Samsung LCD tv.
Geplaatst: 02 dec 2007 08:11
Onze samsung lcd tv is kapot gegaan na pas 2,5 jaar gebruikt te zijn.
Na telefonsch contact met Samsung kreeg ik een tracking nummer en zou er door een door hen erkende reparateur contact met ons worden opgenomen.
Dat contact was van dien aard dat ik niet met die reparateur in zee wilde gaan, onderstaand verslag zal inzicht geven in de reden waarom.
Na telefonisch contact over deze kwestie kreeg ik het advies om online een klachtenformulier in te vullen.
Hier onder het relaas:
------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben op 22/12/2004 via ‘prime line’ (klantnummer 1102988483) voor € 1607,95 een nieuwe Samsung lcd tv gekocht bij Modern Electronics, gevestigd in Winkelcentrum Dukenburg, in het Zwaneveld te Nijmegen.
Het betreft hier het model: LW26A33WX A
Serienummer: 42766HFXC00025F
Fabricagedatum December 2004
Nu, na 2,5 jaar al, geeft de tv geen beeld meer, maar nog wel geluid, ook reageert de tv nog wel op de afstandsbediening en kan ik wel overschakelen naar een andere zender..
Dat lijkt mij ver beneden het normale verwachtingspatroon voor een tv van die leeftijd, en volgens mij is dit dus producttechnisch een wanproduct als dit geval een niet op zichzelf staand incident is.
Nu begrijp ik het als een product een keer niet helemaal aan het verwachtingspatroon voldoet, en ik ben best bereid om zo’n apparaat door de fabrikant na te laten kijken en evt. een reparatie uit te laten voeren.
Hier nu doet zich een probleem voor.
Het bedrijf waar ik de tv heb gekocht bestaat niet meer, en het bedrijf dat de zaken waarneemt (It’s, dat nu op dezelfde locatie in Nijmegen als Modern gevestigd is) wenst niet te bemiddelen tussen Samsung en ondergetekende.
Via Samsung’s servicelijn ben ik, na vriendelijk te woord te zijn gestaan door een van de medewerksters verder geholpen, zij zou er zorg voor dragen dat ik in contact zou komen met een reparateur.
Op mijn werk in Arnhem werd ik door op donderdag de 13e september door het reparatiebedrijf gebeld, en werd mij bijna gesommeerd om de daaropvolgende maandag (17 september dus) thuis te zijn, want dan zou er een reparateur langs komen, toen ik vroeg hoe het met garantie zat kreeg ik meteen de vraag of ik er garantie bij had gekocht (dit is overigens niet het geval), na die mededeling kreeg ik te horen dat er van garantie geen sprake kon zijn, en of ik wilde zorgen dat ik genoeg geld in huis wilde halen voor de reparatie op de komende maandag.
Na een snelle berekening kwam de medewerker van het reparatiebedrijf op een maximumbedrag uit van € 269,00 direct te voldoen na de reparatie aan huis, en naar alle waarschijnlijkheid zal het reparatiebedrag daar niet ver uit de buurt komen te liggen
Ik vind dit een vreemde gang van zaken, temeer daar ik jarenlang bij een gerenommeerd automerk de garantieclaims verzorgd heb.
Claimen hoeft niet op kosten van de klant en garantie op ondeugdelijke fabricage van onderdelen van apparatuur, of van de complete apparatuur zelf dient op een voor beide partijen genoegzame manier afgehandeld te worden, en niet op deze manier.
Ik ben de mening toegedaan, dat (en daarin wordt ik gesteund door consumenten organisaties) men van een tv mag verwachten dat het apparaat minimaal meer dan 5 jaar probleemloos functioneert, en ik zie dan ook regelmatig dat garanties steeds een langere termijn beslaan.
Op dit moment is het zo dat ik voor nieuwe tv van een zelfde kwaliteit als de mijne zo rond de € 550,00 a € 650,00 zal moeten betalen, dat staat ook al niet echt in verhouding tot de genoemde reparatie kosten.
Wij hebben als early adaptors misschien wel de hoofdprijs voor de tv betaald, en dat vinden wij niet erg, want in de tijd dat we er naar hebben mogen kijken was iedere minuut een genoegen, maar ik wil bij deze toch vragen om meer goedwillendheid naar een tot nu toe tevreden klant.
