LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] "Pieter Langhoud" NIETS voor veel geld.
"Pieter Langhoud" NIETS voor veel geld.
Brief: verzonden aan: "Peter Langhoud"
S P R E E K T V O O R Z I C H.
============= ======= ========
Donderdag 30 mei 2002.
Aan: Pieter Langhout Reizen B.V.
U moest ons helaas op 11 april 2002 mededelen dat Aquarium II in Benidorm uit uw assortiment is gehaald, zonder
( een voor ons ) geslaagde alternatief te kunnen bieden.
Per telefoon beloofde u ons op 12 april 2002 een terugstorting van 519.72 EUR op onze rekening.
Dit van de geboekte reis naar appartement Aquarium II in Benidorm voor 17 dagen, met vertrekdatum 3 mei 2002.
Boekingsnummer: 369378 // Interne ref.: 1272436 / 310512
Tot op heden nu 30 mei 2002 - "IS ER GEEN TERUGSTORTING GEDAAN"
Op onze brief, "IS GEEN ANTWOORD ONTVANGEN".
===========================================================
Aan: Peter Langhout Reizen B.V.
Amsterdam 12 april 2002
Casosstraat 1
Postbus 481
2400 AL Alpen aan den rijn
t.a.v. Sabine Bleijenberg
Afdeling reserveringen
Geachte Mev. Sabine Bleijenberg,
Wij hadden in de planning om op 3 mei a.s. met 6 personen 17 dagen van een heerlijke vakantie te gaan genieten in Benidorm met kinderen en schoonkinderen.
De kinderen hadden december vorig jaar geboekt. Voor hunzelf Rinconada Royal en voor ons
aan de overzijde van de straat in aquarium II.
Ons Boekingsnummer 369378 (Interne Ref.: 1272436 / 310512) (Factuurdatum 12/04/2002)
2p. in 2 Kamerappartement 2-4 Subtotaal reis 490.63 euro
Totaal met de bij u bekende bijkomende restkosten totaal 519.72 euro
Het totaal bedrag is dan ook gelijk aan u overgemaakt.
Helaas heeft u ons op 11/4/2002 per brief laten weten dat U Aquarium II te Benidorm uit uw assortiment heeft gehaald.
U bood ons als alternatief een 17 daagse reis naar appartement Sant Jordi in Salou, met een meer prijs van 73.85 euro.
( boekingsnummer: 437594 - welk u ons ongevraagd heeft toegezonden )
Dat wij dit niet als een passend alternatief konden beschouwen zult u begrijpen.
Temeer wij met 6 personen op vakantie zouden gaan en wij nu gesplist dreigden te worden.
Teven wijs ik u hierbij gelijk op hetgeen gesteld is in artikel 11 van de door Peter Langhout opgestelde algemene leveringsvoorwaarden en dan met name punt 4 en 4 onder a.
Hierin staat dat er als alternatief een gelijkwaardige of betere reis zal worden aangeboden in de plaats van bestemming.
Onze bestemming was Benidorm en Salou ligt hier toch gauw zo'n 400 km ten noorden van.
M.a.w. als ik naar Salou had willen gaan had ik niet voor Benidorm en zijn milde klimaat gekozen
Wij zijn dan ook, NIET accoord gegaan met de z.g.n alternatieve aanbieding.
Omdat u ons verder niets te bieden had en wij met onze rug hierdoor tegen de muur geplaatst zagen.
De kinderen zouden immers wel gaan.
Zagen wij dan ook maar een alternatief en dat was afzien van de reis met Peter Langhout en zelf een alternatief zoeken in Benidorm. U zult begrijpen dat dit moeiteloos binnen 2 uur lukte, echter bij een andere touroperator.
De volledige reissom van 519.72 euro zou door u dezelfde dag nog om 12.00 uur teruggeboekt worden
op postbankrekening.
