LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] (Geen) Oplevering Tele2 Vision Gold

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
sendur

(Geen) Oplevering Tele2 Vision Gold

Ongelezen bericht door sendur »

Hallo,

Ik moet even mijn ei kwijt, ben tevens op zoek naar advies omtrent opzegging van mijn abonnement. Het volgende speelt:

Officiele opleverdatum zou 3 December zijn. Ik als geduldig consument gewacht op bericht van Tele2 omtrent de oplevering en plaatsing van de apparatuur. Op 4 December toch maar eens op de website gekeken wat de status was van mijn oplevering, Wat nu blijkt:

28 Oktober: Aanvraag Tele2 Vision Gold
29 Oktober: Aanvraag officieel in behandeling genomen
06 november 2007 Tele2 heeft de ADSL opdracht (opnieuw) gevalideerd.
06 november 2007 Tele2 heeft de ADSL opdracht correct ontvangen
12 november 2007 Tele2 heeft de ADSL opdracht geannuleerd

12 !! November blijkt tele2 mijn opdracht te hebben geannuleerd. Eenzijdig welteverstaan, ik heb immers nooit bericht ontvangen van Tele2, geen mail, sms, verbaal.. helemaal niets!

Ik kom nu dus op 4 December erachter dat het abbonement niet is doorgezet. Echter, een telefoontje met de helpdesk wijst uit dat ik geen poot heb om op te staan, het contract niet tweezijdig kan bekrachtigen door het contract te ontbinden en dat ik nu tot 13 December moet wachten tot Tele2 met een oplossing komt(pas na een periode van 1 maand inactiviteit binnen tele2 wordt er gekeken naar het probleem/oorzaak). Het verneukeratieve van dit verhaal is dat een klant het contract kan ontbinden indien tele2 niet binnen een maand met een oplossing is gekomen (12Nov-13Dec), máár indien Tele2 op 13 Dec met een oplossing komt waardoor de oplevering alsnog kan plaatsvinden binnen een maand na deze datum (13Dec-13Jan), dan ben ik verplicht om ermee akkoord te gaan. Feitelijk kom ik dan dus op een oplevering van een ruime twee maanden uit.

Ik vind dit een belachelijke manier van zaken doen en diensten aanbieden. Ik ben mijn verplichtingen op een juiste manier nagekomen, Tele2 verzuimt echt volledig in haar verantwoordelijkheden richting klant.
Wie kan me adviseren in het ontbinden van dit contract?

Bedankt, Sander

Melanie87

Re: (Geen) Oplevering Tele2 Vision Gold

Ongelezen bericht door Melanie87 »

Het is inderdaad zo dat je pas kunt opzeggen na een maand. Dat staat ook in de voorwaarden die je had moeten lezen.
Al snap ik heel goed dat je dit niet trekt.

Is er intussen al een oplossing?

Gesloten