Top keukens
Geplaatst: 11 nov 2007 13:13
KOOP NOOIT EEN KEUKEN BIJ TOP KEUKENS
Ongeloofelijk wat een prutsers....na meer dan 40 weken zitten we nog steeds in een keuken die niet af is en als je hierover klaagt lachen ze je uit...letterlijk. Ruim 13000€ uitgegeven aan een keuken, dan mag je toch wel wat service verwachten? In al die tijd heeft nog NOOIT iemand de moeite genomen om te kijken of iets al klaar is, of er misschien wat af is, alleen als je zelf aan de vel trekt gaan ze aan de slag. Maar ja het geld is binnen...ik heb helaas alles al betaald....en dus kan je beter moeite doen om andere klanten binnen te halen .
Als het goed is hebben we over 2-3 weken de keuken compleet (eerst zien dan geloven) dan is onze dochter 9 weken oud, toen we de keuken bestelden waren we 6 weken zwanger....
Iemand anders dezelfde ervaring met dit %$#bedrijf?
In het kort ons verhaal:
Keuken besteld: levering over 10-11 weken
offerte: levering 10 weken, super!
getekend, definitieve order: levering 14 weken....kleine regel, moet je zelf achter komen..als je erdan over belt: annulleer je hem toch, kost je 30%, maakt mij niet uit.....
na 14 weken gebeld..O net binnen, volgende week geplaatst...
Natuurlijk van alles mis: o.a. verkeerde plinten, glazen deuren in verkeerde kleur, geen afwerkstukjes, zijpaneel niet goed gespoten....
Tja dat duurt weer 12 weken meneer, helaas
na ruim 12 weken (+6 weken bouwvak maar die tellen natuurlijk niet) zelf maar weer gebeld..O is net binnen (wat een toeval) weer een plaatsingsdag, weer de helft vergeten.....
nee binnen 3 weken regelen we het....
5 weken later zelf gebeld....O we zullen de spuiter eens bellen, nee die is nog niet tevreden, duurt zeker nog 2 weken....hoe lang kan het duren om een plaat van 1x1 meter te spuiten? Of was hij nog niet opgestuurd? Waarom dan 3 weken beloven....
Voeg hier nog zo'n 6 boze telefoontjes aan toe waarin de bedrijdsleider je uitlacht als je klaagt, dan weet je wat voor service je krijgt. In al die tijd hebben ze nog niet een keer de moeite genomen om zelf ergens actie voor te onernemen, behalve herinneringen over de betaling dan.
Wat een ******.
Ongeloofelijk wat een prutsers....na meer dan 40 weken zitten we nog steeds in een keuken die niet af is en als je hierover klaagt lachen ze je uit...letterlijk. Ruim 13000€ uitgegeven aan een keuken, dan mag je toch wel wat service verwachten? In al die tijd heeft nog NOOIT iemand de moeite genomen om te kijken of iets al klaar is, of er misschien wat af is, alleen als je zelf aan de vel trekt gaan ze aan de slag. Maar ja het geld is binnen...ik heb helaas alles al betaald....en dus kan je beter moeite doen om andere klanten binnen te halen .
Als het goed is hebben we over 2-3 weken de keuken compleet (eerst zien dan geloven) dan is onze dochter 9 weken oud, toen we de keuken bestelden waren we 6 weken zwanger....
Iemand anders dezelfde ervaring met dit %$#bedrijf?
In het kort ons verhaal:
Keuken besteld: levering over 10-11 weken
offerte: levering 10 weken, super!
getekend, definitieve order: levering 14 weken....kleine regel, moet je zelf achter komen..als je erdan over belt: annulleer je hem toch, kost je 30%, maakt mij niet uit.....
na 14 weken gebeld..O net binnen, volgende week geplaatst...
Natuurlijk van alles mis: o.a. verkeerde plinten, glazen deuren in verkeerde kleur, geen afwerkstukjes, zijpaneel niet goed gespoten....
Tja dat duurt weer 12 weken meneer, helaas
na ruim 12 weken (+6 weken bouwvak maar die tellen natuurlijk niet) zelf maar weer gebeld..O is net binnen (wat een toeval) weer een plaatsingsdag, weer de helft vergeten.....
nee binnen 3 weken regelen we het....
5 weken later zelf gebeld....O we zullen de spuiter eens bellen, nee die is nog niet tevreden, duurt zeker nog 2 weken....hoe lang kan het duren om een plaat van 1x1 meter te spuiten? Of was hij nog niet opgestuurd? Waarom dan 3 weken beloven....
Voeg hier nog zo'n 6 boze telefoontjes aan toe waarin de bedrijdsleider je uitlacht als je klaagt, dan weet je wat voor service je krijgt. In al die tijd hebben ze nog niet een keer de moeite genomen om zelf ergens actie voor te onernemen, behalve herinneringen over de betaling dan.
Wat een ******.