Per telefoon liet u ons echter later weten dat terugstorten wel 14 dagen kon duren.
Om het een en ander toch nog voor de 6 personen, wij en de bovenvernoemde, samen tot heerlijke vakantie te laten komen in Benidorm,
hebben wij bij een andere reisorganisatie een boeking verricht naar ... Benidorm.
Wil opmerken dat naast de nog niet ontvangen terugstorting,
er door ons dus een dubbel bedrag uitstond voor een vakantie in Benidorm.
De vakantie welk door u onmogelijk zou zijn gemaakt, als wij afhankelijk zouden zijn geweest te wachten op UW terugstorting.
( Heden 30 mei 2002, dus allang terug uit Benidorm nog NIETS retour ontvangen ).
Toch zag Peter Langhout een kans om roet in het eten te gooien.
Op 17/4/2002 hebben de overige 4 mede vakantiegangers, te horen gekregen, dus een week na ons,
dat ook Rinconada Royal uit het assortiment was genomen en werd ook hun het schitterende alternatief van de nummer 1 uit de Last-minute top 10 in het vooruitzicht gesteld ... Sant Jordi in Salou.
Hier is ook geen passend alternatief in Benidorm voor gevonden.
Wij zaten weer met een schade. De andere 4 zitten
n.l. door afspraken vast aan de door hun geboekte datum en kunnen hier onmogelijk van afwijken.
Peter Langhout heeft zich voordien met ons en de 4 bovenvernoemde schriftelijk akkoord
verklaard en is aldus voor zover de reisovereenkomsten niet nagekomen en ook niets anders overeen kunnen komen in wat een goed alternatief zou bieden.
Het niet nakomen heeft ook geen redelijk termijn gehad om door ons een in prijs en reisdatum vergeleken ander alternatief te vinden bij een andere reisorganisaties.
Wij zien in een restitutie van hetgeen door ons is gestort, geen redelijke schadevergoeding.
Aan u is het om namens Peter Langhout, een berekening te maken van de schade en daarover aan ondergetekende een voorstel te doen.
HEDEN: donderdag 30 mei: "NOG NIETS TERUGGESTORT // NIETS VERNOMEN"
Voorafgaand deze ( aangetekende ) brief.
eisen wij NU in iedergeval het door ons gestorte bedrag van 519.72 euro retour.
Dat indien wij geen storting of reactie hebben ontvangen,
met een redelijk termijn TOT voor 15 juni 2002,
kunnen wij aannemen dat u geen minnelijke schikking wenst te doen. Een weigering van terugstorten of te antwoorden, voor 15 juni 2002,
geeft ons de gevolgtrekking, rechtens deze zaak gelijk verder voort te zetten met een RECHTSVORDERING.
De bijkomende kosten zullen dan ook u tenlasten komen.
Tevens staat het ons na 15 juni dan ook vrij, alle feiten en omstandigheden publiekelijk te vermelden en te ondernemen in wat ons wenselijk zou zijn.
Hoogachtend,
J.E.Nederlof.
S P R E E K T V O O R Z I C H.
============= ======= ========
Donderdag 30 mei 2002.
Aan: Pieter Langhout Reizen B.V.
U moest ons helaas op 11 april 2002 mededelen dat Aquarium II in Benidorm uit uw assortiment is gehaald, zonder
( een voor ons ) geslaagde alternatief te kunnen bieden.
Per telefoon beloofde u ons op 12 april 2002 een terugstorting van 519.72 EUR op onze rekening.
Dit van de geboekte reis naar appartement Aquarium II in Benidorm voor 17 dagen, met vertrekdatum 3 mei 2002.
Boekingsnummer: 369378 // Interne ref.: 1272436 / 310512
Tot op heden nu 30 mei 2002 - "IS ER GEEN TERUGSTORTING GEDAAN"
Op onze brief, "IS GEEN ANTWOORD ONTVANGEN".
===========================================================
Aan: Peter Langhout Reizen B.V.
