LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lydios budgetbeheer

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
bacardibat2
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 nov 2007 09:42

Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door bacardibat2 »

:x Wij zijn door het budgetbedrijf Lydios in grote problemen gekomen en wij zoeken daarom mensen die het zelfde hebben mee gemaakt er er ook iets aan durven te doen we kennen wel wat mensen maar die steken hun kop in het zand. Onze schulden zij nu verdubbelt daar zijn we niet echt blij mee A.U.B help.

Forgotten58
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 feb 2008 23:04

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door Forgotten58 »

Mijn stiefzoon zit ook bij Lydios Budgetbeheer en is helemaal niet te spreken over de gang van zaken. Ook zijn problemen worden alleen maar groter.
Mensen die dit lezen: ga niet in zee met Lydios Budgetbeheer, liever met de b.v. de VGK, deze mensen zijn wel te vertrouwen.
Hij zit er helaas nog een poosje aan vast, misschien dat iemand hier ervaring heeft met hoe je van deze firma afkomt?

bacardibat2
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 nov 2007 09:42

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door bacardibat2 »

als je van ze af wil moet je er heen gaan en zeggen je spullen terug te willen ze zullen dan even tegenstribbelen en het dan toch doen. zo zijn wij er van af gekomen na bijna een jaar.

bacardibat2
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 nov 2007 09:42

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door bacardibat2 »

beste forgotten 58 zou jij eventueel met de gedupeerde op tv willen je kunt mij contacteren via [email protected]

handelaar
Berichten: 123
Lid geworden op: 18 jan 2008 00:40

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door handelaar »

Je budget moet je zelf beheren :D

orange44
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 jul 2008 14:46

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door orange44 »

Ik ben nou een jaar bij budgetbeheer Lydios te Winschoten. En ik kan u allemaal vertellen dat mijn problemen allemaal erger geworden zijn. Ik moet constant bellen als er weer een aanmaning komt en er wordt gewoon tegen je gezegd dat je niet bang hoeft te zijn voor de deurwaarders. 'Daar treffen we wel een regeling mee'. De schuld is dan al verveelvoudigd. Je kunt beter naar een gemeentelijke instelling gaan. Op 1 augustus ben ik er gelukkig van af. De rekeningen laten liggen en niet reageren. Dat kan ik zelf ook wel. En bovendien kan ik ook nog eens €60 in mijn eigen zak houden.

Dus U bent gewaarschuwd.

JvGin
Berichten: 106
Lid geworden op: 04 jul 2008 00:59

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door JvGin »

Wellicht is er een mogelijkheid om van deze partij af te komen als er hierover iets in het contract is opgenomen m.b.t. het correct leveren van diensten.

Zonetod
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2010 17:35

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door Zonetod »

orange44 schreef:Ik ben nou een jaar bij budgetbeheer Lydios te Winschoten. En ik kan u allemaal vertellen dat mijn problemen allemaal erger geworden zijn. Ik moet constant bellen als er weer een aanmaning komt en er wordt gewoon tegen je gezegd dat je niet bang hoeft te zijn voor de deurwaarders. 'Daar treffen we wel een regeling mee'. De schuld is dan al verveelvoudigd. Je kunt beter naar een gemeentelijke instelling gaan. Op 1 augustus ben ik er gelukkig van af. De rekeningen laten liggen en niet reageren. Dat kan ik zelf ook wel. En bovendien kan ik ook nog eens €60 in mijn eigen zak houden.

Dus U bent gewaarschuwd.

Hallo, Hoe heb je dit opgelost? Ik zit ook met deze lui. Hoe kom ik van hen af? Ze nemen de telefoon niet op en komen hun afspraken niet na. Hier staan ook wat reacties van mensen: http://www.bedrijfskwaliteit.nl/reactie ... _Id=552462

orange44
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 jul 2008 14:46

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door orange44 »

Hoi Zonetod

Ik heb mijn contract gewoon moeten uitzitten. Ik ben nou bij een officiele bewindvoeringskantoor, waar schuldeisers wel rekening mee houden, en die hebben mijn schuldregeling in orde gemaakt. Als ik bij Lydios was gebleven waren de gevolgen niet te overzien geweest. Dus je zal je contract, wat volgens hun een jaar duurt, moeten uitzitten.
Mensen ga er bij weg.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door Guardian72 »

handelaar schreef:Je budget moet je zelf beheren :D
Als je hiertoe mentaal en fysiek in staat bent.
Helaas, sommige mensen zijn dit niet -door wat voor oorzaak dan ook - en dan komen de budgetbeheerders als hulp in nood.

