LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eindelijk geholpen door Oxxio? Lees en volg!

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
manteltje
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 nov 2007 21:36

Eindelijk geholpen door Oxxio? Lees en volg!

Ongelezen bericht door manteltje »

Ja mensen... het is gelukt (misschien)

heb het artikel gelezen op de site van Oxxio en het 035 nummer gebeld. Daar kreeg ik direct een medewerker van de afdeling communicatie aan de telefoon.Zij zegt we gaan het vandaag nog oplossen en bellen je terug.

Ze heben me echt teruggebeld :shock:

2x!

Helaas zat ik in een vergadering..

Toen ik om 18:45 terugbelde zat ze er nog steeds hihi.

Morgen wordt ik gebeld om 10:30, ik ben benieuwd of de **** nui opgelost wordt na 2.5 jaar.

Dus morgen meer :wink:

Het nummer is te vinden op www.oxxio.nl en dan doorklikken op het stukje over de rectificatie van de Pers.
Laatst gewijzigd door manteltje op 23 nov 2007 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: Eindelijk geholpen door Oxxio? Lees en volg!

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Ik wil je goeie bui niet bederven maar ik ben bang dat je te vroeg juicht.
Oxxio heeft mij al vaker beloofd me met rust te laten maar helaas.
Vorig jaar november heb ik hen voor de geschillencommissie gedaagt en gewonnen, maar toch blijven ze afrekeningen sturen :evil:
Ik heb hen geblokt bij de bank, dus afschrijven kunnen ze niet meer, maar ze blijven wel acceptgiro's sturen en ik krijg met regelmaat brieven van het incassobureau pfffffff

Ik hoop echt dat jij één van de gelukkigen bent, maar ik wil je dan nog wel één tip meegeven: check regelmatig je afschriften, want Oxxio belooft wel dat het opgelost wordt, maar ze blijven geld innen van je rekening.

walter72
Berichten: 55
Lid geworden op: 13 feb 2006 12:25

Re: Eindelijk geholpen door Oxxio? Lees en volg!

Ongelezen bericht door walter72 »

pfoeh!
Ik zit ook bij Oxio. Maar tot nu toe mazzel gehad.
Dit kan toch allemaal niet?
Ik vind het ongelovelijk dat een organisatie geld kan afschrijven zonder daar toestemming voor te hebben?
Het lijkt wel de maffia? :(

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: Eindelijk geholpen door Oxxio? Lees en volg!

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

@walter72...zolang je bij Oxxio blijft is er niets aan de hand...
Maar owee als je wilt overstappen..dan begint het gezeik en gedonder!

manteltje
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 nov 2007 21:36

Re: Eindelijk geholpen door Oxxio? Lees en volg!

Ongelezen bericht door manteltje »

Er is een wonder geschiedt.. Ik ben vandaag teruggebeld en ze gaan me een brief sturen om te bevestigen dat ze me onterecht hebben gefactureerd en ze gaan alle dossiers bij incasso bureau's intrekken.

Tevens is er een bos bloemen onderweg (is weer eens wat anders dan een brief van Int. Justitia).

Ze lezen ook mee op dit forum want ze heeft me (zeer vriendelijk) gevraagd of ik misschien haar naam weg wilde halen.

Ja hoor dat wil ik wel...het nummer waarop je kan bellen is toch al bekend.

Dus als je meeleest a***** BEDANKT! (fur die bluuuuuumen)

:wink:

manteltje
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 nov 2007 21:36

Re: Eindelijk geholpen door Oxxio? Lees en volg!

Ongelezen bericht door manteltje »

ps. Bedankt voor de tip..ik blijf mijn bankrekening en brievenbus in de gaten houden! :twisted:

jsp
Berichten: 382
Lid geworden op: 15 jun 2005 00:50

Re: Eindelijk geholpen door Oxxio? Lees en volg!

Ongelezen bericht door jsp »

@ Manteltje

Wat goed dat je, 3 dagen na je eerste posting op dit forum, al een toezegging van OXXIO hebt losgekregen! Gefeliciteerd! Nu inderdaad nog even zien of ze dat nakomen, want ik ken die toezeggingen van OXXIO uit eigen ervaring ...

Dit charme-offensief van OXXIO op het Radar-forum gaat er natuurlijk toe leiden dat ook al die andere vaak al maanden voorstlepende kwesties die je op dit forum kunt aantreffen, ook binnen no-time opgelost gaan worden. Dat kun je aan zo'n communicatie-afdeling namelijk best wel overlaten!

vonshizzle
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 aug 2007 17:00

Re: Eindelijk geholpen door Oxxio? Lees en volg!

