LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Arthur van Hienen

Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door Arthur van Hienen »

Ik ben op zaterdag 23 maart naar Artis geweest. Het wc bezoek heeft mij gemiddeld € 7.75 gekost.
Ook als je met je kind naar de wc gaat (niet zelf !!) moet je toch betalen.....

* pa moet 3x naar het toilet (3x 0.25) = € 0.75
* ma moet 4x naar het toilet (4x 0.25) = € 0.75
* dochter (2jr) moet zeker 3x(3x 0.25)
+(3x aankleedkussen € 0.25)= € 1.50
* pa of ma moet mee want ze kan het niet
zelf (3x €.0.25)= € 0.75
* zoon (4jr) moet zindelijk worden
en gaat dus zeker (8x 0.25) = € 2.--
* pa of ma moet mee want hij durft
niet alleen (8x 0.25) = € 2.-- +
============
Kortom dit is dus = € 7.75

In de andere dierentuinen van Nederland (Arnhem, Rotterdam, etc)heb ik volgens mij nog nooit voor het toilet hoeven te betalen.

U moet denk ik zelf maar eens gaan kijken in bijvoorbeeld Rotterdam, hoe het (naar mijn mening) beter kan.

Nogmaals, verder heb ik een zeer leuke dag gehad alleen viel me dit flink tegen.

Ben ik de enige die zich hierover druk maakt?

karlijn

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door karlijn »

Jeetje, dat is toch wel snel verdiend voor Artis! Dat je ergens voor de wc moet betalen vind ik niet eens zo erg, maar dat je als ouder moet betalen om met je kind mee te gaan is toch wel absurd! En een dierentuin is toch voornamelijk voor kids!

Gast

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door Gast »

Belachelijk .Kan je beter tegen een boom gaan pissen.Of beter bij de olifanten . :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Volgens mij is Artis de enigste waar je voor een toilet moet gaan betalen in een dierenpark.Blijdorp Rotterdam en Burgers Zoo Arnhem zijn inderdaad gratis.Zijn veel mooier dierentuinen ook .
Hoewel Emmen ook niet slecht is.

aghoogendijk

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door aghoogendijk »

ooit gehoord van zeikers die zeuren.Als betalen toilet te veel kost moet je thuisblijven tot je geld hebt.

Echt nederlands gezeik

arie

veronique

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door veronique »

@ ARIE.............JIJ VERDIENT ZEKER LEKKER? HET MAAKT JOU DUS NIET UIT?? HET VERHAAL VAN BOVEN IS TOCH TE GEK? DAT JE ALS OUDER TERWIJL JE DAN NIET GAAT OOK MOET BETALEN? BELACHELIJK.........IK GA DUS NIET NAAR ARTIS HOOR.

vrijetijdsgenieter

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door vrijetijdsgenieter »

wat is eigenlijk het doorslaggevende argument om iets wel of niet te bezoeken. De prijs van het toiletgebruik? Als ik sommige discussies volg blijkbaar wel. Daarom een welgemeend advies aan alle pretparken, dierentuinen etc. Jullie moeten toch onderhand de folders voor volgend seizoen laten drukken. Vermeldt daarin dan ook de prijs van het toiletbezoek. Scheelt wellicht een bezoekers, maar ook een hoop gez**k. Maar hoe vertel je het de kinderen die perse naar bijvoorbeeld Artis willen doch van hun z**kende ouders niet mogen omdat zij het toiletbezoek te duur vinden??????????

DannyIV

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door DannyIV »

Gewoon "wildplassen" want als een hond het mag dan mogen wij als mensen het toch zeker ook?! 8)


Poesje

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door Poesje »

Maar ik ben de vrouw hoor Danny en ook nog de baas in huis. Ik ga nu wel off-line, want moet morgen weer de kost verdienen voor mijn mannetje. Het was wel even leuk om je gesproken te hebben hoor!
Poessie :twisted:

DannyIV

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door DannyIV »

Graag gedaan mama maar ik ga nu wel verder "browsen" waarschijnlijk vindt je het niet goed maar ik doe het lekker toch,lekker puh!inderdaad de idiote prijzen om gebruik te maken van toilets op stations,dierentuinen,winkelcentra etc. het is verboden om openbaar je behoefte te doen maar wil je "beschaaft" naar een toilet gaan moet je de idiote prijs van bijna 2gulden neertellen.ik roep op tot anarchie en laten we met zijn allen "wildplassen" totdat er fatsoenlijke (gratis) openbare toilletten worden gebouwd om aan de vraag van dit druk bevolkte landje te voldoen. :D

ps weg met de fraude vd witte boord criminelen! :twisted:

GizmoFP
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 apr 2004 21:18

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door GizmoFP »

Eigenlijk moeten ze jouw betalen, omdat je wat komt brengen.

Erwinnetjuh

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door Erwinnetjuh »

Maar misschien zou je eens naar de dokter gaan: als je gezin zo vaak naar de wc moet op een dag is er echt iets aan de hand hoor. Drie keer voor een volwassene ??? :shock: :shock: Dat is echt niet normaal als je het zo lang niet kan ophouden.

Gast

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 05 May 2004 12:13 door Erwinnetjuh


--------------------------------------------------------------------------------

Maar misschien zou je eens naar de dokter gaan: als je gezin zo vaak naar de wc moet op een dag is er echt iets aan de hand hoor. Drie keer voor een volwassene ??? Dat is echt niet normaal als je het zo lang niet kan ophouden
Dit slaat ook totaal nergens op!
Waarom is iets wat afwijkt van jouw gedrag niet normaal gedrag?

Ga toch lekker verder met duimzuigen Erwinnetjuh! Blijf je tenminste van toetsenbord af!

Gast

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door Gast »

En doe wat lijm op je vingers,plakt zo heerlijk weg :lol: :lol: :lol: :lol: :P Moos

Gast2810

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door Gast2810 »

Volgens mij betaal je een al behoorlijk bedrag aan entree, om dan ook nog voor het toiletbezoek geld van je te vragen vind ik te zot.

Gast

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door Gast »

volgende keer een po mee nemen?????????

maar sorry hoor, volgende keer niet weer alle plaspillen opmaken voordat jullie naar artis gaan...... :oops:

Gast

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door Gast »

Ik denk dat pa prostaatproblemen heeft

peet.

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door peet. »

zoek gewoon een dikke boom en doe je voordeel hiermee :wink:

Gast

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door Gast »

Heeft u niets anders aan te bieden als een dikke boom????????
Ik zou tegen u willen zeggen dikke neusen drie bier.
Pluis

Paulyn

Re: Toilet een bron van inkomsten voor Artis?

Ongelezen bericht door Paulyn »

Dit was toch een forum over vrijetijdsbesteding?

Lekkere gezellige mensen hier. :lol:

Jullie kunnen ook naar de Zaanse Schans gaan daar is de entree gratis en kost een toiletbezoek een hele euri. Per keer!!!
Denk maar niet dat je daar gratis met je kind mee kan. Per ingegooide pleuro kan 1 persoon door het poortje.

Leuk gedaan daar.

Maar de entree is gratis, heb ook wel wat...........

Gesloten