tja weer upc nu het chello extreme abbo.
Geplaatst: 30 nov 2007 13:35
Geplaatst op 29 Nov 2007 20:11 door rene1953
--------------------------------------------------------------------------------
hallo hallo.
lieve mensen laten we upc niet al te zart maken tis een wereld firma alles wat je vraagt doen ze (niet) alles wat je af neemt aan producten krijg je (al is het maar voor de helft) zeer kundige helpdesk (als het niet te moeilijk is ) enz. enz.
ben zelf al vanaf eind juli ja ja eind juli dus bezig om een beetje snelheid voor me extreem te krijgen en ja hoor ze gaan je echt helpen hoor (niet dus) ze beloven ja meneer U zit inderdaad op een druk gedeelte we gaan U muteren naar een andere kast (geen idee welke kast heb dr zelf zat hier ) maar afijn er gebeurt niks inmiddels eind augustus bijna het bedrag voor me nieuwe auto verbeld aan de help desk maar krijg nog steeds positieve antwoorden van het komt goed (niet dus ) en zo gaan we maar door eind sept. nog niks veranderd.
oja eind oktober ook niet hoor niet dat jullie denken dat er wat gebeurt is.
o foutje er is wel wat gebeurt kreeg 18 of 19 nov . een duidelijk antwoord. ja ja een echt antwoord.
U ziy op een druk gedeelte (wist ik al he) dus ik vraag wat er aan gedaan wordt .: antwoordt: niks. want we zitten nog niet aan de maximale piek met andere woorden ik heb extreem a €59.95 p/mnd en heb hèèl soms 16mb maar over het algemmen hooguit 8 a 9mb.
dus wel betalen maar niet krijgen . nou ik ben dr klaar mee .alles gaat er uit telefoon en televisie en inet ze kunnen die bagger in hun (*) stoppen.
bezint eer gij aan upc begint.
met vriendelijke Groet Renè een zeer tevrede upc klant (niet dus)
--------------------------------------------------------------------------------
hallo hallo.
lieve mensen laten we upc niet al te zart maken tis een wereld firma alles wat je vraagt doen ze (niet) alles wat je af neemt aan producten krijg je (al is het maar voor de helft) zeer kundige helpdesk (als het niet te moeilijk is ) enz. enz.
ben zelf al vanaf eind juli ja ja eind juli dus bezig om een beetje snelheid voor me extreem te krijgen en ja hoor ze gaan je echt helpen hoor (niet dus) ze beloven ja meneer U zit inderdaad op een druk gedeelte we gaan U muteren naar een andere kast (geen idee welke kast heb dr zelf zat hier ) maar afijn er gebeurt niks inmiddels eind augustus bijna het bedrag voor me nieuwe auto verbeld aan de help desk maar krijg nog steeds positieve antwoorden van het komt goed (niet dus ) en zo gaan we maar door eind sept. nog niks veranderd.
oja eind oktober ook niet hoor niet dat jullie denken dat er wat gebeurt is.
o foutje er is wel wat gebeurt kreeg 18 of 19 nov . een duidelijk antwoord. ja ja een echt antwoord.
U ziy op een druk gedeelte (wist ik al he) dus ik vraag wat er aan gedaan wordt .: antwoordt: niks. want we zitten nog niet aan de maximale piek met andere woorden ik heb extreem a €59.95 p/mnd en heb hèèl soms 16mb maar over het algemmen hooguit 8 a 9mb.
dus wel betalen maar niet krijgen . nou ik ben dr klaar mee .alles gaat er uit telefoon en televisie en inet ze kunnen die bagger in hun (*) stoppen.
bezint eer gij aan upc begint.
met vriendelijke Groet Renè een zeer tevrede upc klant (niet dus)