Koude douce Tele2 uitzending 5.11
Geplaatst: 07 nov 2007 13:12
Vera Warmelink geeft Tele2 een koude douce ivm slechte service.
Ik gebruik nu sinds april jl Tele2 internet + bellen. De eerste 2 weken viel bij mij de verbinding meermaals per dag weg. Ik heb meerdere malen met klantenserive gebeld en de langste wachttijd die ik had was minder dan 2 minuten. Ze hebben we steeds vakkundig geholpen en toen we er niet meer uitkwamen, stelden ze voor een monteur te sturen die voor mij alles zou gaan nakijken. Alleen als bleek dat het door mijn eigen fout was, moest ik de 90 eujro betalen. De monteur heeft alles nagekeken en ontdekte, dat de kpn aansluiting roestig was. Ik had die aansluiting nl meer dan een paar jaar niet gebruikt. Monteur heeft het schoongemaakt, alles opnmieuw aangelsoten. Kosten 00,00 euro. Ik zou, als ik douce moets geven aan Tele2 een zeer hete douce geven aan Tele2. Alles werkt nl nog steeds perfect.
gr. Arie Verwer
Ik gebruik nu sinds april jl Tele2 internet + bellen. De eerste 2 weken viel bij mij de verbinding meermaals per dag weg. Ik heb meerdere malen met klantenserive gebeld en de langste wachttijd die ik had was minder dan 2 minuten. Ze hebben we steeds vakkundig geholpen en toen we er niet meer uitkwamen, stelden ze voor een monteur te sturen die voor mij alles zou gaan nakijken. Alleen als bleek dat het door mijn eigen fout was, moest ik de 90 eujro betalen. De monteur heeft alles nagekeken en ontdekte, dat de kpn aansluiting roestig was. Ik had die aansluiting nl meer dan een paar jaar niet gebruikt. Monteur heeft het schoongemaakt, alles opnmieuw aangelsoten. Kosten 00,00 euro. Ik zou, als ik douce moets geven aan Tele2 een zeer hete douce geven aan Tele2. Alles werkt nl nog steeds perfect.
gr. Arie Verwer