Met vriendelijke groet.
xxxxxx
-----------------------------------------------------------------
De reactie van Samsung....
-----------------------------------------------------------------
Uw klantnummer: 2800234352
Geachte heer/mevrouw xxxxxxx,
Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw LW26A33W.
Helaas hebben wij uw vraag niet kunnen verwerken, omdat de tekst in het bericht (gedeeltelijk) is weggevallen.
Wij verzoek u vriendelijk om uw vraag nogmaals te sturen, of contact op te nemen met onze Servicedesk op 0900-2020088 zodat wij uw vraag in behandeling kunnen nemen.
Het valt aan te raden om uw antwoord in een nieuwe E-mail te sturen en niet als antwoord op deze. De fout blijft anders namelijk bestaan.
Bij voorbaat dank voor uw moeite.
Hoogachtend,
René van den Broek
Customer Services
Samsung Electronics Benelux B.V.V
--------------------------------------------------------------
Die e-mail heb ik dus nogmaals verstuurd.
Toen kreeg ik de volgende reactie:
-------------------------------------------------------------
Uw klantnummer: 2800234352
Geachte heer xxxxxx,
Vriendelijk dankvoor uw e-mail met betrekking tot de garantievoorwaarden voor Samsung
LCD tv’s oftwel LCD’s.
De door Samsung gehanteerde garantievoorwaarden luiden als volgt:
In principe biedt Samsung voor LCD’s twee jaar on-site garantie, waarbij de aansprakelijkheid van Samsung Electronics(of het door Samsung erkend reparatiecentrum) is beperkt tot reparatie en/of vervanging van het product onder garantie. Onder de Samsung garantie vallen fabrikagefouten gedurende twee jaar vanaf de aankoopdatum, onder voorwaarde dat u een bewijs van aankoop kunt overleggen. Houdt u errekening mee dat onderdelen onderhevig aan slijtage hier niet onder vallen.
De garantie vervalt wanneer het defect is veroorzaakt, op welkewijze dan ook, door: oneigenlijk gebruik, verwaarlozing, of moedwilligebeschadiging. De garantie vervalt tevens in een van de volgende gevallen:
- indien er veranderingen of reparaties worden verricht door een niet erkende reparateur;
- indien het serienummer van een onderdeel dat gerepareerd moet worden verwijderd is;
- indien problemen of schade wordtveroorzaakt door randapparatuur die niet worden geleverd door samsung of door samsung aanbevolen worden;
- indien de schade veroorzaakt is door beeldretentie oftwel inbranden.
In hoeverre eventuele problemen met, of schade aan uw plasma televisie binnen de voorwaarden vallen, zal worden bepaald door onze monteurs.
Voordat er echter bepaald kan worden of de televisie in aanmerking komt voor reparatie/omruiling, zal er eerst onderzoek gepleegd moeten worden door onze technische medewerkers. Aangezien dit per email niet mogelijk is, verzoek ik u vriendelijk om onseven te bellen op 02 – 201 24 18.
Ik vertrouw erop u met dit antwoord van dienst te zijn. Indien u verdere vragen heeft, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Stefani
Customer Services
Samsung Electronics Beneluxr
--------------------------------------------------------------------
Dat telefoonnummer was onleesbaar.
Na de volgende e-mail:
-------------------------------------------------------------------
Mijn klantnummer: 2800234352
Het telefoonnummer dat u mij vraagt te bellen is onvolledig doorgekomen.
Waarschijnlijk een technische onvolkomendheid.
Het nummer dat ik doorkrijg is
02? - 201 24 18
Ik zou graag willen weten wat het cijfer is dat op de plaats van het vraagteken hoort te staan.
Vriendelijke groet
--------------------------------------------------------------------
Kreeg ik:
--------------------------------------------------------------------
Uw klantnummer: 2800234352
Geachte heer xxxxx,
Vriendelijk dankvoor uw e-mail met betrekking tot uw televisie.
Mijn collega heeft uper ongeluk het nummer van Belgie gegeven. U kunt bellen op 0900 - 20 20 088.
Ik vertrouw erop u met dit antwoord van dienst te zijn.. Indien u verdere vragen heeft,
aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Stefani
Customer Services
Samsung Electronics Benelux
-----------------------------------------------------------------
Ook dat nummer bleek niet te klopppen,
Maar op dat nummer kreeg ik wel een zeer geduldige medewerkster aan de lijn wier naam ik vergeten ben te vragen, maar die het met me eens was dat tv's echt wel langer fatsoenlijk horen te functioneren dan 2.5 jaar.