Amsterdam 12 april 2002
Casosstraat 1
Postbus 481
2400 AL Alpen aan den rijn
t.a.v. Sabine Bleijenberg
Afdeling reserveringen
Geachte Mev. Sabine Bleijenberg,
Wij hadden in de planning om op 3 mei a.s. met 6 personen 17 dagen van een heerlijke vakantie te gaan genieten in Benidorm met kinderen en schoonkinderen.
De kinderen hadden december vorig jaar geboekt. Voor hunzelf Rinconada Royal en voor ons
aan de overzijde van de straat in aquarium II.
Ons Boekingsnummer 369378 (Interne Ref.: 1272436 / 310512) (Factuurdatum 12/04/2002)
2p. in 2 Kamerappartement 2-4 Subtotaal reis 490.63 euro
Totaal met de bij u bekende bijkomende restkosten totaal 519.72 euro
Het totaal bedrag is dan ook gelijk aan u overgemaakt.
Helaas heeft u ons op 11/4/2002 per brief laten weten dat U Aquarium II te Benidorm uit uw assortiment heeft gehaald.
U bood ons als alternatief een 17 daagse reis naar appartement Sant Jordi in Salou, met een meer prijs van 73.85 euro.
( boekingsnummer: 437594 - welk u ons ongevraagd heeft toegezonden )
Dat wij dit niet als een passend alternatief konden beschouwen zult u begrijpen.
Temeer wij met 6 personen op vakantie zouden gaan en wij nu gesplist dreigden te worden.
Teven wijs ik u hierbij gelijk op hetgeen gesteld is in artikel 11 van de door Peter Langhout opgestelde algemene leveringsvoorwaarden en dan met name punt 4 en 4 onder a.
Hierin staat dat er als alternatief een gelijkwaardige of betere reis zal worden aangeboden in de plaats van bestemming.
Onze bestemming was Benidorm en Salou ligt hier toch gauw zo'n 400 km ten noorden van.
M.a.w. als ik naar Salou had willen gaan had ik niet voor Benidorm en zijn milde klimaat gekozen
Wij zijn dan ook, NIET accoord gegaan met de z.g.n alternatieve aanbieding.
Omdat u ons verder niets te bieden had en wij met onze rug hierdoor tegen de muur geplaatst zagen.
De kinderen zouden immers wel gaan.
Zagen wij dan ook maar een alternatief en dat was afzien van de reis met Peter Langhout en zelf een alternatief zoeken in Benidorm. U zult begrijpen dat dit moeiteloos binnen 2 uur lukte, echter bij een andere touroperator.
De volledige reissom van 519.72 euro zou door u dezelfde dag nog om 12.00 uur teruggeboekt worden
op postbankrekening.
Per telefoon liet u ons echter later weten dat terugstorten wel 14 dagen kon duren.
Om het een en ander toch nog voor de 6 personen, wij en de bovenvernoemde, samen tot heerlijke vakantie te laten komen in Benidorm,
hebben wij bij een andere reisorganisatie een boeking verricht naar ... Benidorm.
Wil opmerken dat naast de nog niet ontvangen terugstorting,
er door ons dus een dubbel bedrag uitstond voor een vakantie in Benidorm.
De vakantie welk door u onmogelijk zou zijn gemaakt, als wij afhankelijk zouden zijn geweest te wachten op UW terugstorting.
( Heden 30 mei 2002, dus allang terug uit Benidorm nog NIETS retour ontvangen ).
Toch zag Peter Langhout een kans om roet in het eten te gooien.
Op 17/4/2002 hebben de overige 4 mede vakantiegangers, te horen gekregen, dus een week na ons,
dat ook Rinconada Royal uit het assortiment was genomen en werd ook hun het schitterende alternatief van de nummer 1 uit de Last-minute top 10 in het vooruitzicht gesteld ... Sant Jordi in Salou.
