LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goede dakkapelleverancier gezocht (Den Haag)

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
maria38
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 dec 2007 12:15

Goede dakkapelleverancier gezocht (Den Haag)

Ongelezen bericht door maria38 »

Hallo, wij willen een dakkapel laten plaatsten van ca. 8 meter. We zijn daarom op zoek naar een goede, betrouwbare dakkapel leverancier. Van Ubbink hebben we nu een offerte liggen, kunststof, buitenbekleding in colorcoat (staal) voor 10.000 euro. Heeft iemand ervaringen met Ubbink? Is dit een reeele prijs? ? (geen idee!) Of heeft iemand een suggestie voor een andere leverancier in de omgeving? Alvast dank voor je reactie!

Tely
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 dec 2004 11:11

Re: Goede dakkapelleverancier gezocht (Den Haag)

Ongelezen bericht door Tely »

Onze dakkapel komt van Polystyle (www.polystyle.nl). Deze dakkapellen zijn geheel van kunststof en dus onderhoudsvrij: niet verven, geen groene aanslag etc.
Kost wat, maar dan heb je ook wat. Overleg, kopen en plaatsen ging prima. Ik weet niet of het precies is wat u zoekt, maar ik zou zeggen: kijk even op hun website. Bedrijven uit Leiderdorp en Katwijk leveren ze ook. Sukses!

hotrabbit
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 dec 2007 15:24

Re: Goede dakkapelleverancier gezocht (Den Haag)

Ongelezen bericht door hotrabbit »

een ieder moet het uiteraard voor zichzelf weten, maar wij zijn zeer vakkundig en naar tevredenheid geholpen door TMS Kozijnen B.V. uit Dordrecht (www.tmskozijnen.nl volgens mij)
prijstechnisch zitten ze erg netjes en de materialen van hoge kwaliteit.

succes bij het vinden van een juiste partij


hotrabbit

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Goede dakkapelleverancier gezocht (Den Haag)

Ongelezen bericht door Jonjo »

Neem eens contact op met de Firma van der Ploeg in Roelofarendsveen. Ze zijn gevestigd op de Lasso aldaar. Heb zelf ervaring en 100% tevreden. Nee ik hoor niet bij dit bedrijf.

Fozzy
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 dec 2007 09:59

Re: Goede dakkapelleverancier gezocht (Den Haag)

Ongelezen bericht door Fozzy »

Firma G. Klaassen Dakkappelen te Hulshorst.

Wij hebben een kunststof (keralit) dakkapel met kunststofkozijn bij hen gekocht. In één dag geplaatst c.q. gebouwd. Meerdere woningen in de buurt hebben ook kappelen van G. Klaassen. Goede ervaringen gaan van mond-tot-mond. Zeer tevreden en netjes afgewerkt. Incl. 10 jaar garantie.

pino31
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 jan 2008 21:57

Re: Goede dakkapelleverancier gezocht (Den Haag)

Ongelezen bericht door pino31 »

KLAASSEN is echt aan te raden, bij ons in de straat veel geplaatst, van ons staat nu 5 jaar ongeveer, nix mis mee. Wij hebben er nu 2 voor en achter. Voor iets onder de 9000euro toen..
Ze komen om 7 uur en om 13 uur vertrekken ze weer. Binnen afwerking hebben we zelf gedaan.

succes groetjes

jos koop
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jan 2008 22:52

Re: Goede dakkapelleverancier gezocht (Den Haag)

Ongelezen bericht door jos koop »

ubbink dakkapellen zijn goed en de prijs is absoluut niet te hoog
ubbink is een gerenomeerd bedrijf dat goede kwaliteit leverd
maar laat je duidelijk op papier vastleggen wat er allemaal wordt
gerealiseerd.
sucses jos

Fozzy
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 dec 2007 09:59

Re: Goede dakkapelleverancier gezocht (Den Haag)

Ongelezen bericht door Fozzy »

Onze dakkapel van Klaassen (5m breed, keralit, kunststof kozijnen (+ draai-kiep ramen) , ventilatieroosters en HR++ glas) kostte ons in 2006 € 5400,- incl. BTW.

