Hallo
Ik ben op zoek naar een nieuwe hypotheek en nu is mijn vraag.
Wie heeft er ervaringen met Direct hypotheken, tim advies of met Nederlands hypotheek bureau.
Is er iemand die mij hier iets over kan vertellen zijn ze goed en komen ze hun belofte ??
Alvast bedankt
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] direct hypotheken
Re: direct hypotheken
Direct Hypotheken behoort tot de nieuwe tak van sport van DirectWonen, de huurbemiddelaar. Zij stapt nu dus ook in de koophuizenmarkt. Met welke advieskantoor je uiteindelijk te maken krijgt is onduidelijk, wat het is een franchise-keten. De expertise kan dus per kantoor verschillen. TIM is bij mijn weten in ieder geval een balonnetje van de SNS onder een andere naam. Die andere zegt mij even niets, kom ik misschien nog wel op.
Ben ik weer. Oei, Nederlands Hypotheek Bureau heeft een dubieuze site. Er staat geen KvK of AFM nummer bij vermeld. Op zich niets mis mee, maar dit is geen bemiddelaar als je het mij vraagt. Dit is een 'lead-generator'. D.w.z. als je hier je gegevens op achter laat, dan wordt je reactie doorverkocht aan een intermediair. Een enkele reactie kost het intermediair zo'n € 50,- tot € 90,-. Wordt deze reactie verconverteerd tot een afspraak, dan wordt deze doorverkocht voor zo'n € 250,-. Gewoon, om bij je aan tafel te mogen schuiven. Het internet bulkt van dit soort sites. Ook hier geldt dat het niets over de kwaliteit prijs geeft van degene die een contact met jou 'koopt'. Dat is nog even afwachten.. Tja, leve het digitale spectrum.
Hallo,
Wat altijd goed werkt is bij vrienden of kennissen vragen bij welk intermediair of adviseur zij de hypotheek hebben afgesloten. met name de service van het advieskantoor, nadat de hypotheek is gesloten lijkt mij van belang. Rente vergelijken kunnen we ook via internet.
mvg,
Wat altijd goed werkt is bij vrienden of kennissen vragen bij welk intermediair of adviseur zij de hypotheek hebben afgesloten. met name de service van het advieskantoor, nadat de hypotheek is gesloten lijkt mij van belang. Rente vergelijken kunnen we ook via internet.
mvg,
ik heb gewoon op www.erkendhypotheekadviseur.nl gekeken. Daar staan de gecertificeerde adviseurs en het bedrijf waar ze voor werken. Ik moet zeggen dat ik heel tevreden was met het advies.
-
nederlands-hypotheekbureau zijn weer actief als Lead generator!