja hij is ingescand maar we hebben nog geen tijd gehad om hem te beantwoorden!! (ja.. schandalig!!)
Nu heb ik het nieuwe toestel .. maar helaas deze is ook NIET goed..
Iedere keer.. midden in een gesprek of tijdens een sms krijg ik een melding dat ik de simkaart moet gaan plaatsen!!
En dan doet het toestel compleet niets meer!!
Heb vanavond contact opgenomen met de klantenservice van orange en de jongeman aan de telefoon zegt mij doodleuk dat motorola nou eenmaal niet een langdurig en betrouwbaar toestel is!!!
Ja en?? wat moet ik daar mee?? hun verkopen dit toestel toch??
Ook vertelde hij mij dat het aan Motorola zal liggen en hun alleen verantwoordelijk zijn voor de Simkaart..
Ja.. ik mag morgen terug bellen om mijn klacht neer te leggen... en of ze er wat aan zullen doen kan hij niet beloven!!
Een en al ellende dus met Orange!! Ik wil nu gewoon mijn geld terug.. laat ze maar die telefoon komen halen en mijn simkaart.. ik ben er goed klaar mee en voel me aardig in de steek gelaten door orange!!
Wie heeft dit ook meegemaakt of iets soort gelijks bij Orange?? Wat heb jij toen gedaan??
In December 2007 viel mijn oog op een limegroene motorola v360 van Orange. Een leuk toestel en ik was er ook erg blij mee. Inderdaad was.
Binnen no time begon het toestel trekjes te vertonen die niet goed waren. Het geluid stond aan maar werd niet hoorbaar afgespeeld.
Toch maar eens contact opnemen met orange. Zij vertelde mij dat ik terug moest naar de winkel waar deze gekocht was.
Ik naar de Dixon...Zij vertelde mij weer dat de Orange wil dat je direct bij hun een toestel inleverd... en niet via Dixon..
Bij de Orangeshop hier in het centrum aangekomen en ik was al geirriteerd de vraag: Maar mevrouwtje.. staat u geluid wel aan!!
Ja hallo, ik weet wel waar het geluidknopje zit hoor! Heb de meneer in de winkel vriendelijk verzocht zich bij zijn werk te houden en niet te proberen mensen nog geirriteerder te maken dan ze al zijn bij het niet nar behoren werken van een telefoon!
Uiteindelijk moest ik de klantenservice maar bellen omdat ze mijn toestel alleen in de shop wilde innemen zodra ik hem daar gekocht zou hebben. De klantenservice heeft mijn gegeven genoteerd en zou mij een speciale envelop toesturen waarin ik mijn gsm kon opsturen.
Zo gezegd zo gedaan zou je zeggen.. mijn telefoon opsturen en met uiterlijk 20 werkdagen mijn toestel weer terug en werkende indien het een mankement was door waterschade etc.
Prima.. na een week nog geen envelop dus toch nog maar een keer gebeld.. Ja maar mevrouw we hebben uw adres niet.. alleen uw telefoonnummer.
Jaaaa hallo .. is het dan zo lastig om me hier even over te bellen?? Nou de mevrouw op de service balie zei dat dit niet de gang van zaken was en ik maar moet terugbellen.. en gelukkig deed ik dat nu.
Ze ging me een envelop toesturen.. Na 3 dagen had ik deze en heb ik mijn toestel opgestuurd naar DINAFIX (hun reparatie bureau).
Na een week kreeg ik een brief waarin stond dat ik een envelop had aangevraagd maar dat hun nog steeds niets binnen hadden..
Toch maar even gebeld met hun.. nee hoor mobiel was er nog niet..dus ik moest maar even wachten.. de meneer gin zoeken (en hij zou mij bellen met goed of slecht nieuws over mijn mobiel) en ik moest maar afwachten.. na 5 dgn mocht ik dan pas actie ondernemen om via de tpg een handtekeningen lijst aan te vragen..
Daar ging ik niet op wachten en heb meteen deze lijst aangevraagd!
Na 5 dgn had de beste man nog niets gevonden maar terugbellen deed hij ook niet!! Mijn toestel was verdwenen. Ze zouden een interne zoekactie op touw zetten in de hoop mijn gsm te vinden.Regelmatig heb ik contact opgenomen hoe het met de zoekactie staat en iedere keer krijg je hetzelfde te horen: je moet geduld hebben.
Wanneer je de klantenservice spreekt moet je niet gek opkijken wanneer ze gewoon de verbinding verbreken.. ze hebben gewoon geen zin om moeilijke vragen te beantwoorden..
Op 13 juni is mijn gsm naar hun toegezonden en begin augustus kreeg ik uiteindelijk na heel wat geld aan telefoonkosten armer te zijn een nieuw toestel toegezonden!!
Gelukkig.. alle ellende voorbij zou je denken..
Mijn klachtenbrief richting orange hebben ze tot op de dag van vandaag nog niet beantwoord.. zodra je er over belt krijg je alleen te horen.. ja hij is ingescand maar we hebben nog geen tijd gehad om hem te beantwoorden!! (ja.. schandalig!!)
Nu heb ik het nieuwe toestel .. maar helaas deze is ook NIET goed..
Iedere keer.. midden in een gesprek of tijdens een sms krijg ik een melding dat ik de simkaart moet gaan plaatsen!!
En dan doet het toestel compleet niets meer!!
Heb vanavond contact opgenomen met de klantenservice van orange en de jongeman aan de telefoon zegt mij doodleuk dat motorola nou eenmaal niet een langdurig en betrouwbaar toestel is!!!
Ja en?? wat moet ik daar mee?? hun verkopen dit toestel toch??
Ook vertelde hij mij dat het aan Motorola zal liggen en hun alleen verantwoordelijk zijn voor de Simkaart..
Ja.. ik mag morgen terug bellen om mijn klacht neer te leggen... en of ze er wat aan zullen doen kan hij niet beloven!!
Een en al ellende dus met Orange!! Ik wil nu gewoon mijn geld terug.. laat ze maar die telefoon komen halen en mijn simkaart.. ik ben er goed klaar mee en voel me aardig in de steek gelaten door orange!!
Wie heeft dit ook meegemaakt of iets soort gelijks bij Orange?? Wat heb jij toen gedaan??