Scheer & foppen goede klantenservice Vanzelfsprekend!
Geplaatst: 09 nov 2007 23:08
Bij Scheer & Foppen hebben ze spektakelweken met interressante aanbiedingen. In de folder van 22 okt stond een koffiezetapparaat en een friteuse in waar mijn keus op was gevallen. Als 1e klant kwam ik maandagmiddag om 13.00u bij het filiaal in Hengelo.
Helaas werd mij toen medegedeeld dat deze actie afgelopen was. Teleurgesteld ben ik naar huis gegaan. Ik heb vervolgens op de website van Scheer & Foppen dit bij de klantenservice kenbaar gemaakt.
6 nov werd ik gebeld door een medewerker van filiaal Hengelo dat ze voor mij een uitzondering maakten en dat ik beide producten op kon halen voor de aanbiedingsaktieprijs. Hulde.
Om de reclame slogan van Scheer & Foppen te benadrukken: "Vanzelfsprekend" goede service.
Helaas werd mij toen medegedeeld dat deze actie afgelopen was. Teleurgesteld ben ik naar huis gegaan. Ik heb vervolgens op de website van Scheer & Foppen dit bij de klantenservice kenbaar gemaakt.
6 nov werd ik gebeld door een medewerker van filiaal Hengelo dat ze voor mij een uitzondering maakten en dat ik beide producten op kon halen voor de aanbiedingsaktieprijs. Hulde.
Om de reclame slogan van Scheer & Foppen te benadrukken: "Vanzelfsprekend" goede service.