Belminunten vervallen bij verlengen abonnement T-Mobile
Geplaatst: 04 dec 2007 20:45
Het volgende is het geval:
Momenteel heb ik een 400 belminuten abonnement bij T-Mobile voor 42,50 E per maand.
Nu bel ik tegenwoordig erg weinig, dus de 400 minuten krijg ik niet opgebeld. Bij T-Mobile kun je maximaal 800 minuten opsparen en zodoende heb ik het maximale beltegoed bij elkaar gespaard. Omdat ik minder dan 400 minuten bel per maand, wordt het tegoed iedere maand weer aangevuld tot 800 minuten.
Dit contract loopt op 13 januari aanstaande af.
Gisteren werd ik gebeld door een medewerker van T-Mobile met de vraag of ik mijn clontract wilde verlengen. Ik kreeg daarbij de keuze tussen verlengen met een nieuw toestel of een korting op mijn abonnement als ik geen nieuw toestel wenste.
Omdat ik tevreden ben over mijn toestel besloot ik voor de korting te gaan. Omdat ik mijn belminuten momenteel niet opmaak, vroeg ik of het ook mogelijk was minder belminuten te nemen. Volgens de medewerker was dit geen enkel probleem.
Hij bood mij een verlenging van mijn contract aan korting, bestaande uit 200 belminuten per maand voor 8,50 E per maand, met een contract voor een jaar. Dit leek mij een goede deal.
Echter: toen ik navraag deed blijken mijn opgebouwde belminuten bij het verlengen van mijn contract niet te worden meegenomen!!!!
Volgens de medewerker sluit ik een nieuw contract af, Sym only, maar zo is het niet aan mij gepresenteerd. Bovendien verander ik niet van provider noch van telefoonnummer, maar verleng ik de verbintenis die ik met T Mobile ben aangegaan.
Mijn vraag is dus: Mag T-Mobile deze 800 minuten ongestraft innemen en mijn saldo weer op 0 minuten zetten?
En wat kan ik eraan doen?
ALvast bedankt!
Momenteel heb ik een 400 belminuten abonnement bij T-Mobile voor 42,50 E per maand.
Nu bel ik tegenwoordig erg weinig, dus de 400 minuten krijg ik niet opgebeld. Bij T-Mobile kun je maximaal 800 minuten opsparen en zodoende heb ik het maximale beltegoed bij elkaar gespaard. Omdat ik minder dan 400 minuten bel per maand, wordt het tegoed iedere maand weer aangevuld tot 800 minuten.
Dit contract loopt op 13 januari aanstaande af.
Gisteren werd ik gebeld door een medewerker van T-Mobile met de vraag of ik mijn clontract wilde verlengen. Ik kreeg daarbij de keuze tussen verlengen met een nieuw toestel of een korting op mijn abonnement als ik geen nieuw toestel wenste.
Omdat ik tevreden ben over mijn toestel besloot ik voor de korting te gaan. Omdat ik mijn belminuten momenteel niet opmaak, vroeg ik of het ook mogelijk was minder belminuten te nemen. Volgens de medewerker was dit geen enkel probleem.
Hij bood mij een verlenging van mijn contract aan korting, bestaande uit 200 belminuten per maand voor 8,50 E per maand, met een contract voor een jaar. Dit leek mij een goede deal.
Echter: toen ik navraag deed blijken mijn opgebouwde belminuten bij het verlengen van mijn contract niet te worden meegenomen!!!!
Volgens de medewerker sluit ik een nieuw contract af, Sym only, maar zo is het niet aan mij gepresenteerd. Bovendien verander ik niet van provider noch van telefoonnummer, maar verleng ik de verbintenis die ik met T Mobile ben aangegaan.
Mijn vraag is dus: Mag T-Mobile deze 800 minuten ongestraft innemen en mijn saldo weer op 0 minuten zetten?
En wat kan ik eraan doen?
ALvast bedankt!