Ze verwees me door naar een ander nummer, maar dat was het standaard servicenummer dat ik al tijden aan het bellen was om mijn zaak inzichtelijk te maken.
Ik heb op dat nummer nogmaals na een lang gesprek te kennen gegeven dat ik graag contact wilde met een medewerker die meer inhoudelijk kennis van zaken had, dat werd mij beloofd zoals me dat al eerder beloofd was, maar er kwam geen enkele respons.
Toen heb ik er nog maar eens een e-mail aan gewaagd.
----------------------------------------------------------------
Klantnummer: 2800234352
Op verschillende manieren heb ik geprobeert contact met u op te nemen ivm klachten over mijn lcd tv.
Waarom dit niet gebeurt is mij een raadsel, maar ik begin het vermoeden te kijgen dat u er gewoon niets aan wilt doen.
Na contact met een reparateur en zoekwerk op internet blijkt mij dat de tv zoals ik die heb aangeschaft inderdaad niet helemaal aan de verwachtingen voldoet.
Dat kan gebeuren.
Maar dat impliceert niet dat u zich achter een garantietermijn van twee jaar kunt verschuilen.
Het product voldoet niet aan de verwachtingen en als zoiets het geval is dan dient u de verantwoording te nemen en mij op enigerlei wijze die beide partijen tot tevredenheid stemt tegemoet te komen, temeer daar ik niet terug kan naar de verkopende partij, die immers niet meer bestaat.
Er zijn officiële regels voor dit soort consumentenkwesties, als u niets blijft doen overtreed u die regels.
Dat zou ik niet netjes vinden.
Met vriendelijke groet.
-------------------------------------------------------------
De reactie van Samsung:
------------------------------------------------------------
Klantnummer: 2800234352
Geachte heer xxxxx,
Bij aankoop van detelevisie heeft u de wettelijke koopovereenkomst gesloten met uw dealeren onze garantie voorwaarden geacepteerd.
Indien de televisie mankementen vertoont dan dient deze via onze technische service desk telefonische te worden aangemeld ter reparatie. Dit is per email niet mogelijk. De technische service desk is bereikbaar via het telefoonnummer 0900-2020088. Zij zijn van Maandag tot Vrijdag van 09:00 tot 18:00 bereikbaar.
Indien de televisie niet voldoet aan uw verwachtingen dan raden wij u aan om contact op te nemen met uw dealer en de koopovereenkomst te beeindigen. Wij kunnen u daarin niet tegemoed komen.
Met vriendelijke groet,
Mandy
Samsung Electronics Benelux
---------------------------------------------------------
Met andere woorden, men leest het (ik vermoed toch dat ze dat bijhouden) dossier niet eens.
In arren moede heb ik de tv na dit laatste e-mail contact naar een reparateur en dealer van Samsung in de buurt gebracht om te kijken of het kostenplaatje nog te overzien zou zijn.
Binnen twee weken zou hij contact met ons opnemen over de kosten.
Dat werden er drie en meer.
De reden werd duidelijk toen ik zelf met de contact reparateur opnam, er werd door Samsung niet gereageerd op de prijsaanvraag voor het benodigde onderdeel.
De reparateur zou er achteraan gaan, en na een paar dagen heb ik weer gebelt, het onderdeel was niet op voorraad bij Samsung, en daarom kon men de reparateur geen prijsopgave geven, en hij mij dus ook niet.
Nog drie weken later en na enkele malen vergeefs bellen kreeg ik afgelopen vrijdag eindelijk een prijsopgave, de totale kosten komen op 267,44.
Dat komt verdacht dicht in de buurt van het eerstgenoemde bedrag van die Samsung reparateur.
Er lijkt mij iets serieus mis te zijn geweest bij die serie Samsung tv's en Samsung wenst daar blijkbaar niets aan te doen
Zover mijn relaas, ik hoop dat mensen die dit lezen en die van plan waren een Samsung lcd tv te kopen er na dit berichtje in ieder geval van afzien en zich een ander merk aanschaffen.
Al scheelt het maar 100 tv's in het jaar, dan nog ben ik er blij mee, want deze service van Samsung verdient wat mij betreft geen enkele schoonheidsprijs.
