Service de meubelman
Geplaatst: 01 dec 2007 11:22
Op 18 april 2006 heb ik een salontafel gekocht bij Sanders meubelstad. Na een jaar was een van de houten poten gespleten en heb ik contact opgenomen met de serviceorganisatie van Sanders: de Meubelman.
Op 22 mei 2007 is de tafel opgehaald ter reaparatie. Inmiddels is het 1 december en heb ik na enkele toezeggingen en de levering van een tafel die niet de mijne was nog steeds mijn tafel niet retour.
Mijn tafel is dus al 7 maanden in reparatie.
De meubelman blijkt telefonisch moeilijk bereikbaar en telkens als ze contact opnemen volgt er een excuus waar ik niks mee kan.
Wat kan ik hier aan doen?
Op 22 mei 2007 is de tafel opgehaald ter reaparatie. Inmiddels is het 1 december en heb ik na enkele toezeggingen en de levering van een tafel die niet de mijne was nog steeds mijn tafel niet retour.
Mijn tafel is dus al 7 maanden in reparatie.
De meubelman blijkt telefonisch moeilijk bereikbaar en telkens als ze contact opnemen volgt er een excuus waar ik niks mee kan.
Wat kan ik hier aan doen?