Helaas, zit ook daar kaf tussen het koren - mensen die op eigen gewin uit zijn, en zonder zich te bekommeren om hun slachtoffers gewoon doorgaan.

Het word tijd dat onze overheid eens naar binnen kijkt - en de bevolking beschermt tegen dit soort figuren - het leed dat ze aanrichten is groot.

orange44
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 jul 2008 14:46

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door orange44 »

Hoi Guardian72,
Inderdaad moet er actie worden ondernomen tegen dit soort bureaus. Ik ben manisch depressief. Daardoor zit ik nou onder beschermingsbewind en dat gaat hartstikke goed. Als ik bij Lydios was gebleven had ik er tot mijn nek ingezeten. Ik ken heel veel mensen die bij dit bureau zijn geweest en die zaten door hun ook allemaal vreselijk in de problemen.
En je hebt groot gelijk. Er moet iets gebeuren van overheidszijde tegen dit soort bureaus. Er zijn helaas veel te veel van dit soort bureaus. De schuldeisers lachen er gewoon om want die zeggen gewoon dat ze geen rekening houden met zulk soort bureaus. Zelfs de rechter waar het beschermingsbewind werd uitgesproken kende de naam van hun. Hij zei er verder niks op maar ik kon vernemen aan de rechter dat hij de naam wel kende.

Heel veel sterkte voor iedereen die nog aan hun vast zit.

colaboy01
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2011 18:54

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door colaboy01 »

hey lydios heeft een andere naam gekregen heet nu bno bewindvoering noord oost nederland

bacardibat2
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 nov 2007 09:42

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door bacardibat2 »

ik zou graag een zaak beginnen tegen deze man, maar helaas sta ik er dan alleen voor. Wat ik wel kan zeggen is dat je er gewoon bij weg kan gaan. Ik ben zelf persoonlijk heen gegaan en heb mijn papieren tergu gevorderd. Ik zat op dat moment al bij gkb en daar heb ik hem ook mee gedreigd. Ik ben nu overal van af. Ik zag dat hij idd opnieuw bezig is met de naam lydio & ?????? stond bij ons in de krant. Als er iemand is die er wat aan wil doen hoor ik het graag, ik ben er nu toe in staat hem voor de rechter te slepen al is het er voor dat hij niet nog meer mensen in de problemen helpt. En idd de rechters kennen hem dat was bij mij ook het geval en ook de deurwaarders ik kreeg zelfs bij meerdere 4 maand uitstel zodat ik alles kon regelen om er bij weg te komen. Verder heb ik ook het faillisementsverslag van lydios erg interessant :? klopt niets aan die kerel. verkeerde Kvk nummers etc 2 keer de pc's gestolen jaja dat geloof je toch zelf niet. En de kvk nummers beweerden dat hij een autobedrijf had en idd heeft hij mensen een auto verkocht, van hun spaargeld konden ze dat wel betalen konden ze wel missen volgens hem.

Gerard316
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 apr 2011 11:05

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door Gerard316 »

Beste,

Ik zie allemaal klachten maar geen reden waarom.
Kunnen jullie wat duidelijker zijn waarom Lydios budgetbeheer zo slecht is?

Ik zit er zelf ook in en alles wordt gewoon netjes betaald zoals afgesproken.
Tuurlijk krijg ik ook nog wel eens een brief binnen dat er iets niet is betaald..maar een telefoontje en alles is goed.

Dus graag even wat duidelijker zijn waarom zij zo slecht zijn!
Kom met een reden en niet alleen met woorden en kom vooral met namen!

Gerard

orange44
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 jul 2008 14:46

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door orange44 »

Beste Gerard,

Dan heb jij geluk. Want ik heb er absoluut geen goede ervaringen mee. Als je er geld staan hebt dan betaald hij wel. Dat is logisch. Maar als je in de problemen zit kunnen ze weinig voor je betekenen want ze krijgen haast geen schuldregeling rond. Bij mij lieten ze alles liggen. Er werd gezegd daar dat ze contact gehad had met schuldeisers. Toen ik de schuldeisers belde was er geen Lydios bekend. Hoe kan dat dan? Ze beloofden mij dingen en zeiden alles komt gewoon in orde. Dus niet. En ik noem hier natuurlijk geen namen. Laat ik die man maar K.H. noemen die je van alles voorliegt. Plus dat de gemeentelijke instellingen overstroomd worden met mensen die bij hem weg komen. Want die doen wel wat ze beloven.

Groetjes,
Orange44

Gerard316
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 apr 2011 11:05

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door Gerard316 »

Dan heb jij geluk.