D
---------------------------------------------
Na telefonsch contact met Samsung kreeg ik een tracking nummer en zou er door een door hen erkende reparateur contact met ons worden opgenomen.
Dat contact was van dien aard dat ik niet met die reparateur in zee wilde gaan, onderstaand verslag zal inzicht geven in de reden waarom.
Na telefonisch contact over deze kwestie kreeg ik het advies om online een klachtenformulier in te vullen.
Hier onder het relaas:
------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben op 22/12/2004 via ‘prime line’ (klantnummer 1102988483) voor € 1607,95 een nieuwe Samsung lcd tv gekocht bij Modern Electronics, gevestigd in Winkelcentrum Dukenburg, in het Zwaneveld te Nijmegen.
Het betreft hier het model: LW26A33WX A
Serienummer: 42766HFXC00025F
Fabricagedatum December 2004
Nu, na 2,5 jaar al, geeft de tv geen beeld meer, maar nog wel geluid, ook reageert de tv nog wel op de afstandsbediening en kan ik wel overschakelen naar een andere zender..
Dat lijkt mij ver beneden het normale verwachtingspatroon voor een tv van die leeftijd, en volgens mij is dit dus producttechnisch een wanproduct als dit geval een niet op zichzelf staand incident is.
Nu begrijp ik het als een product een keer niet helemaal aan het verwachtingspatroon voldoet, en ik ben best bereid om zo’n apparaat door de fabrikant na te laten kijken en evt. een reparatie uit te laten voeren.
Hier nu doet zich een probleem voor.
Het bedrijf waar ik de tv heb gekocht bestaat niet meer, en het bedrijf dat de zaken waarneemt (It’s, dat nu op dezelfde locatie in Nijmegen als Modern gevestigd is) wenst niet te bemiddelen tussen Samsung en ondergetekende.
Via Samsung’s servicelijn ben ik, na vriendelijk te woord te zijn gestaan door een van de medewerksters verder geholpen, zij zou er zorg voor dragen dat ik in contact zou komen met een reparateur.
Op mijn werk in Arnhem werd ik door op donderdag de 13e september door het reparatiebedrijf gebeld, en werd mij bijna gesommeerd om de daaropvolgende maandag (17 september dus) thuis te zijn, want dan zou er een reparateur langs komen, toen ik vroeg hoe het met garantie zat kreeg ik meteen de vraag of ik er garantie bij had gekocht (dit is overigens niet het geval), na die mededeling kreeg ik te horen dat er van garantie geen sprake kon zijn, en of ik wilde zorgen dat ik genoeg geld in huis wilde halen voor de reparatie op de komende maandag.
Na een snelle berekening kwam de medewerker van het reparatiebedrijf op een maximumbedrag uit van € 269,00 direct te voldoen na de reparatie aan huis, en naar alle waarschijnlijkheid zal het reparatiebedrag daar niet ver uit de buurt komen te liggen
Ik vind dit een vreemde gang van zaken, temeer daar ik jarenlang bij een gerenommeerd automerk de garantieclaims verzorgd heb.
Claimen hoeft niet op kosten van de klant en garantie op ondeugdelijke fabricage van onderdelen van apparatuur, of van de complete apparatuur zelf dient op een voor beide partijen genoegzame manier afgehandeld te worden, en niet op deze manier.
Ik ben de mening toegedaan, dat (en daarin wordt ik gesteund door consumenten organisaties) men van een tv mag verwachten dat het apparaat minimaal meer dan 5 jaar probleemloos functioneert, en ik zie dan ook regelmatig dat garanties steeds een langere termijn beslaan.
Op dit moment is het zo dat ik voor nieuwe tv van een zelfde kwaliteit als de mijne zo rond de € 550,00 a € 650,00 zal moeten betalen, dat staat ook al niet echt in verhouding tot de genoemde reparatie kosten.
Wij hebben als early adaptors misschien wel de hoofdprijs voor de tv betaald, en dat vinden wij niet erg, want in de tijd dat we er naar hebben mogen kijken was iedere minuut een genoegen, maar ik wil bij deze toch vragen om meer goedwillendheid naar een tot nu toe tevreden klant.
Met vriendelijke groet.
xxxxxx
-----------------------------------------------------------------
De reactie van Samsung....