Ongelezen bericht door vonshizzle »

@ manteltje(=medewerker pinoxxio( ik zie zijn neus groeien))

oxxio die bloemen stuurt. oxxio dat mensen belt 2X en Oxxio die met een oplossing komt. ik geloof er niets van

Dit lijkt meer op een stukje propaganda om de naam van Oxxio te zuiveren. ik heb sterk het gevoel dat het niet is gelukt

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: Eindelijk geholpen door Oxxio? Lees en volg!

Ongelezen bericht door Henri42 »

Geplaatst op 23 Nov 2007 13:19 door vonshizzle --------------------------------------------------------------------------------
@ manteltje(=medewerker pinoxxio( ik zie zijn neus groeien))
oxxio die bloemen stuurt. oxxio dat mensen belt 2X en Oxxio die met een oplossing komt. ik geloof er niets van
Dit lijkt meer op een stukje propaganda om de naam van Oxxio te zuiveren. ik heb sterk het gevoel dat het niet is gelukt


Waarom doen jullie zo wantrouwig ???? :shock:

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: Eindelijk geholpen door Oxxio? Lees en volg!

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Duhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

Niet om het 1 of ander hoor, maar oxxio is namelijk in het beginsel al helemaal niet zo vlot. Ik vraag mij dan af waarom zij mij dan nog niet geholpen hebben, afspraken welke begin dit jaar zijn gemaakt nog niet zijn nagekomen etc etc etc. Is dit voorkeursbehandeling??? Denk het niet. Het zal inderdaad wel een truck zijn van oxxio. Zo is Kyle en nog iemand anders ook al zwaar door de mand gevallen.

Mocht manteltje echt echt zijn dan heb je mazzel gehad en inderdaad die afschriften maar in de gaten houden.

Wel toevallig hoor na het persbericht dat ineens een goed bericht verschijnt.

Ik trek mijn twijfels bij manteltje net zo goed.

gema
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 nov 2007 18:35

Re: Eindelijk geholpen door Oxxio? Lees en volg!

Ongelezen bericht door gema »

Wij hebben al diverse malen de toezegging gekregen, zowel van Eneco als van Oxxio dat onze zaak is opgelost. Helaas. Nu dreigen we een deurwaarder te krijgen! Ons leven lang alles op tijd betaald. Ga je verhuizen, zeg je alles keurig op, krijg het bevestigd en toch gaat alles de mist in. Ik begrijp dit niet meer.

jsp
Berichten: 382
Lid geworden op: 15 jun 2005 00:50

Re: Eindelijk geholpen door Oxxio? Lees en volg!

Ongelezen bericht door jsp »

@ Gema:

Ik zou het voorleggen aan de Geschillencommissie Consumentenzaken. Die kunnen, als jij kunt aantonen dat je in je recht staat, een uitspraak doen die voor zowel Eneco als OXXIO bindend is. Het kost € 25,00 en die krijg je terug als je gelijk krijgt van de commissie.

Stukken makkelijker en goedkoper dan zelf moeite blijven doen of de zaak uit handen geven aan advocaat of rechtsbijstand.

gema
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 nov 2007 18:35

Re: Eindelijk geholpen door Oxxio? Lees en volg!

Ongelezen bericht door gema »

Dank voor de tip. Wij zullen dit meenemen in onze overweging hoe we hier nou mee verder moeten.
Blijft te zot voor woorden. Ik zal me doodschamen als ik daar werkte!

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: Eindelijk geholpen door Oxxio? Lees en volg!

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

@ Gema:

Ik zou het voorleggen aan de Geschillencommissie Consumentenzaken . Die kunnen, als jij kunt aantonen dat je in je recht staat, een uitspraak doen die voor zowel Eneco als OXXIO bindend is. Het kost € 25,00 en die krijg je terug als je gelijk krijgt van de commissie.

Stukken makkelijker en goedkoper dan zelf moeite blijven doen of de zaak uit handen geven aan advocaat of rechtsbijstand.
Wij hebben het al voor de geschillencommissie gehad en gewonnen (nov.2006), maar Oxxio houdt zich van de domme :evil:
Ze blijven me rekeningen sturen, terwijl ik al sinds juni 2006 geen klant meer ben.
Dat bewijst maar eens hoe hoog het IQ ligt van de mederwerkers daar ;)

hj44
Berichten: 47
Lid geworden op: 27 nov 2007 00:31

Re: Eindelijk geholpen door Oxxio? Lees en volg!