Fozzy

maria38
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 dec 2007 12:15

Re: Goede dakkapelleverancier gezocht (Den Haag)

Ongelezen bericht door maria38 »

voor alle reacties. We zijn er nog niet uit, wel een paar van jullie tips opgevolgd maar kiezen hoogstwaarschijnlijk toch voor Ubbink. Als hij geplaatst is horen jullie meer.

jberretty
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mar 2008 11:54

Re: Goede dakkapelleverancier gezocht (Den Haag)

Ongelezen bericht door jberretty »

Door TMS kozijnen alles laten vervangen door kunstof. Opdracht van ruim € 20.000,00. In oktober 2007 begonnen nu nog niet alles naar behoren (,loslaten keralit, slechte/lelijke afwerking van de door TMS gemaakte luifel). Beloofd in zeker twee weken klaar te zijn, Eerste week januari 2008 was alles klaar. Nazorg vreselijk slecht. Na talloze telefoontjes/smsjes en emails slechts één reactie, dat we de volgende dag worden teruggebeld en.... niet dus. Ze zeggen terug te bellen, maar helaas. Ze beloven niet wat ze zeggen, nl. een goede nazorg en een tevreden klant. Door werkzaamheden hebben de buren lekkage gekregen. Is gelukkig wel opgelost. Wat wij persoonlijk als storend hebben ervaren is dat er onderling alleen maar turks werd gespoken. Ik heb dit ook aangegeven dat ik dit vervelend vind.

i.k.k.e
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jun 2008 14:03

Re: Goede dakkapelleverancier gezocht (Den Haag)

Ongelezen bericht door i.k.k.e »

Wij hebben ook inmiddels een dakkapel laten plaatsen en kozijnen laten vervangen. Ik kan u hierbij melden ga nooit met deze mensen in zee. betaal liever ergens anders 1000 euro meer. Enkele punten zijn

- Slordig werken
- Afspraken niet nakomen
- Geen vakkundig / bouwkundig inzicht

Eigenlijk is het een groot knutselbedrijf

NewDutchie
Berichten: 299
Lid geworden op: 01 jun 2007 16:08

Re: Goede dakkapelleverancier gezocht (Den Haag)

Ongelezen bericht door NewDutchie »

naam van het bedrijf :?

i.k.k.e
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jun 2008 14:03

Re: Goede dakkapelleverancier gezocht (Den Haag)

Ongelezen bericht door i.k.k.e »

Sorry vergeten te melden het gaat hier om TMS Kozijnen uit dordrecht

hage0036
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 nov 2008 22:05

Re: Goede dakkapelleverancier gezocht (Den Haag)

Ongelezen bericht door hage0036 »

wij hebben vorig jaar door tms kozijnen een dakopbouw met 2 dakkapellen laten bouwen.
het zou 6 weken duren, nu zijn we anderhalf jaar bezig met dit bedrijf om de laatste dingetjes voor elkaar te krijgen.
het is een regelrechte ramp geweest.
hoop dingen zijn verkeerd gegaan omdat er geen vakkundige mensen zijn in het bedrijf.
2 keer ruzie gehad, 2 keuringen gedaan(hoop fouten), heleboel afspraken die ze niet allemaal nakomen en communicatie kennen ze niet. we kunnen er een boek over schrijven.
ik ben blij dat ik een keuring heb gedaan bij v.e.h. en altijd geld achter heb gehouden anders wordt het een stuk lastiger om te zorgen dat het goed komt.
ongelofelijk dat dit bedrijf kan blijven bestaan.
bij ons in de straat zijn meerdere mensen totaal niet tevreden met de gang van zake van tms kozijnen!!!
ik zou zeggen:kijk niet naar hoe goedkoop ze zijn, maar naar de kwaliteit.
kijk verder !!!!!

manoah
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 nov 2008 19:29

Re: Goede dakkapelleverancier gezocht (Den Haag)

Ongelezen bericht door manoah »

Wij hebben begin november onze dakkapel laten plaatsen door De Ruiter dakkapellen. Als kopersvereniging hebben we meerdere offertes opgevraagd en o.a. firma Klaassen uitgenodigd. We hadden specifiek om iemand gevraagd die de offerte zou toelichten en bevoegd was om een prijs neer te zetten voor 9 dakkapellen achter en een aantal dakkapellen voor. Helaas stuurde ze iemand die niet bevoegd was en ze wilden niets wijzigen aan het aantal jaar garantie. Uiteindelijk hebben we De Ruiter gekozen en ben zeer tevreden over het resultaat en de service.

Gesloten