LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aftrek ziektekosten of buitengewone lasten

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
H.Koch

Aftrek ziektekosten of buitengewone lasten

Ongelezen bericht door H.Koch »

Fijn weer zo een kabinet te hebben.
Bericht van de belasting ontvangen dat de basis premie voor de zorgverzekering en de inkomensafhankelijke bijdrage Zvw niet langer aftrekbaar zijn in 2008. Och, je kunt de zwaksten in onze samenleving maar weer eens een oor aannaaien. Ze hebben geen geld en waarom zouden wij als kabinet hen een nog langer steunen? Het lijkt mij echt tijd dat dit kabinet "snel" naar huis gaat en er een "sociaal" kabinet komt. Men weet steeds weer de minima uit te buiten. Komop Bos! donder altjeblieft terug naar je eiland.

kiz

Re: Aftrek ziektekosten of buitengewone lasten

Ongelezen bericht door kiz »

@H.Koch

Het drempelbedrag gaat óók omlaag (van zo'n 11,5% naar 1,65% meen ik), waardoor het bedrag dat je uiteindelijk mag aftrekken ongeveer gelijk blijft.

Ik maak me persoonlijk meer zorgen over het aangekondigde overhevelen van de (nu nog toegestane) aftrek voor hulpmiddelen naar de WMO, hierdoor gaan heel wat mensen (volledig) buiten de boot vallen!

Gesloten