Ongelezen bericht door hj44 »

Het moet nu toch onderhand wel duidelijk zijn dat Oxxio medewerkers op forums posten met onwaarheden en zwetsverhalen .Deze figuren schamen zich niet om zich voor te doen als DTe medewerkers en Oxxio dan een beoordeling geven van allemaal tienen.Ook op deze side zijn deze oplichters actief ,maar er gelukkig zo uit te pikken.Je kan er ook zeker van zijn dat 99,9% van de positieve reacties van Oxxio medewerkers afkomstig is .Deze "mensen" begrijpen alleen nog steeds niet ,dat geen weldenkend mens deze leuterverhalen gelooft.Als je je een heleboel ellende wilt besparen houdt je dan verre van deze oplichters en dievengilde.

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: Eindelijk geholpen door Oxxio? Lees en volg!

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Blijft wel weer erg verdacht stil bij de topic-starter. Wat heet vastgeluld zijn. :twisted:

jsp
Berichten: 382
Lid geworden op: 15 jun 2005 00:50

Re: Eindelijk geholpen door Oxxio? Lees en volg!

Ongelezen bericht door jsp »

@ Maarten,

ik vind dat je wel een beetje doorslaat in je commentaar op Manteltje.
Zij/hij plaatste de eerste reactie op 20 nov, ruim voordat er een toezegging van OXXIO kwam. De kritiek van Manteltje op O. is in deze bijdragen bepaald niet mals. Als je dan vervolgens op dit forum zó wordt aangevallen en beschimpt snap ik best dat je verder geen reactie meer geeft.

Maarten1234
Berichten: 1201
Lid geworden op: 07 sep 2006 04:52

Re: Eindelijk geholpen door Oxxio? Lees en volg!

Ongelezen bericht door Maarten1234 »

Nee hoor valt best wel mee. Het is alleen opvallend. Mocht het anders zijn dan horen wij haar toch wel weer en zo niet dan niet.

Het valt gewoon op dat er ineens binnen 3 dagen een uitsluitsel is gekomen voor haar terwijl er bij ons allen problemen blijven voordoen welke ruim 1 jaar en zelfs langer duren. Ik en meerdere hebben nooit zo snel toezegging gekregen voor wat betreft oplossingen.

Dat bericht van haar komt ineens zo op een raar moment. Precies het moment dat Oxxio op de juiste wijze in het nieuws kwam.

Afgelopen keer na het programma op de Vara ook gebeld en nog steeds geen telefoontje gehad. Ik mis nog steeds enkele stukken, maar ik heb deze nog steeds niet gezien. Ook heb ik nog steeds niets gehoord. Zal ook wel niet gebeuren.

marinepik
Berichten: 179
Lid geworden op: 13 dec 2005 18:37

Re: Eindelijk geholpen door Oxxio? Lees en volg!

Ongelezen bericht door marinepik »

Ik ga helemaal met jou mee Maarten.
De bloemen moeten onderhand nu wel verlept zijn maar manteltje houd zich wel heel erg stil.
Ze begint een nieuw draadje, reageerd nog een maal en daarna is het erg stil.....is ze misschien ziek van ellende doordat Oxxio weer niet zijn afspraken nakomt?
Theo

r001
Berichten: 46
Lid geworden op: 06 okt 2005 21:43

Re: Eindelijk geholpen door Oxxio? Lees en volg!

Ongelezen bericht door r001 »

Ben maandag ook gebeld door Oxxio, waarin ze hun excuses aanboden graag een bloemetje wilden sturen.
Vertelde dat ik geen bloemetje hoefde en dat ik liever had dat ze mijn klachten een keer gingen oplossen..... Wanneer dat ging gebeuren, daar kon de medewerker mij geen antwoord op geven.......

En warempel, zojuist staat er een grote bos bloemen voor de deur, van Oxxio...... En dat terwijl ik ze niet wilde. Ach, heb nu de buren kunnen blijmaken.

Inmiddels heb ik in een mail van de geschillencommissie gelezen dat zij Oxxio 30 dagen de tijd hebben gegeven om op mijn klacht te reageren...... Ben heel benieuwd of het ze nu wel gaat lukken, ik wacht al 14 maanden....

Bloemetje of niet, het blijven amateurs....

Gesloten