Hier is ook geen passend alternatief in Benidorm voor gevonden.
Wij zaten weer met een schade. De andere 4 zitten
n.l. door afspraken vast aan de door hun geboekte datum en kunnen hier onmogelijk van afwijken.
Peter Langhout heeft zich voordien met ons en de 4 bovenvernoemde schriftelijk akkoord
verklaard en is aldus voor zover de reisovereenkomsten niet nagekomen en ook niets anders overeen kunnen komen in wat een goed alternatief zou bieden.
Het niet nakomen heeft ook geen redelijk termijn gehad om door ons een in prijs en reisdatum vergeleken ander alternatief te vinden bij een andere reisorganisaties.
Wij zien in een restitutie van hetgeen door ons is gestort, geen redelijke schadevergoeding.
Aan u is het om namens Peter Langhout, een berekening te maken van de schade en daarover aan ondergetekende een voorstel te doen.
HEDEN: donderdag 30 mei: "NOG NIETS TERUGGESTORT // NIETS VERNOMEN"
Voorafgaand deze ( aangetekende ) brief.
eisen wij NU in iedergeval het door ons gestorte bedrag van 519.72 euro retour.
Dat indien wij geen storting of reactie hebben ontvangen,
met een redelijk termijn TOT voor 15 juni 2002,
kunnen wij aannemen dat u geen minnelijke schikking wenst te doen. Een weigering van terugstorten of te antwoorden, voor 15 juni 2002,
geeft ons de gevolgtrekking, rechtens deze zaak gelijk verder voort te zetten met een RECHTSVORDERING.
De bijkomende kosten zullen dan ook u tenlasten komen.
Tevens staat het ons na 15 juni dan ook vrij, alle feiten en omstandigheden publiekelijk te vermelden en te ondernemen in wat ons wenselijk zou zijn.
Hoogachtend,
J.E.Nederlof.
Re: "Pieter Langhoud" NIETS voor veel geld.
Na ( te )lang wachten ( meer dan 5 weken )is de in januari gestorte boeking op 3 juni retour ontvangen zonder een kosten vergoeding in de schade en zonder een reactie of verontschuldiging ect. ( berijpelijk heeft Peter Langhoud nu 6 mensen minder die nooit meer boeken ).
Peter Langhout Reizen
Dit bedrijf is geen lid van de A.N.V.R., een reden om niet met dit bedrijf in zee te gaan.
Men schermt met het SGR-lidmaatschap. Dit is echter iets héél anders.
Dit bedrijf is geen lid van de A.N.V.R., een reden om niet met dit bedrijf in zee te gaan.
Men schermt met het SGR-lidmaatschap. Dit is echter iets héél anders.
Als die meneer Nederlof zijn brieven nu eens aan Peter Langhout Reizen ipv aan Pieter Langhoud Reizen had gestuurd dan was het misschien wel veel eerder goed gekomen!
Goed opgelet Berd!
Even terugkomend op Peter Langhout. Ook slechte ervaringen mee. slecht hotel, belachelijk slecht eten en ga zo maar door.
Nooit meer reizen met Langhout!
Even terugkomend op Peter Langhout. Ook slechte ervaringen mee. slecht hotel, belachelijk slecht eten en ga zo maar door.
Nooit meer reizen met Langhout!
Dat Peter Langhout een onbetrouwbare organisatie is, mag nu wel duidelijk zijn. Maar helaas was dat een jaar geleden voor ons nog niet zo. We gingen naar Praag en ik ben achteraf blij dat we maar een week geboekt hadden....
Niets ten nadele van de stad, en ook de gids was uitstekend, maar de service van Peter Langhout bestaat blijkbaar uit brutale chauffeurs, gammele bussen (er was een NOODLUIK losseraakt tijdens de rit), vieze hotels en de kans dat je koffers gestolen worden, want ook bij ons bleek de bus niet afgesloten op een parkeerplaats te staan.
