LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] raynair

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Dijaan
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jul 2007 15:37

raynair

Ongelezen bericht door Dijaan »

Ik ben sinds kort op de hoogte van het bestaan van Raynair. Goedkoop vliegen met gebruiksaanwijzing. Heeft er iemand al ervaring met het boeken van Raynair in combinatie met een hotel?
Zijn ze aangesloten bij de SGR of ANVR?

Wie-o-wie kan mij hier wat meer informatie over geven, want er staat een hele leuke vakantie voor weinig op de site, maar ik durf niet zo goed te boeken.

NewDutchie
Berichten: 299
Lid geworden op: 01 jun 2007 16:08

Re: raynair

Ongelezen bericht door NewDutchie »

Geen lid van SGR en ANVR (kan je zelf checken op de websites).

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: raynair

Ongelezen bericht door sprookje »

ryanair heeft een goede reputatie zij zijn een engelse maatschappij en hoeven dan ook geen lid te zijn van sgr en anvr net zoals een belgische maatschappij daar ook geen lid van is.
Zij zijn echt wel betrouwbaar.

Limbu
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 sep 2007 22:31

Re: raynair

Ongelezen bericht door Limbu »

Ryanair bestaat sinds 1985, dus al zo'n 22 jaar.
Ik ga binnenkort vliegen met Ryanair, dus op het moment heb ik nog geen vliegervaring met Ryanair. Maar van kennissen (die al vaker ermee gevlogen hebben) horen wij alleen maar positieve verhalen.
Ik vind het zeker ook een betrouwbare maatschappij. Je kunt heel veel extra dingen bij ze boeken (hotels,autohuur,verzekeringen).

Tip: let goed op bij het boeken wat je wel of niet mee wilt boeken. Zoals reis/annuleringsverzekering/priority checkin en dergelijke. Deze staan meestal automatisch aangevinkt, dus al je deze niet mee wilt boeken moet je ze uitvinken.

Als je een leuke aanbieding ziet bij Ryanair, zou ik er zeker voor gaan! :)

NewDutchie
Berichten: 299
Lid geworden op: 01 jun 2007 16:08

Re: raynair

Ongelezen bericht door NewDutchie »

zij zijn een engelse maatschappij
kleine nuance: Ierland

Tely
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 dec 2004 11:11

Re: raynair

Ongelezen bericht door Tely »

Heb afgelopen weekend met Ryanair gevlogen vanaf Eindhoven. Prima! Niet duur (let op aanbiedingen dan kan het ECHT goedkoop!), goed vliegtuig, natje en droogje te koop tijdens vlucht en geen vertragingen. Ze vliegen op steeds meer steden. Aanrader!

Gesloten