Pagina 1 van 1

Lek in het systeem van Telfort

Geplaatst: 03 dec 2007 20:45
door Rolandroland
Wanneer u een abonnement van Telfort heeft en iemand anders voert uw Telfort nummer in bij 08001707, en wil de klantenservice spreken kan diegene op uw kosten bellen. Dit kost u dan 20 eurocent per minuut. Er zit hier geen enkele beveiliging in gecalculeerd. Wanneer u een prepaid nummer van Telfort invoert wordt het gesprek niet doorgelaten, alleen voor abonnementhouders geld dit.

Telfort geeft aan dat het geen lek in het systeem is. Volgens Telfort valt die klant dan wel door de mand omdat het niet zijn of haar telefoonnummer is.

Re: Lek in het systeem van Telfort

Geplaatst: 04 dec 2007 00:22
door mariabreedspleet
Ja maar er wordt toch naar je adres en woonplaats gevraagd en vaak ook je geboortedatum?

Re: Lek in het systeem van Telfort

Geplaatst: 04 dec 2007 13:42
door Rolandroland
Ja klopt alleen voor dat stukje moet diegene wel betalen terwijl diegene dat vraagt. Sommige medewerkers vragen het niet.

Re: Lek in het systeem van Telfort

Geplaatst: 05 dec 2007 15:00
door T€lfort info
Er wordt altijd een klantverificatie uitgevoerd. Wanneer de gegevens niet overeenkomen met de gegevens die bij ons bij het betreffende telefoonnummer bekend zijn, wordt het gesprek beëindigd. Er worden dan geen kosten in rekening gebracht. Deze procedure wordt al geruime tijd gehanteerd. Op deze manier zullen geen kosten op het telefoonnummer van iemand anders in rekening worden gebracht.