Ik ben aan het twijfelen gebracht door wat enthousiaste posts op het forum vandaar deze poll.
Wellicht dat de keukengoeroes hier wat over kunnen zeggen..? (zonder elkaar af te branden natuurlijk )
Je kunt een keuze maken hierboven en eventueel met een bericht hieronder je keuze toelichten (hebben we natuurlijk het meest aan).
Ik denk dat dit voor iedere keukenkoper toegevoegde waarde kan hebben.
Ik heb het 'vroegah' beiden verkocht.
Nolte vind ik beter met hun Hettich laden (ik zeg: VIND IK..).
Nolte vind ik beter met hun Hettich scharniertjes.
Nolte vind ik mooier met hun hoogglans.
Nolte vind ik mooier met hun korpus (zij-,voor- en binnenkant in kleur)
Alleen het horizontale lijnenspel bij de kasten van Nolte vind ik er niet uit zien.
Nobillia vind ik gewoon slecht. Beter nog een Roth-punkt in je huis dan een Nobillia/Noblessa.
Het is wat!! Zo kom je er als leek inderdaad echt niet meer uit!!
Net weer bezoekje gebracht: nolte volet inderdaad at stabieler dan Nolte. Alleen zijn de kleurenmogelijkheden weer beperkter van Nolte (hebben ook de folders in bezit).
Leveringsauto....Leveringsaccutsti.....Leveringsaccuratsisie.......Leveringsaccuratestikel......Pfffffff. Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is of omdat het niet bestaat.....dat denk ik eerder.
Net weer bezoekje gebracht: nolte volet inderdaad at stabieler dan Nolte. Alleen zijn de kleurenmogelijkheden weer beperkter van Nolte (hebben ook de folders in bezit).
Je bedoelt: wat stabieler dan Nobilia..?
@GWTE
Ik snap wat zelfstandigste bedoelt en daar gaat het om, toch..?
Heb jij nog een mening over de genoemde stelling..?
de laagste Nobilia die ik tot nu aangeboden kreeg in m'n andere draadje is toch ruim in de 8000 euro (praat je toch nog over dik 17 en een half duizend gulden! sorry kan het niet laten om soms terug te rekenen...het mag niet maar het houd je wel scherp! )
Ik heb ook iig een Nolte voorbij zien komen die dicht in de buurt van m'n Nobilia offerte komt dus staat Nolte op hetzelfde nivo...?
(zie voor die thread hierzo: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=55310 )
Heb alleen nog geen antwoord op de vraag of ik met Nolte dezelfde keuken kan creeren als met Nobilia (zie de plaatjes)
Zou eigenlijk soort ranking moeten bestaan waarin de diverse merken met elkaar vergeleken worden. Nu is het zo ondoorzichtig. Je moet eigenlijk maar beetje vertrouwen op de info van diverse verkopers en op je geovel. Zoals met zoveel dingen!
Anyway, zullen een keer de gok moeten nemen, Helemaal zeker weten qua kwaliteit doe je nooit. Kom je pas na een aantal jaar achter.
We gaan inderdaad ook nog maar even bij andere noltedealer kijken. Vind alleen hun kleuren wat beperkt. Veel van die (ouderwetse) houtkleur werkbladen en weinig effen kleuren. Dat is bij Nobilia weer wat uitgebreider.
Niet terugrekenen naar guldens!!!! Dan kom je de deur niet meer uit.
Mijn ouders kochten 7 jaar geleden een keuken voor 12.000,- gulden. Diezelfde keuken zou nu uberhaupt duurder zijn geworden. Vergelijken kan gewoon niet meer!! Is veel geld, maar je moet er ook lang mee doen en kijkt er echt iedere dag tegenaan! Is ook wel beetje geld waard toch?
Wil je echt vergelijken? Dan misschien offerte laten maken bij Ikea. Als die ook al op bv 7.500 uitkomen....bovendien hebben jullie Siemens apparatuur. Ook niet de goedkoopste. Wil je sowieso goedkoper gaan, kun je ook Pelgrim nemen....
Excuses voor mijn iets wat late reactie, maare dat tekening-scan-achtige plaatje van je (gisteren) kunnen ze bij Nolte inderdaad niet maken.
Qua lijnenspel niet en ook niet met zo'n greeplijst die in de deur ligt.
Kom hier gewoon eens een mooi Schuller'tje uitzoeken voor weinig. Dan maak ik een hele speciale prijs voor je, echt waar..
En waar is "hier" precies ?...heb altijd interesse in een eerlijke en goeie deal..! (je weet inmiddels wel in welk prijs range we zoeken)
Mocht je een beetje anoniem willen blijven dan kun je me ook de adres gegevens mailen
Om elkaar's tijd te besparen, kun je ook even in dit topic kijken wat we graag willen hebben (apparatuur zijn voor 95% zeker van (twijfel nog tussen elektrisch koken of op gas..we hebben nu elektrisch en de vrouw bevalt de eenvoud van het schoonhouden van de kookplaat) http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=55310
misschien kun je daar alvast een prijs indicatie voor mailen..kunnen we gelijk kijken of het de tijd loont die we dan beide investeren..?
Alvast bedankt..
Laatst gewijzigd door weegschaal op 14 nov 2007 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Sorry weegschaal, ik vrees dat ik je teleur moet stellen.
Om het neutrale karakter van dit forum te kunnen behouden, zit ik hier niet om klanten te zoeken voor m'n winkeltje. En beperk ik mijn bijdragen hier strikt tot het afzeiken en afkraken van mijn concurrenten .
Ga eens in de randstad op zoek naar een winkel waar de adviseur je aanspreekt. En je zal thuis echt wat moois voor niet te veel euro's krijgen.