notebook packard bell
Geplaatst: 05 nov 2007 20:40
Ik heb mij op 29 mei 2007 voor mijn werkzaamheden als schrijver een notebook van packard bell aangeschaft. Het betreft hier model MZ35-001. Na drie maanden echter begon het beeldscherm opeens te flikkeren en stopte het apparaat ermee. Na contact te hebben gezocht met de helpdesk van PB, kon ik een programma van hun site downloaden die kon zien of de harde schijf stuk was. Dat "leek zo te zijn". PB stuurde me een harde schijf toe, en omdat er geen master dvd was bijgeleverd een week later ook een dvd. Maar de notebook werkte nog steeds niet. Ik kreeg het advies het apparaat naar PB op te sturen en kreeg hem na vijf weken weer terug. dat was op 13 oktober jl. Ik kon het apparaat dus zo`n zeven a acht weken niet gebruiken.
In eerste instantie leek alles goed te gaan totdat het afgelopen zaterdag, precies 3 weken na ontvangst, tijdens het tekstverwerken, hetzelfde euvel zich weer aandiende. Het beeldscherm begon te flikkeren en het apparaat sloeg uit. Ik zeg er bij dat ik niet online ga . Ik gebruik hem puur voor het schrijven.
Met dit verhaal ben ik naar de verkoper van Scheer en Foppen gegaan. Hij wilde het niet vervangen en vertelde me dat PB pas na 3 reperaties over kan gaan tot eventuele vervanging. Hij wilde ook het aankoopbedrag niet teruggeven. Er is dus een keer een harde schijf ingekomen en ik heb hem dus al eens een keer opgestuurd. Ook in dit geval zou er een nieuwe harde schijf zijn geplaatst. In een half jaar tijd zou ik het apparaat al bijna twee maanden niet hebben kunnen gebruiken. Ik las iets op dit forum dat je je geld terug, of om vervanging mag vragen binnen een half jaar na aankoop. Moet ik akkoord gaan met wat de verkoper mij melde?
Gert-Jan
In eerste instantie leek alles goed te gaan totdat het afgelopen zaterdag, precies 3 weken na ontvangst, tijdens het tekstverwerken, hetzelfde euvel zich weer aandiende. Het beeldscherm begon te flikkeren en het apparaat sloeg uit. Ik zeg er bij dat ik niet online ga . Ik gebruik hem puur voor het schrijven.
Met dit verhaal ben ik naar de verkoper van Scheer en Foppen gegaan. Hij wilde het niet vervangen en vertelde me dat PB pas na 3 reperaties over kan gaan tot eventuele vervanging. Hij wilde ook het aankoopbedrag niet teruggeven. Er is dus een keer een harde schijf ingekomen en ik heb hem dus al eens een keer opgestuurd. Ook in dit geval zou er een nieuwe harde schijf zijn geplaatst. In een half jaar tijd zou ik het apparaat al bijna twee maanden niet hebben kunnen gebruiken. Ik las iets op dit forum dat je je geld terug, of om vervanging mag vragen binnen een half jaar na aankoop. Moet ik akkoord gaan met wat de verkoper mij melde?
Gert-Jan