LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gedeukte wasdroger

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
spiers65

gedeukte wasdroger

Ongelezen bericht door spiers65 »

Hallo forum,

heb vandaag mijn nieuwe wasdroger bij BCC gekocht en nadat ik hem boven in de badkamer had uitgepakt blijkt de linkerkant geheel gedeukt. Heb aan de verpakking niets kunnen zien of hij zo was vroeg aan de medewerker dat als hij niet goed was als ik hem thuis zou uitpakken wat er dan gebeurde. De medewerker melde mij dat ik dan een nieuwe zou krijgen.
Helaas was het tijdstip om te reclameren over de droger net na 6 uur dus wat zijn mijn rechten als consument.
Heb gelijk een mailtje gestuurd naar het hoofdkantoor en een bevestiging gekregen dat ik morgen contact met ze heb. Wie weet wat ik nu moet doen>
Groet, Martin
Laatst gewijzigd door spiers65 op 14 nov 2007 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Toolboy

Re: gedeukte wasdroger

Ongelezen bericht door Toolboy »

Geachte.

Dit probleem komt wel vaker voor bij nieuwe drogers.
Het plaatstaal is tegenwoordig zo dun dat er snel een deuk inzit.
Hoe diep is de deuk ,als deze aan de zijkant zit en niet al te diep is ,is deze er eenvoudig uit te halen met een ouderwetse gootsteen ontstopper.( edoch u heeft zeker recht op herstel ddor de leverancier)
Plop en weg.

Groet T

Dirkie

Ongelezen bericht door Dirkie »

Wie weet wat ik nu moet doen
Wachten tot morgen (is vandaag dus) en kijken wat ze er aan gaan doen :?

spiers65

Ongelezen bericht door spiers65 »

Vandaag de machine terug gebracht naar BCC en omgeruild voor de machine die in de toonzaal stond. Men deed niet moeilijk en als ik had willen wachten tot vrijdag had ik vrijdag een nieuwe kunnen halen in de verpakking.
Het risico bestaat dat deze ook lichtelijk gedeukt is het kwam waarschijnelijk door de heftruck waarbij de grijparm iets te stevig is afgesteld.
Het probleem kwam wel vaker voor.
Het is netjes afgehandeld ben dus tevreden. Bedankt voor de reacties.
groet, Martin

Gesloten