Even een bericht over de ontvangst via de mediabox.
Over het algemeen zijn wij tevreden over de beeldkwaliteit, maar wat ons al opvalt sinds het begin is dat de zenders van SBS: SBS6, Net5 en Veronica soms storen op avond.
Op een gegeven moment worden de beelden schokkerig, het lijkt soms regelmatig een fractie van een seconde stil te staan en dat om de paar seconden. Dit kijkt niet prettig.
Vraag is nu, waar zit het probleem? Heeft het te maken met UPC of is het een probleem van SBS.
Het is in ieder geval geen probleem van de mediabox, of het moet een algemeen mediabox probleem zijn, enkele familieleden hebben ook UPC en zij constateren hetzelfde.
Iemand ervaring?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SBS - ontvangst via mediabox van UPC
Re: SBS - ontvangst via mediabox van UPC
Hier (in Zevenaar) heb ik exact hetzelfde probleem. Ik verwacht dat het problemen zijn aan de kant van UPC.
Met schotelantenne geen enkel probleem, goedkoper dan upc, meer mogelijkheden en betere kwaliteit.
Met cardsharing onbeperkt aantal tv's aan te sluiten en op elke tv onafhankelijk van elkaar elk willekeurig programma te bekijken of op te nemen, met slechts 1 abonnement of smartcard.
Met cardsharing onbeperkt aantal tv's aan te sluiten en op elke tv onafhankelijk van elkaar elk willekeurig programma te bekijken of op te nemen, met slechts 1 abonnement of smartcard.
Argo: het lijkt wel of je hier reclame wilt maken, daar lijkt me dit forum niet voor bedoelt. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit die UPC aanbied, echter hapert ALLEEN SBS6 soms. Ook zijn er extra optie's die je met schotel niet hebt (zoals uitzendinggemist en video on demand).Geplaatst op 02 Feb 2008 12:20 door agro
--------------------------------------------------------------------------------
Met schotelantenne geen enkel probleem, goedkoper dan upc, meer mogelijkheden en betere kwaliteit.
Op het forum van Chelloo over UPC digital zie ik dat meer mensen daar last van hebben
het kan ook zijn dat je last hebt van interventie wat veroorzaakt wordt door bijvoorbeeld zendmasten van digitenne. er is een speciale website waar je de interventie kan melden
Daar hoef je niet zo veel van te verwachten, dat onderwerp is laatst bij Kassa behandeld, digitenne neemt daar geen verantwoording voor, je zult als consument zelf moeten zorgen voor goede afgeschermde kabels en stekkers.het kan ook zijn dat je last hebt van interventie wat veroorzaakt wordt door bijvoorbeeld zendmasten van digitenne. er is een speciale website waar je de interventie kan melden
Op het forum van Chelloo worden de haperingen (vooral op SBS6) vaker genoemd, opvallend vaak in Almere.
Er is ook iemand die er geen last van had, maar nadat zijn mediabox omgeruild was voor een ander merk (pace) had hij het ineens wel.
Het probleem ligt bij UPC, op dat forum heeft al een medewerker van UPC gereageerd dat het probleem bij hen bekend is.