HP printer software niet up to date ivm Internet explorer 7
Geplaatst: 06 dec 2007 00:24
Dag mensen,
Bij HP werken sommige programma's niet. Nu zul je denken daar zal vast een up date voor komen. De printer software van mijn printer psc2210 gaat echter maar tot 2004. In een mail hebben ze wel een link gestuurd naar vernieuwde software. Alleen die vindt je dus niet bij software & downloads. Raar toch?
Hier wat aanwijzingen voor mensen die al sinds lange tijd problemen ondervinden met internet explorer 7 en de software.
Dank u wel voor het gebruik van de HP Klantenondersteuning.
Uit uw e-mail maak ik op dat u in het bezit bent van een HP PSC 2210
All in One. U geeft aan dat de HP Dirigent niet meer werkt.
Ik vermoed dat u gebruik maakt van Internet Explorer 7.0.
Waarschijnlijk is dat de oorzaak van uw probleem. De HP software maakt namelijk
gebruik van de Internet explorer. Door een aantal verandering in versie 7
werkt de HP software niet meer met goed. Ik kan ik u mededelen dat dit
probleem op dit moment door HP wordt opgelost. Het is namelijk zo dat HP
hiervoor nog een patch aan het ontwikkelen is om dit probleem te
verhelpen.
Echter is hiervoor wel een alternatieve methode om alsnog via deze
software het apparaat te laten werken. Dit kunt u doen door de volgende
stappen te volgen:
1. Start op normale wijze (dubbelklik op) de HP Dirigent. Deze zal niet
opstarten en geen foutmelding geven.
2. Druk vervolgens tegelijk op de volgende toetsen: linkeralt +
spatiebalk
3. Selecteer vervolgens minimaliseren
4. Klik de HP dirigent aan in de startbalk. U kunt nu de HP Dirigent
gebruiken.
Indien u wenst om het apparaat zonder problemen te gebruiken kunt u
mogelijk de nieuwere HP software downloaden. Deze zal niet in storing
treden met de huidige versie van Internet Explorer.
Ik adviseer u het volgende : Download en installeer nu de nieuwste
versie van de software vanaf onze website. Deze kunt u vinden via de
volgende link:
ftp://ftp.hp.com/pub/softlib/software6/ ... xpress.exe
Mogelijk is het zo dat de link bij het aanklikken niet helemaal over
wordt genomen, probeer dan handmatig de link naar de adresbalk van uw
browser te kopieƫren.
Indien u deze installatie uitvoert is het aan te raden de huidige
software te verwijderen. Dit kunt u doen via Start > (Indien aanwezig
Instellingen) > Configuratiescherm > Software. Hierna kunt u de gedownloade
software opnieuw installeren. Zorg er tevens voor dat de virusscanner en
firewall hiervoor tijdelijk zijn uitgeschakeld ten behoeve van de
installatie.
Mocht u nog vragen hebben aangaande deze werkwijze of support behoeven
voor andere HP producten nodigen wij u uit contact op te nemen met HP
Klantenondersteuning.
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/fast ... =c00831865
< Op die link wordt het wel genoemd bij Internet explorer 7.0 problemen oplevert maar bij de gewone download, staat daar weer niets over vermeld...
Bij HP werken sommige programma's niet. Nu zul je denken daar zal vast een up date voor komen. De printer software van mijn printer psc2210 gaat echter maar tot 2004. In een mail hebben ze wel een link gestuurd naar vernieuwde software. Alleen die vindt je dus niet bij software & downloads. Raar toch?
Hier wat aanwijzingen voor mensen die al sinds lange tijd problemen ondervinden met internet explorer 7 en de software.
Dank u wel voor het gebruik van de HP Klantenondersteuning.
Uit uw e-mail maak ik op dat u in het bezit bent van een HP PSC 2210
All in One. U geeft aan dat de HP Dirigent niet meer werkt.
Ik vermoed dat u gebruik maakt van Internet Explorer 7.0.
Waarschijnlijk is dat de oorzaak van uw probleem. De HP software maakt namelijk
gebruik van de Internet explorer. Door een aantal verandering in versie 7
werkt de HP software niet meer met goed. Ik kan ik u mededelen dat dit
probleem op dit moment door HP wordt opgelost. Het is namelijk zo dat HP
hiervoor nog een patch aan het ontwikkelen is om dit probleem te
verhelpen.
Echter is hiervoor wel een alternatieve methode om alsnog via deze
software het apparaat te laten werken. Dit kunt u doen door de volgende
stappen te volgen:
1. Start op normale wijze (dubbelklik op) de HP Dirigent. Deze zal niet
opstarten en geen foutmelding geven.
2. Druk vervolgens tegelijk op de volgende toetsen: linkeralt +
spatiebalk
3. Selecteer vervolgens minimaliseren
4. Klik de HP dirigent aan in de startbalk. U kunt nu de HP Dirigent
gebruiken.
Indien u wenst om het apparaat zonder problemen te gebruiken kunt u
mogelijk de nieuwere HP software downloaden. Deze zal niet in storing
treden met de huidige versie van Internet Explorer.
Ik adviseer u het volgende : Download en installeer nu de nieuwste
versie van de software vanaf onze website. Deze kunt u vinden via de
volgende link:
ftp://ftp.hp.com/pub/softlib/software6/ ... xpress.exe
Mogelijk is het zo dat de link bij het aanklikken niet helemaal over
wordt genomen, probeer dan handmatig de link naar de adresbalk van uw
browser te kopieƫren.
Indien u deze installatie uitvoert is het aan te raden de huidige
software te verwijderen. Dit kunt u doen via Start > (Indien aanwezig
Instellingen) > Configuratiescherm > Software. Hierna kunt u de gedownloade
software opnieuw installeren. Zorg er tevens voor dat de virusscanner en
firewall hiervoor tijdelijk zijn uitgeschakeld ten behoeve van de
installatie.
Mocht u nog vragen hebben aangaande deze werkwijze of support behoeven
voor andere HP producten nodigen wij u uit contact op te nemen met HP
Klantenondersteuning.
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/fast ... =c00831865
< Op die link wordt het wel genoemd bij Internet explorer 7.0 problemen oplevert maar bij de gewone download, staat daar weer niets over vermeld...