Wat is geluk? Gewoon dingen goed regelen. Contract die je tekent goed na lezen.
Als er iets niet klopt kun je ze daarmee pakken.

Want ik heb er absoluut geen goede ervaringen mee. Als je er geld staan hebt dan betaald hij wel. Dat is logisch. Maar als je in de problemen zit kunnen ze weinig voor je betekenen want ze krijgen haast geen schuldregeling rond.

Haast geen schuldregeling rond? Bij mij is alles rond. Hij betaald indd alles netjes. In wat voor problemen? Welke problemen?

Bij mij lieten ze alles liggen. Er werd gezegd daar dat ze contact gehad had met schuldeisers. Toen ik de schuldeisers belde was er geen Lydios bekend. Hoe kan dat dan? Ze beloofden mij dingen en zeiden alles komt gewoon in orde. Dus niet. En ik noem hier natuurlijk geen namen. Laat ik die man maar K.H. noemen die je van alles voorliegt. Plus dat de gemeentelijke instellingen overstroomd worden met mensen die bij hem weg komen. Want die doen wel wat ze beloven.

Ik heb helemaal geen problemen met K.H.
Hangt er ook niet vanaf hoeveel schulden je hebt en waar je ze hebt en wat voor problemen je hebt?
Ze kunnen ook niet alles voor je doen en dat kan niemand.
Ik krijg elke maand een brief met wat ze betaald hebben. als ik ergens niet mee eens bent dan zeg ik dat gewoon en dan gebeurd het ook.

Ik hou ook alles netjes bij.
Ik zal eerlijk zijn ik heb zelf 1 kleine schuld en 1 grote schuld.
Mijn vriendin heeft 2 kleine schuld en 1 grote.

Dit allemaal had ik zelf kunnen regelen. Waarom ik erin ben gegaan is omdat ik wou verhuizen naar Groningen en volgende week is het dan zover.

Dus alles zit hier goed en zodra ik weet dat het niet goed gaat dan weet ik wat me te doen staat ;)

Gerard

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door puma73 »

Wel opvallend dat er nu in een keer iemand met positieve ervaringen komt, eentje in de hele rij met gedupeerden die je terugvind op nternet.

Gerard316
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 apr 2011 11:05

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door Gerard316 »

Wel opvallend dat er nu in een keer iemand met positieve ervaringen komt, eentje in de hele rij met gedupeerden die je terugvind op nternet.

Wat is er zo opvallend aan? Is het de bedoeling om mee te gaan? Dacht het niet. Ik geef hier mijn mening erover.

orange44
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 jul 2008 14:46

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door orange44 »

Beste Gerard,

Natuurlijk zijn er mensen met positieve ervaringen. Mijn ouders zitten ook bij Lydios. Geen enkel probleem. Die hebben er dan ook geld staan. Maar zo'n bureau is ervoor om je schulden op te lossen. En dat doet K.H. niet. Jij zegt dat soms niemand het kan oplossen. Dat ben ik niet met je eens. Hoe kan het dat toen ik bij een ander bureau kwam het binnen no time was opgelost? Het is altijd op te lossen. Bovendien heeft Lydios een k.v.k nummer maar die kunnen jij en ik ook krijgen. En een bewindvoerder is ook zo benoemd. Iedereen kan dat doen. Zoals een broer of zus. Daar hoef je geen diploma's voor te hebben.

Ik ben er met meer schulden weggekomen dan dat ik aanvankelijk had doordat de heer H niks oplost. En ik ben echt de enigste niet. Ik ken sowieso een stuk of vier mensen persoonlijk die bij hem weggegaan zijn om hetzelfde probleem.
Bovendien is hij niet aangesloten bij een schuldhulporganisatie. Wat wel zou moeten.
En ik vind ook dat er meer ondernomen moet worden worden tegen dit soort bureaus. Ze moeten sowieso meer regels van de overheid opgelegd krijgen waaraan zij moeten voldoen.
Maar ik ben heel blij voor je dat je geen problemen met hun hebt. Ik kan je verzekeren dat er met mij meer mensen zijn die je hetzelfde verhaal kunnen vertellen. En dat zijn geen positieve verhalen.


Goed, er zijn ook positieve verhalen zoals die van jou.

Orange44

Gerard316
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 apr 2011 11:05

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door Gerard316 »

Ik snap nog steeds niet waarom er bij mij wel alles word betaald...is er dan iets veranderd?

Maar als je in de problemen zit kunnen ze weinig voor je betekenen Wat voor problemen had je dan?

Gesloten