Geen klant van planet en toch halen ze geld van je rekening!
Geplaatst: 10 dec 2007 20:25
Geen klant van planet en toch halen ze geld van je rekening!! Fraude??
Sinds +/- 2004 hebben wij een abbonement bij planet gestart. begin 2007 zijn we overgestapt naar kpn (adslplusbellen). wij waren een aantal dagen te laat met het stoppen van planet(onze fout) op 1 april zijn mijn ouders uit elkaar gegaan en is mijn vader verhuisd net als het internet van Planet.(stond op zijn naam) WIJ (mijn moeder en ik) hebben het abbonement van KPN overgenomen voor internetplusbellen.
in juni 2007 zijn de gegevens van planet gewijzigd via mijn vader(via de website van planet) en zijn alle gegevens van mijn moeder ingevuld (ZONDER TOESTEMMING OF HANDTEKENING VAN HAAR!) vanaf dat moment haald planet geld van mijn moeders rekening na velen malen emailen (we krijgen elke keer de email van wij hebben geen gegevens genoeg van u om uw vraag te kunnen beantwoorden..) hebben we per email te horen gekregen dat wij GEEN KLANT van planet zijn. wij hoopte dat alles nu na 3 maanden er eindelijk van af te zijn.... maar helaas.. planet gaat gewoon door met het afschrijven van geld van een NIET Klant! na nog weer emailen en bellen (we werden halverwegen het gesprek weggedrukt door planet) Heerlijke helpdesk !!!
zijn we opzoek gegaan naar een kantoor van planet.. daar aangekomen hebben wij daar een medewerker gesproken van planet en die vertelde ons dat het abbonement direct werd stopgezet. wij hebben toen nog aangifte gedaan wegens fraude.
Een aantal dagen later kregen wij een brief dat het abbonement was stopgezet. maar vanaf die dag wordt er er nog steeds elke maand weer wat afgeschreven. ook zat er ineens een rekening bij met een - factuur. dit lijkt mij dat WIJ dan geld van ze krijgen.. maar dat was dus niet zo.. daarvan hebben we niks meer gehoord!!
Elke keer boeken wij het geld weer terug want wij zijn GEEN klant van Planet en zullen dat ook nooit meer worden!!
Je gaat geen geld jatten van onschuldige mensen!!
Zijn er mensen die nog een idee hebben om dit op te lossen??
Wij zijn RADELOOS!!
groeten...
Sinds +/- 2004 hebben wij een abbonement bij planet gestart. begin 2007 zijn we overgestapt naar kpn (adslplusbellen). wij waren een aantal dagen te laat met het stoppen van planet(onze fout) op 1 april zijn mijn ouders uit elkaar gegaan en is mijn vader verhuisd net als het internet van Planet.(stond op zijn naam) WIJ (mijn moeder en ik) hebben het abbonement van KPN overgenomen voor internetplusbellen.
in juni 2007 zijn de gegevens van planet gewijzigd via mijn vader(via de website van planet) en zijn alle gegevens van mijn moeder ingevuld (ZONDER TOESTEMMING OF HANDTEKENING VAN HAAR!) vanaf dat moment haald planet geld van mijn moeders rekening na velen malen emailen (we krijgen elke keer de email van wij hebben geen gegevens genoeg van u om uw vraag te kunnen beantwoorden..) hebben we per email te horen gekregen dat wij GEEN KLANT van planet zijn. wij hoopte dat alles nu na 3 maanden er eindelijk van af te zijn.... maar helaas.. planet gaat gewoon door met het afschrijven van geld van een NIET Klant! na nog weer emailen en bellen (we werden halverwegen het gesprek weggedrukt door planet) Heerlijke helpdesk !!!
zijn we opzoek gegaan naar een kantoor van planet.. daar aangekomen hebben wij daar een medewerker gesproken van planet en die vertelde ons dat het abbonement direct werd stopgezet. wij hebben toen nog aangifte gedaan wegens fraude.
Een aantal dagen later kregen wij een brief dat het abbonement was stopgezet. maar vanaf die dag wordt er er nog steeds elke maand weer wat afgeschreven. ook zat er ineens een rekening bij met een - factuur. dit lijkt mij dat WIJ dan geld van ze krijgen.. maar dat was dus niet zo.. daarvan hebben we niks meer gehoord!!
Elke keer boeken wij het geld weer terug want wij zijn GEEN klant van Planet en zullen dat ook nooit meer worden!!
Je gaat geen geld jatten van onschuldige mensen!!
Zijn er mensen die nog een idee hebben om dit op te lossen??
Wij zijn RADELOOS!!
groeten...