LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] benadeeld door makelaar Help!!!

Ben je benadeeld of juist goed geholpen door een makelaar? Geef hier jouw mening.
propina

benadeeld door makelaar Help!!!

Ongelezen bericht door propina »

Ik ben verhuisd met mijn bedrijf en hierbij heb ik een nieuwe pand gehuurd via een makelaar in Rotterdam. De elektriciteit doet het niet , we hebben geen water. De makelaar zegt dat ik dat zelf moet repareren. Ik heb navraag gedaan bij kennissen en die zeggen dat een pand werkbaar opgeleverd dient te worden.
Ik heb dus contact opgenomen met mijn makelaar om het achterstallig onderhoud te verhelpen. Maar die sturen mij van het kastje naar de muur. Ik heb het pand gehuurd en ik wil graag weten welke instantie ik moet benaderen zodat ik schadeloos word gesteld. Want dit duurt nu al 3 maanden en ik kan niet werken want geen van de stopcontacten doet het. Alleen bij de meterkast doet 1 contact het , dus ik moet het zien te redden met verlengsnoeren en hierdoor kan ik geen klanten ontvangen. Het was al moeilijk genoeg om te verhuizen en nu heb ik dit er nog eens bij.
Wie kan mij helpen? :?:

Walter van V

Re: benadeeld door makelaar Help!!!

Ongelezen bericht door Walter van V »

simpel, eigenaar aanspreken, snelle reparatie eisen, en een deel van de huur niet meer betalen tot dat alles werkt.

D1RK

Re: benadeeld door makelaar Help!!!

Ongelezen bericht door D1RK »

Helaas, maar bedrijfspanden mogen zonder Electra en water of gas opgeleverd worden, als opslag dus!
Vooraf informeren of alles aanwezig is, zoals krachtstroom, gas voor verwarming of water en toilet...
Het is geen woning en als de vorige eigenaar~huurder het niet nodig had betaalde je ook geen kosten!

Helaas denkt U blijkbaar teveel als Prive persoon, dit is een bedrijf en vooraf kijken of maten en voorwaarden kloppen is vaak beter!

Gesloten