Ik wil Sophie nog even melden dat, als je een vakantie boekt, zelfs bij een niet-lid van de A.N.V.R., je niet van het slechtste uitgaat! Zeker niet als de procedures vóór de reis prima verlopen..
Niets ten nadele van de stad, en ook de gids was uitstekend, maar de service van Peter Langhout bestaat blijkbaar uit brutale chauffeurs, gammele bussen (er was een NOODLUIK losseraakt tijdens de rit), vieze hotels en de kans dat je koffers gestolen worden, want ook bij ons bleek de bus niet afgesloten op een parkeerplaats te staan.
Ik wil Sophie nog even melden dat, als je een vakantie boekt, zelfs bij een niet-lid van de A.N.V.R., je niet van het slechtste uitgaat! Zeker niet als de procedures vóór de reis prima verlopen..
Bij deze wil ik meedelen dat n.a.v. uw uitzending van 7 oktober j.l over p.langhout reizen gelijk erna is gereageerd.
Het eerste aanbod van 100 euro contant of 150 euro reischeque's is nu geworden 100 euro contant of de volledige nettoreissom in cheque's.
Dus uw uitzending heeft toch resultaat gehad.
Bedankt A en R .v.Haarlem
Het eerste aanbod van 100 euro contant of 150 euro reischeque's is nu geworden 100 euro contant of de volledige nettoreissom in cheque's.
Dus uw uitzending heeft toch resultaat gehad.
Bedankt A en R .v.Haarlem
Beste Mensen
BOEK NOOIT BIJ EEN NIET ANVR OF GARANTIEFONDS AANGESLOTEN BEDRIJF
BOEK NOOIT BIJ EEN NIET ANVR OF GARANTIEFONDS AANGESLOTEN BEDRIJF
Wij zijn net terug van een 6-daagse reis naar New York via Peter Langhout. Ook voor ons geldt: één keer maar nooit weer. Onz hotel bleek 2 weken van te voren overboekt en we zouden een vergelijkbaar hotel aangeboden krijgen. Ter plaatse bleek dat de geboekte Logies/ontbijt niet mogelijk was in het alternatieve hotel, en we kregen met 2 personen een éénpersoonskamer toegewezen. Het hotel zat verder vol, er was geen andere mogelijkheid. Ter plaatse gebeld met PL maar dat heeft net zo weinig nut als bellen als je weer terug bent in Nederland.
Het is alles niks bij Peter Brandhout.
NOOIT MEER HIER BOEKEN:
NOOIT MEER HIER BOEKEN:
En dan nu een positief bericht over Peter Langhout Reizen.
In september 2003 bijzonder genoten van een vliegvakantie naar Spanje via deze reisorganisatie. En met recht 'genoten'. Voor een zeer vriendelijke prijs een méér dan uitstekende hotelaccommodatie; goed verzorgde transfers van en naar vliegveld; prima reisleiding etc.
Niets dan lof!
Zonder voorbehoud kan ik Peter Langhout Reizen bij iedereen van harte aanbevelen.
In september 2003 bijzonder genoten van een vliegvakantie naar Spanje via deze reisorganisatie. En met recht 'genoten'. Voor een zeer vriendelijke prijs een méér dan uitstekende hotelaccommodatie; goed verzorgde transfers van en naar vliegveld; prima reisleiding etc.
Niets dan lof!
Zonder voorbehoud kan ik Peter Langhout Reizen bij iedereen van harte aanbevelen.
Ook wij zijn er ingetrapt. Vier dagen parijs incl disneyland, was opzich erg leuk alleen je wordt in een hotel gedumpt ergens op een industrie terrein en praktisch op een vliegveld. Gek werden we ervan. Het ging door tot twaalf uur s'nachts. Dan sloot het vliegveld en s'morgens om 5 uur begon het zelfde liedje. Dus mensen let er op. Bij Peter Langhout heb je nog niets eens een super hotel en je staat bijna op een vliegveld. Lekker veilig. Dit doe ik dus nooit meer.
