Vueling annullerd alle dure avondvluchten!!!
Geplaatst: 22 nov 2007 12:18
Heeft iemand ook een telefoonnummer waar ik even wat informatie in kan winnen over vergoedingen en klachten?
Het gaat om het volgende:
Vueling.com heeft al haar avondvluchten laten vervallen en ons nu voor 12 vluchten die we in de avond vanuit Madrid hadden een ochtendvlucht gegeven van 12 uur eerder, namelijk om 06:30!!!
Kijk, een vlucht kan een keer gebeuren, maar om duizenden mensne te laten boeken op avondvluchten die ene stuk duurder waren (het dubbele in de meeste gevallen) om ze vervolgens allemala te cancelen en deze mensen tegen dezelfde prijs in de goedkopere ochtendvlucht te plaatsen is gewoon schandalig. Op deze manier boeken ze hun goedkope ochtendvluchten met onmenselijke tijd (06:30) vol met mensen die veel betaald hebben om juist 's avonds te gaan vliegen (18:15). Ik zit met 12 vluchten voor ongeveer 50 personen die zo gedupeerd worden door dit (wan)beleid.
Ze geven ook geen reden op, het enige wat ik te horen krijg is:
"Om operationele redenen zijn de tijden van je vlucht gewijzigd.
Klik hier om je nièuwe vluchttijden te bekijken.
Onze excuses voor alle mogelijke problemen die deze wijziging met zich meebrengt. Als u verder nog vragen mocht hebben, neem dan contact met ons op via het telefoonnummer 0800 022 1319 welke te bereiken is van 7 tot 24 uur, elke dag van de week."
Als je dan belt en kiest voor de optie om een Nederlandse operator te krijgen komt er steevast ene Spanjaard met slecht engels aan de lijn, steeds met dezelfde smoes, de nederlandse operators zijn even niet bereikbaar of hebben pauze.......
Nu wilde ik telefonisch of per email vragen bij welke instantie ik moet zijn voor ene vergoeding iig voor de extra vluchtkosten die we inmiddels al betaald hebben om savonds te vliegen terwijl ze ons nu gewoon op de veel goedkopere ochtendvlucht boeken.
Tevens of het gebruikelijk is om een compensatie te vragen voor een weekendje weg, de mensne hebben nu gewoon 12 uur minder = een hele dag. Voor de meeste mensne is het een weekendje weg, wat op deze manier wel heel zuur is en deels in het water valt door deze vorm van "geldklopperij" en "oplichting".
www.vueling.com is de maatschappij.
Ik hoop graag iets van u te vernemen, wellicht zijn er veel meer mensen met dezelfde klachten.
Met vr. gr.
Het gaat om het volgende:
Vueling.com heeft al haar avondvluchten laten vervallen en ons nu voor 12 vluchten die we in de avond vanuit Madrid hadden een ochtendvlucht gegeven van 12 uur eerder, namelijk om 06:30!!!
Kijk, een vlucht kan een keer gebeuren, maar om duizenden mensne te laten boeken op avondvluchten die ene stuk duurder waren (het dubbele in de meeste gevallen) om ze vervolgens allemala te cancelen en deze mensen tegen dezelfde prijs in de goedkopere ochtendvlucht te plaatsen is gewoon schandalig. Op deze manier boeken ze hun goedkope ochtendvluchten met onmenselijke tijd (06:30) vol met mensen die veel betaald hebben om juist 's avonds te gaan vliegen (18:15). Ik zit met 12 vluchten voor ongeveer 50 personen die zo gedupeerd worden door dit (wan)beleid.
Ze geven ook geen reden op, het enige wat ik te horen krijg is:
"Om operationele redenen zijn de tijden van je vlucht gewijzigd.
Klik hier om je nièuwe vluchttijden te bekijken.
Onze excuses voor alle mogelijke problemen die deze wijziging met zich meebrengt. Als u verder nog vragen mocht hebben, neem dan contact met ons op via het telefoonnummer 0800 022 1319 welke te bereiken is van 7 tot 24 uur, elke dag van de week."
Als je dan belt en kiest voor de optie om een Nederlandse operator te krijgen komt er steevast ene Spanjaard met slecht engels aan de lijn, steeds met dezelfde smoes, de nederlandse operators zijn even niet bereikbaar of hebben pauze.......
Nu wilde ik telefonisch of per email vragen bij welke instantie ik moet zijn voor ene vergoeding iig voor de extra vluchtkosten die we inmiddels al betaald hebben om savonds te vliegen terwijl ze ons nu gewoon op de veel goedkopere ochtendvlucht boeken.
Tevens of het gebruikelijk is om een compensatie te vragen voor een weekendje weg, de mensne hebben nu gewoon 12 uur minder = een hele dag. Voor de meeste mensne is het een weekendje weg, wat op deze manier wel heel zuur is en deels in het water valt door deze vorm van "geldklopperij" en "oplichting".
www.vueling.com is de maatschappij.
Ik hoop graag iets van u te vernemen, wellicht zijn er veel meer mensen met dezelfde klachten.
Met vr. gr.