Kaarten voor Symphonica in Rosso via Vespro
Geplaatst: 03 dec 2007 00:33
Vanaf juni had Dubbelfrisss de actie dat men met 10 actiecodes een tweede kaartje voor Symphonica in Rosso met Paul de Leeuw gratis kreeg. Vanaf het begin heb ik de nodige pakken Dubbelfrisss gekocht zodat ik in totaal 4 kaarten kon bestellen (2 betalen en 2 gratis).
Zodra het op de betreffende site eindelijk mogelijk was om de kaarten te bestellen heb ik dit gedaan. Tevens was het mogelijk om aan te geven in voor welk vak je kaarten wilden bestellen. Dat heb ik toen uiteraard gedaan.Dit was eind juni 2007.
1 augustus is het betreffende bedrag voor de bestelde kaarten eindelijk afgeschreven, dit was erg handig zo midden in de vakantieperiode. Volgens de bevestigingsmail welke ik bij mijn bestelling had ontvangen zou ik binnen 30 dagen mijn kaarten in huis hebben.
1 oktober had ik nog steeds geen kaarten ontavngen en heb ik eens een mail gestuurd mt het verzoek waar mijn kaarten bleven. Na drie pogingen zonder enige reactie heb ik een brief geschreven. Er was een telefoonnummer wat je kon bellen voor € 0,35 per minuut. Maar daar kwam eerst een bandje en voordat je iemand aan de lijn kreeg was je zo 5 minuten verder.
Op een brief werd gereageerd. De kaarten waren onderweg. Twee eken later had ik nog geen kaarten. Toen bleek dat het bedrijf VESPRO de actie in de naam van Dubbelfrisss (frieslandfoods) uitvoerde.
Dubbelfrisss reageerde uiteindelijk wel, maar VESPRO was van mening dat geen bericht goed bericht was. Niets bleek minder waar.
Uiteindelijk heb ik mijn kaarten gekregen, maar wat bleek het waren totaal niet de kaarten voor het vak dat ik besteld had. Tijdens het reserveren van mijn kaarten voor Symphonica in Rosso op 7
november te Gelredome, had ik rang 2 vak 105 aangegeven.
Dat weet ik nog zo goed omdat we dan links op het podium zouden kijken. En omdat vak 104 voor promotionele doeleinden was gereserveerd. Nu had ik mijn kaarten gekregen en die warenn voor vak 221 rij 38 stoel 85-88. Aan de overkant én een rij hoger.
Wat is het nut van een plaats aangeven, wanneer hier geen rekening mee wordt gehouden? Alles heeft al zo veel moeite gekost en nu krijg ik ook nog kaarten voor de verkeerde plaatsen.
Sorry hoor, maar dit ging te ver. Maar ik wilde mijn kaarten zoals ik deze besteld heb: Vak 105.
Ik heb een klacht gestuurd naar VESPRO, maar als reacie krijg je dan een suf mailtje dat er niets aan gedaan kan worden. Een serieuze reactie op mijn klacht hebik niet meer gekregen. Frieslandfoods heeft wel gereageerd, maar zij konden hier niets aan doen. Zij hadden dit uitbesteed ....aan VESPRO.
IK WAARSCHUW IEDEREEN PARTICULIEREN EN OOK BEDRIJVEN, PAS OP VOOR VESPRO. LET OP WAT JE AFSPREEKT EN CONTROLEER TRIPPLE OF ZE HET NAKOMEN. WANT KLANTGERICHTE SERVICE OF KLACHTBEHANDELING DAAR ZIJN ZE NIET ECHT 'GOED'IN.
Zodra het op de betreffende site eindelijk mogelijk was om de kaarten te bestellen heb ik dit gedaan. Tevens was het mogelijk om aan te geven in voor welk vak je kaarten wilden bestellen. Dat heb ik toen uiteraard gedaan.Dit was eind juni 2007.
1 augustus is het betreffende bedrag voor de bestelde kaarten eindelijk afgeschreven, dit was erg handig zo midden in de vakantieperiode. Volgens de bevestigingsmail welke ik bij mijn bestelling had ontvangen zou ik binnen 30 dagen mijn kaarten in huis hebben.
1 oktober had ik nog steeds geen kaarten ontavngen en heb ik eens een mail gestuurd mt het verzoek waar mijn kaarten bleven. Na drie pogingen zonder enige reactie heb ik een brief geschreven. Er was een telefoonnummer wat je kon bellen voor € 0,35 per minuut. Maar daar kwam eerst een bandje en voordat je iemand aan de lijn kreeg was je zo 5 minuten verder.
Op een brief werd gereageerd. De kaarten waren onderweg. Twee eken later had ik nog geen kaarten. Toen bleek dat het bedrijf VESPRO de actie in de naam van Dubbelfrisss (frieslandfoods) uitvoerde.
Dubbelfrisss reageerde uiteindelijk wel, maar VESPRO was van mening dat geen bericht goed bericht was. Niets bleek minder waar.
Uiteindelijk heb ik mijn kaarten gekregen, maar wat bleek het waren totaal niet de kaarten voor het vak dat ik besteld had. Tijdens het reserveren van mijn kaarten voor Symphonica in Rosso op 7
november te Gelredome, had ik rang 2 vak 105 aangegeven.
Dat weet ik nog zo goed omdat we dan links op het podium zouden kijken. En omdat vak 104 voor promotionele doeleinden was gereserveerd. Nu had ik mijn kaarten gekregen en die warenn voor vak 221 rij 38 stoel 85-88. Aan de overkant én een rij hoger.
Wat is het nut van een plaats aangeven, wanneer hier geen rekening mee wordt gehouden? Alles heeft al zo veel moeite gekost en nu krijg ik ook nog kaarten voor de verkeerde plaatsen.
Sorry hoor, maar dit ging te ver. Maar ik wilde mijn kaarten zoals ik deze besteld heb: Vak 105.
Ik heb een klacht gestuurd naar VESPRO, maar als reacie krijg je dan een suf mailtje dat er niets aan gedaan kan worden. Een serieuze reactie op mijn klacht hebik niet meer gekregen. Frieslandfoods heeft wel gereageerd, maar zij konden hier niets aan doen. Zij hadden dit uitbesteed ....aan VESPRO.
IK WAARSCHUW IEDEREEN PARTICULIEREN EN OOK BEDRIJVEN, PAS OP VOOR VESPRO. LET OP WAT JE AFSPREEKT EN CONTROLEER TRIPPLE OF ZE HET NAKOMEN. WANT KLANTGERICHTE SERVICE OF KLACHTBEHANDELING DAAR ZIJN ZE NIET ECHT 'GOED'IN.