TNT Post
Geplaatst: 10 dec 2007 22:44
TNT heeft de laatste tijd de mond vol van service etc. Een geval uit de praktijk. Onlangs overleed een der laatste familieleden van mijn vrouw. De zuster van de overledene (88 jaar) verzond via een ondernemer de kaarten met daarin de uitnodiging voor de begrafenis. In de adressering was
1. Mijn naam goed geschreven (etiket)
2. De straat goed geschreven
3. De postcode correct ingevuld
Alleen wist zij niet het exact het huisnummer dus dat was opengelaten. Op de (open) enveloppe stond geen afzender, dus de medewerker van TNT heeft de rouwkaart eruit gehaald om het adres te vinden waarnaar hij de kaart kon terugsturen met de mededeling "geadresseerde onbekend" We staan al jaren in het telefoonboek, krijgen dagelijks (veel) post en Terneuzen is geen Amsterdam met 700.000 inwoners. Maar door deze "service" van TNT post hebben wij de begrafenis niet kunnen bijwonen.
1. Mijn naam goed geschreven (etiket)
2. De straat goed geschreven
3. De postcode correct ingevuld
Alleen wist zij niet het exact het huisnummer dus dat was opengelaten. Op de (open) enveloppe stond geen afzender, dus de medewerker van TNT heeft de rouwkaart eruit gehaald om het adres te vinden waarnaar hij de kaart kon terugsturen met de mededeling "geadresseerde onbekend" We staan al jaren in het telefoonboek, krijgen dagelijks (veel) post en Terneuzen is geen Amsterdam met 700.000 inwoners. Maar door deze "service" van TNT post hebben wij de begrafenis niet kunnen bijwonen.