Bij Peter Langhout hebben mijn vrouw en ik drie reizen gemaakt t.w. 1. kort reisje naar Luxenburg, 1. 17 daagse reis naar Spanje en 1. kort reisje naar Duitsland. Alle drie de reizen waren waardeloos. Het laatste reisje naar Duitsland spande de kroon, want toen konden mijn vrouw en ik niet eens naast elkaar zitten. Mijn vrouw zat in het midden van de bus en ik zat op de achterbank omdat er verders geen plaats meer in de bus was. NOOIT MEER OP REIS MET PETER LANGHOUT.
Nu las ik op het forum van andere mensen dat Peter Langhout zo goedkoop is en dat het alle waar naar zijn geld is, maar dat klopt niet helemaal. Kijk maar naar het onderstaande voorbeeld.
Dit jaar ga wij voor de vierde keer met Solmar tours naar Spanje naar Lloret de Mar in hotel Bertran Park voor 14 dagen.
Bij Solmar betalen wij voor 14 dagen 613 euro met volpension
Bij Peter Langhout ook 14 dagen 693,40 voor half pension
een verschil van 80,40 euro.
Bij allebij op vertrekdatum 21 juni en in hetzelfde hotel.
Dus het verhaaltje dat Peter Langhout zo goedkoop is gaat er bij mij niet in.
Nu las ik op het forum van andere mensen dat Peter Langhout zo goedkoop is en dat het alle waar naar zijn geld is, maar dat klopt niet helemaal. Kijk maar naar het onderstaande voorbeeld.
Dit jaar ga wij voor de vierde keer met Solmar tours naar Spanje naar Lloret de Mar in hotel Bertran Park voor 14 dagen.
Bij Solmar betalen wij voor 14 dagen 613 euro met volpension
Bij Peter Langhout ook 14 dagen 693,40 voor half pension
een verschil van 80,40 euro.
Bij allebij op vertrekdatum 21 juni en in hetzelfde hotel.
Dus het verhaaltje dat Peter Langhout zo goedkoop is gaat er bij mij niet in.
Wij zijn ook vol lof over Peter Langhout vorig jaar 4 weken met de bus naar Marbella geweest. Prachtig hotel vriendelijke gastvrouwen en prima eten.
Dit jaar gaan we 5 weken.
S en N
Dit jaar gaan we 5 weken.
S en N
Ook ik heb nooit problemen gehad met Langhout. Rondreizen in Italië en Griekenland gemaakt. Verschillende keren mee naar Parijs. Allemaal perfecte prijs/kwaliteit verhouding.
Je moet natuurlijk geen 5* hotels verwachten, want dan moet je maar in het Hilton gaan zitten en ben je ook iets mee geld kwijt.
Je moet natuurlijk geen 5* hotels verwachten, want dan moet je maar in het Hilton gaan zitten en ben je ook iets mee geld kwijt.
Ik ben het met je eens gast van hierboven. Als men in het centrum wil zitten, betaalt men er gewoon iets meer voor. En dat argument van die lui over dat industrieterrein? De meeste low budgethotels in Parijs liggen vaak aan de grote weg. En welke tijd breng je nu eigenlijk door in het hotel, zeker als je ook nog naar Disney gaat? Alleen om te slapen en rest van de tijd ben je meestal op weg naar bezienswaardigheden. Wij zaten ook ooit in een hotel in the middle off nowhere, nl. Chanteloup en Brie. En niet via PL maar via Vrijuit. En dat hotel is ook nu nog steeds te boeken bij oa. OAD en Frantour enz.
Met andere woorden, niet alleen lowbudget hotels bij Pl hoor! Nee, ik werk er niet en ben zelfs nog nooit met hen, naar waar dan ook, op vakantie geweest.
