Omdat op de 1 of andere vage wijze mijn telefoon helemaal niks meer doet na het intoetsen van de '5' bij ingesprek, wil ik (met een andere telefoon) de helpdesk van de KPN bellen, nou vergeet het maar.
Een telefoonnummer krijg je via de website niet te zien, ondanks dat hier een mogelijkheid staat om 'snel' antwoord te krijgen op je vraag via de tel.helpdesk. Al behoorlijk geirriteerd denk ik, dan maar mailen en wat blijkt...het mail programma werkt niet.
Ergerlijk!!!
Misschien iemand tips om deze 'blokkade' op te heffen? Ik heb zo'n 3 pack en de andere 2 telefoon doen het nog wel.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN klantenservice
Re: KPN klantenservice
Het telefoonnummer van de helpdesk van KPN is op de website te vinden: 0900-0244. Ze zijn iedere dag bereikbaar van 8 uur 's ochtends tot 10 uur 's avonds.
Het is wel vindbaar. Echter, iets wat meedere bedrijven doen, moet je eerst een speurtocht op touw zetten. Maar eenmaal door 6 vragen en 7 omleidingen naar de Veel Gestelde Vragen-pagina kan je, als je scherp blijft, ergens verstopt in het internetveld een link vinden in de trant van "voor uw overige vragen". Eenmaal daar tref je het telefoonnummer aan.
KPN KLANTEN SERVICE IS EEN GROTE BENDE ZE WETEN NIKS STAAN JE ONBESCHOFT TE WOORD EN ALS JE VRAAGT OM HET HELE GESPREK OP DE MAIL TE ZETTEN DAN WORDT DAT BELOOFD MAAR ZE DOEN HET NIET EN HET NUMMER DRAAIEN DOE MAAR NIET WANT ZE ZETTEN JE RUSTIG 59 MINUTEN IN DE WACHT MIJ OOK GEBEURD DUS 0900 0244 MAAR NIET BELLEN KOST VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL GELD MAAR JA DAAR LEVEN DE CALL CENTER MEDEWERKERS VAN
Tip: zet je caps lock uit! Het gebruik van alleen hoofdletters wordt beschouwd als schreeuwen We begrijpen zo ook wel dat je boos bent!
Kpn klantenservice is inderdaad 1 grote bende. Ze zijn onbeschoft aan de telefoon, verbinden je onnodig veel door, laten je erg lang in de wacht. En als ze een vraag niet weten, hangen ze zonder pardon op. Ze hebben geen productkennis.
Ik heb deze ervaringen meerdere malen gehad. En dat zou absoluut niet mogen voor de prijs p.m die ze vor deze "hulp" dienst vragen!!
Als ik dat geweten had had ik nooit Interactieve TV en Internet genomen van KpN de service is ronduit slecht.
Ik heb deze ervaringen meerdere malen gehad. En dat zou absoluut niet mogen voor de prijs p.m die ze vor deze "hulp" dienst vragen!!
Als ik dat geweten had had ik nooit Interactieve TV en Internet genomen van KpN de service is ronduit slecht.
-
Ik zou u graag wat willen vertellen over KPN: ik heb een bedrijf met een telefoon en een prive telefoon thuis. Nu wil ik een abonementswijziging voor het gebruik van internet en de telefoon op het bedrijf. Nu blijkt dat de
contractant voor het zakelijk nummer sinds de laatste verhuizing op mijn thuisadres staat, dus is abonnementswijziging pas mogelijk wanneer je contact op neemt met de klantenservice die de papieren kwestie naar behoren zou moeten afronden; simpel gezegd de gegevens naar behoren aanpassen. Hier ben ik begin November mee begonnen en het is nog steeds niet gelukt. Wanneer je de klantenservice belt a 10 euro cent per minuut en men wil je doorverbinden met de juiste afdeling dan wordt de verbinding verbroken en kun je het hele proces opnieuw doorlopen. Ik dacht vandaag de 14 Januari ik ga naar het business centrum in Zwolle en laat de mensen aldaar hun expertise te werk stellen. Welnu dan kom je van een koude kermis terug. Ze drukken je de telefoon in handen en laten je bellen met de klantenservice en het hele proces begint opnieuw, met dien verstande dat het mij geen 10 eurocent per minuut kost, alleen maar ergenis. Ook vandaag hebben ze mij de verbinding na 4 uur bellen zeker 5 keer verbroken. Mijn vraag wat nu te doen, andere provider, misschien de rekeningen niet meer betalen, op dat adres weten ze je altijd wel te vinden. U kunt begrijpen dat het enigszins oplucht om deze ergernis van je af te schrijven, maar hiermee is het probleem nog niet opgelost.
contractant voor het zakelijk nummer sinds de laatste verhuizing op mijn thuisadres staat, dus is abonnementswijziging pas mogelijk wanneer je contact op neemt met de klantenservice die de papieren kwestie naar behoren zou moeten afronden; simpel gezegd de gegevens naar behoren aanpassen. Hier ben ik begin November mee begonnen en het is nog steeds niet gelukt. Wanneer je de klantenservice belt a 10 euro cent per minuut en men wil je doorverbinden met de juiste afdeling dan wordt de verbinding verbroken en kun je het hele proces opnieuw doorlopen. Ik dacht vandaag de 14 Januari ik ga naar het business centrum in Zwolle en laat de mensen aldaar hun expertise te werk stellen. Welnu dan kom je van een koude kermis terug. Ze drukken je de telefoon in handen en laten je bellen met de klantenservice en het hele proces begint opnieuw, met dien verstande dat het mij geen 10 eurocent per minuut kost, alleen maar ergenis. Ook vandaag hebben ze mij de verbinding na 4 uur bellen zeker 5 keer verbroken. Mijn vraag wat nu te doen, andere provider, misschien de rekeningen niet meer betalen, op dat adres weten ze je altijd wel te vinden. U kunt begrijpen dat het enigszins oplucht om deze ergernis van je af te schrijven, maar hiermee is het probleem nog niet opgelost.