LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nuon-greenchoice-nuon-greenchoice-nuon????????

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Sunbow

Nuon-greenchoice-nuon-greenchoice-nuon????????

Ongelezen bericht door Sunbow »

Ik snap er niks meer van. vanaf maart 2007 ben ik al bezig met gekl***t doordat ik slachtoffer ben geworden van colportage van greenchoice. Consuwijzer ingeschakeld, overspannen geraakt en de stap naar de geschillencomissie daardoor laten zitten.

wel ge-informeerd wie uiteindelijk nu mijn leverancier was. Volgens Continuon en Nuon zit ik bij greenchhoie en nadat ik al vele malen conflicten heb gehd met greenchoice, omdat medewerker A anders handelt dan medewerker B (A had mij teruggezet naar nuion, volgens B kon dit niet, maar omdat A mij schriftelijk een brief had gestuurd moest B erkennen dat A fout was, maar dit niet meer terug te draaien was. Afijn Greenchoice beweert dat ik bij Nuon zit.

Kreeg vandaag van Nuon de rekening van de boete, want de oplichters van greenchoice hadden mijn contract behalve dat ze al de colportagewet aan alle kanten hadden overtreden ook nog eens mijn contract veel te vroeg opgezegd.

Ik vind dat greenchoice die boete moet betalen. Is het verstandig een brief naar greenchoice te sturen (vanaf april netaal ik al geen energierekening meer, noch bij Nuon, noch bij greenchoice).

Help ik snap het allemaal niet meer. Ik wil gewoon 1 leverancier in heel NL :?: :?: :?: :?:

marinepik

Re: Nuon-greenchoice-nuon-greenchoice-nuon????????

Ongelezen bericht door marinepik »

Stap nu gewoon naar de Geschillencommisie Energie en water om dit wellus nietus spelletje op te lossen.
Heeft u trouwens destijds een contract getekend bij Greenchoice?
Theo

Gesloten