AK
Met andere woorden, niet alleen lowbudget hotels bij Pl hoor! Nee, ik werk er niet en ben zelfs nog nooit met hen, naar waar dan ook, op vakantie geweest.
AK
Peter Langhout Reizen verzorgt jaarlijks op uitstekende wijze vakanties voor duizenden mensen naar alle mogelijke bestemmingen en voor zeer redelijke prijzen.
Deze duizenden tevreden klanten hebben geen behoefte te reageren op een klachtenforumpje waar een enkele gefrustreerde zeurkous denkt een prima reisorganisaties in een kwaad daglicht te kunnen stellen.
Deze duizenden tevreden klanten hebben geen behoefte te reageren op een klachtenforumpje waar een enkele gefrustreerde zeurkous denkt een prima reisorganisaties in een kwaad daglicht te kunnen stellen.
Beste Isidorus, hoe weet u nou of al die duizenden mensen tevreden klanten zijn? Of werkt u misschien bij Peter Langhout?
he zeurkous
denk jij omdat je vakantie door PL is geannuleerd dat je enkele honderde euri als schadevergoeding kunt eisen!!!!!
heb zelf bij een bedrijf als pl gewerkt en wij hadden in benidorm toevallig dezelfde agent als pl. In spanje is het gebruikelijk dat als je niet genoeg productie maakt in een bepaalde acommodatie dat die spanjaarden van de ene op de andere dag geen reserveringen meer aanvaarden. Dan kun je als reisorganisatie op je kop gaan staan maar het lukt gewoon niet.
Ik vind het ronduit belachelijk hoe jij peter langhout door de **** probeert te trekken. Ik weet al heb ik er zelf nooit gewerkt dat pl gewoon een heel degelijk bedrijf is.
denk jij omdat je vakantie door PL is geannuleerd dat je enkele honderde euri als schadevergoeding kunt eisen!!!!!
heb zelf bij een bedrijf als pl gewerkt en wij hadden in benidorm toevallig dezelfde agent als pl. In spanje is het gebruikelijk dat als je niet genoeg productie maakt in een bepaalde acommodatie dat die spanjaarden van de ene op de andere dag geen reserveringen meer aanvaarden. Dan kun je als reisorganisatie op je kop gaan staan maar het lukt gewoon niet.
Ik vind het ronduit belachelijk hoe jij peter langhout door de **** probeert te trekken. Ik weet al heb ik er zelf nooit gewerkt dat pl gewoon een heel degelijk bedrijf is.
Ach ja Henk 8. als iemand een slechte ervaring met een touroperator heeft, deugd gelijk het hele bedrijf niet. Is natuurlijk niet zo!
Wij hebben ook weleens mindere vakantie,s gehad, waarbij zelfs èèn voor de geschillencommisie was gekomen. Hebben dat toen ook gewonnen, maar het jaar erop zijn we gewoon weer met de zelfde reisorganisatie gegaan. (Holl. Int).
Zoiets kan altijd gebeuren. Natuurlijk is het niet leuk, als het je overkomt, maar maak er dan werk van na je vakantie. Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, maar om dan meteen zo,n hetze te voeren tegen, in dit geval PL? Nogmaals, ik werk er NIET en ben ook nog nooit met hen op vakantie geweest.
AK
Wij hebben ook weleens mindere vakantie,s gehad, waarbij zelfs èèn voor de geschillencommisie was gekomen. Hebben dat toen ook gewonnen, maar het jaar erop zijn we gewoon weer met de zelfde reisorganisatie gegaan. (Holl. Int).
Zoiets kan altijd gebeuren. Natuurlijk is het niet leuk, als het je overkomt, maar maak er dan werk van na je vakantie. Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt, maar om dan meteen zo,n hetze te voeren tegen, in dit geval PL? Nogmaals, ik werk er NIET en ben ook nog nooit met hen op vakantie geweest.
AK