Pagina 1 van 1

Jencikova levert niet !!!!

Geplaatst: 08 nov 2007 16:58
door jet1966
Heb in juli jongstleden lamp besteld bij Jencikova aan de Molsteeg in Amsterdam. Moest 50 euro aanbetaling doen. Tot nu toe geen lamp, iedere keer zegt men dat het er binnen 3 weken wel zal zijn. Nee dus.
Dhr. Zomer die daar werkt doet uiterst geirriteerd en onbeschoft als je om uitleg vraagt en de aanbetaling krijg je niet in de winkel terug. Dit moet je via brief aan hoofdkantoor maar regelen. Vandaag weer gebeld en Dh. Zomer zegt dat hij geen enkel idee heeft of die lamp ooit binnen gaat komen en dat ik niet moet zeuren.
Extreem slechte en onprofesionele service!!!!!!!
Dat moest ik even kwijt[/b]

Re: Jencikova levert niet !!!!

Geplaatst: 12 nov 2007 13:46
door consumentjes
Ik zou hier niet te lang meer mee wachten.
Wat IK zou doen is :

Aangetekende brief naar hoofdkantoor sturen.
In die brief netjes maar helder melden dat als je je aanbetaling niet terug krijgt of de lamp er binnen 3 weken niet is,je naar de Geschillencommissie stapt.
Wachten welke reactie je hierop krijgt.

Je moet het zoeken in de wet.Dat deze medewerker onbeschoft is,zoals je zelf zegt,moet je even voor lief nemen.

Direct aangetekende brief naar hoofdkantoor,vandaag nog.
Artikelnummer,besteldatum etc vermelden.

Dit is wat ik OOK zou doen.
Alhoewel ik nog een stapje verder zou gaan,maar dit is GEEN ADVIES wat ik je nu ga geven.

Ik zou naar de winkel gaan met de aankoopbon (waar de datum op staat hoop ik),rustig EISEN voor de aanbetaling terug,zo niet,dan zou ik niet eerder de winkel verlaten na bemiddeling van politie.

In heel dit geval van a tot z uiterst rustig blijven,niet gaan schreeuwen,schelden e.d.maar concreet kalm zeggen:""ik ga niet eerder de winkel uit voordat ik mijn aanbetaling terug heb"".

DIT IS WAT IK OOK ZOU DOEN,maar nogmaals,dit is persoonlijk,dus geen advies..... :lol:

Re: Jencikova levert niet !!!!

Geplaatst: 12 nov 2007 15:03
door ArnoldJ
Een prima "geen advies", want dat heb ik ook eens gedaan.
En tot mijn eigen verrassing kreeg ik na een kwartier al mijn aanbetaling terug! Weliswaar mocht ik het zelf van de grond oprapen, maar daar nam ik gniffelend genoegen mee :)

Re: Jencikova levert niet !!!!

Geplaatst: 13 nov 2007 08:59
door consumentjes
Dat bedoel ik.

Vaak dimmen deze zaken wel in als er 2 uniformen binnenstappen,tenslotte wordt hun zaak met toenaam vermeld in een rapportage.

Wat denk je wat de klanten die op DAT moment binnenzijn hier over denken,die willen alles meeluisteren,niet echt een goede reclame dacht ik zo.

1 keer is leuk,maar meerdere keren kan echte problemen opleveren voor de ondernemer.

De code in dit soort winkels is altijd: blijf kalm,rustig,niet lopen schelden,schreeuwen en dreigen,maar wel uiterst standvastig.

Een medewerker die tegen een klant die 4 maanden geleden iets besteld heeft en nog steeds niet heeft zegt dat ie niet moet zeuren, moet met makrelen op de markt gaan staan !

Meer niet.