-----------------------------------------------------------------
Uw klantnummer: 2800234352
Geachte heer/mevrouw xxxxxxx,
Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw LW26A33W.
Helaas hebben wij uw vraag niet kunnen verwerken, omdat de tekst in het bericht (gedeeltelijk) is weggevallen.
Wij verzoek u vriendelijk om uw vraag nogmaals te sturen, of contact op te nemen met onze Servicedesk op 0900-2020088 zodat wij uw vraag in behandeling kunnen nemen.
Het valt aan te raden om uw antwoord in een nieuwe E-mail te sturen en niet als antwoord op deze. De fout blijft anders namelijk bestaan.
Bij voorbaat dank voor uw moeite.
Hoogachtend,
René van den Broek
Customer Services
Samsung Electronics Benelux B.V.V
--------------------------------------------------------------
Die e-mail heb ik dus nogmaals verstuurd.
Toen kreeg ik de volgende reactie:
-------------------------------------------------------------
Uw klantnummer: 2800234352
Geachte heer xxxxxx,
Vriendelijk dankvoor uw e-mail met betrekking tot de garantievoorwaarden voor Samsung
LCD tv’s oftwel LCD’s.
De door Samsung gehanteerde garantievoorwaarden luiden als volgt:
In principe biedt Samsung voor LCD’s twee jaar on-site garantie, waarbij de aansprakelijkheid van Samsung Electronics(of het door Samsung erkend reparatiecentrum) is beperkt tot reparatie en/of vervanging van het product onder garantie. Onder de Samsung garantie vallen fabrikagefouten gedurende twee jaar vanaf de aankoopdatum, onder voorwaarde dat u een bewijs van aankoop kunt overleggen. Houdt u errekening mee dat onderdelen onderhevig aan slijtage hier niet onder vallen.
De garantie vervalt wanneer het defect is veroorzaakt, op welkewijze dan ook, door: oneigenlijk gebruik, verwaarlozing, of moedwilligebeschadiging. De garantie vervalt tevens in een van de volgende gevallen:
- indien er veranderingen of reparaties worden verricht door een niet erkende reparateur;
- indien het serienummer van een onderdeel dat gerepareerd moet worden verwijderd is;
- indien problemen of schade wordtveroorzaakt door randapparatuur die niet worden geleverd door samsung of door samsung aanbevolen worden;
- indien de schade veroorzaakt is door beeldretentie oftwel inbranden.
In hoeverre eventuele problemen met, of schade aan uw plasma televisie binnen de voorwaarden vallen, zal worden bepaald door onze monteurs.
Voordat er echter bepaald kan worden of de televisie in aanmerking komt voor reparatie/omruiling, zal er eerst onderzoek gepleegd moeten worden door onze technische medewerkers. Aangezien dit per email niet mogelijk is, verzoek ik u vriendelijk om onseven te bellen op 02 – 201 24 18.
Ik vertrouw erop u met dit antwoord van dienst te zijn. Indien u verdere vragen heeft, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Stefani
Customer Services
Samsung Electronics Beneluxr
--------------------------------------------------------------------
Dat telefoonnummer was onleesbaar.
Na de volgende e-mail:
-------------------------------------------------------------------
Mijn klantnummer: 2800234352
Het telefoonnummer dat u mij vraagt te bellen is onvolledig doorgekomen.
Waarschijnlijk een technische onvolkomendheid.
Het nummer dat ik doorkrijg is
02? - 201 24 18
Ik zou graag willen weten wat het cijfer is dat op de plaats van het vraagteken hoort te staan.
Vriendelijke groet
--------------------------------------------------------------------
Kreeg ik:
--------------------------------------------------------------------
Uw klantnummer: 2800234352
Geachte heer xxxxx,
Vriendelijk dankvoor uw e-mail met betrekking tot uw televisie.
Mijn collega heeft uper ongeluk het nummer van Belgie gegeven. U kunt bellen op 0900 - 20 20 088.
Ik vertrouw erop u met dit antwoord van dienst te zijn.. Indien u verdere vragen heeft,
aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet,
Stefani
Customer Services
Samsung Electronics Benelux
-----------------------------------------------------------------
Ook dat nummer bleek niet te klopppen,
Maar op dat nummer kreeg ik wel een zeer geduldige medewerkster aan de lijn wier naam ik vergeten ben te vragen, maar die het met me eens was dat tv's echt wel langer fatsoenlijk horen te functioneren dan 2.5 jaar.
Ze verwees me door naar een ander nummer, maar dat was het standaard servicenummer dat ik al tijden aan het bellen was om mijn zaak inzichtelijk te maken.
Ik heb op dat nummer nogmaals na een lang gesprek te kennen gegeven dat ik graag contact wilde met een medewerker die meer inhoudelijk kennis van zaken had, dat werd mij beloofd zoals me dat al eerder beloofd was, maar er kwam geen enkele respons.
Toen heb ik er nog maar eens een e-mail aan gewaagd.
----------------------------------------------------------------
Klantnummer: 2800234352
Op verschillende manieren heb ik geprobeert contact met u op te nemen ivm klachten over mijn lcd tv.
Waarom dit niet gebeurt is mij een raadsel, maar ik begin het vermoeden te kijgen dat u er gewoon niets aan wilt doen.
Na contact met een reparateur en zoekwerk op internet blijkt mij dat de tv zoals ik die heb aangeschaft inderdaad niet helemaal aan de verwachtingen voldoet.
Dat kan gebeuren.
Maar dat impliceert niet dat u zich achter een garantietermijn van twee jaar kunt verschuilen.
Het product voldoet niet aan de verwachtingen en als zoiets het geval is dan dient u de verantwoording te nemen en mij op enigerlei wijze die beide partijen tot tevredenheid stemt tegemoet te komen, temeer daar ik niet terug kan naar de verkopende partij, die immers niet meer bestaat.
Er zijn officiële regels voor dit soort consumentenkwesties, als u niets blijft doen overtreed u die regels.
Dat zou ik niet netjes vinden.
Met vriendelijke groet.
-------------------------------------------------------------
De reactie van Samsung:
------------------------------------------------------------
Klantnummer: 2800234352
Geachte heer xxxxx,
Bij aankoop van detelevisie heeft u de wettelijke koopovereenkomst gesloten met uw dealeren onze garantie voorwaarden geacepteerd.
Indien de televisie mankementen vertoont dan dient deze via onze technische service desk telefonische te worden aangemeld ter reparatie. Dit is per email niet mogelijk. De technische service desk is bereikbaar via het telefoonnummer 0900-2020088. Zij zijn van Maandag tot Vrijdag van 09:00 tot 18:00 bereikbaar.
Indien de televisie niet voldoet aan uw verwachtingen dan raden wij u aan om contact op te nemen met uw dealer en de koopovereenkomst te beeindigen. Wij kunnen u daarin niet tegemoed komen.
Met vriendelijke groet,
Mandy
Samsung Electronics Benelux
---------------------------------------------------------
Met andere woorden, men leest het (ik vermoed toch dat ze dat bijhouden) dossier niet eens.
In arren moede heb ik de tv na dit laatste e-mail contact naar een reparateur en dealer van Samsung in de buurt gebracht om te kijken of het kostenplaatje nog te overzien zou zijn.
Binnen twee weken zou hij contact met ons opnemen over de kosten.
Dat werden er drie en meer.
De reden werd duidelijk toen ik zelf met de contact reparateur opnam, er werd door Samsung niet gereageerd op de prijsaanvraag voor het benodigde onderdeel.
De reparateur zou er achteraan gaan, en na een paar dagen heb ik weer gebelt, het onderdeel was niet op voorraad bij Samsung, en daarom kon men de reparateur geen prijsopgave geven, en hij mij dus ook niet.
Nog drie weken later en na enkele malen vergeefs bellen kreeg ik afgelopen vrijdag eindelijk een prijsopgave, de totale kosten komen op 267,44.
Dat komt verdacht dicht in de buurt van het eerstgenoemde bedrag van die Samsung reparateur.
Er lijkt mij iets serieus mis te zijn geweest bij die serie Samsung tv's en Samsung wenst daar blijkbaar niets aan te doen
Zover mijn relaas, ik hoop dat mensen die dit lezen en die van plan waren een Samsung lcd tv te kopen er na dit berichtje in ieder geval van afzien en zich een ander merk aanschaffen.
Al scheelt het maar 100 tv's in het jaar, dan nog ben ik er blij mee, want deze service van Samsung verdient wat mij betreft geen enkele schoonheidsprijs.
D
---------------------------------------------