TELE2 klantenservice/onterrecht afschrijven kosten
Geplaatst: 13 dec 2007 19:25
Ik heb al ADSL vanaf dat TELE 2 nog zonnet was, en ben altijd een tevreden klant geweest.
Ik heb sinds juli 2007 tele2compleet, bellen en internet 20MB, nu wilde ik dat uitbreiden naar Tele2 compleet altijd bellen.
Dit was volgens de klantenservice geen probleem en kon ook zonder kosten. En vanaf 3 december is deze dienst ook geactiveerd, a 10 Euro per maand extra zoals afgesproken
Op de factuur van 5 dec was er een extra post van 99,00 euro wijzigen contract.
Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en heb gelijk gekregen, dit was onterecht in rekening gebracht.
Keurig eenbevestigingsmail gekregen dat ik die 99 euro niet hoeft te betalen.
Nu komt echter het probleem. De policy van Tele 2 is dat zij geen geld terugstorten maar dit verekenen.
De komende 3 maanden jan/feb/mr 2008 hoef ik niet te betalen want ik betaaal jan en feb nog 29, euro en maart 39 euro dit maakt 100.
Ik ben het hier niet mee eens en heb contact opgenomen met Tele 2 klantenservice, nou dat heb ik geweten. Zelden, eigenlijk nog nooit,heb ik zo een beperkte "........"aan de lijn gehad. Ondanks dat ik in mijn recht stond bleef hij schermen met de policy van tele 2 dat er geen geld wordt teruggestort, doorverbinden met een leidiggevende deed hij niet omdat ik dan toch hetzelfde antwoord krijg, geen geld terugstorten.
Uiteindelijk kreeg ik als optie om een contactformulier in te vullen op de site om zo te proberen een opening te krijgen, ook kon ik kiezen dat hij het crediteren liet vervallen, dus mijn geld niet terugkrijgen, als ik het niet eens ben met de geboden olossing.
Ik heb nog geprobeerd hem duidelijk te maken dat ik nu tele 2 eenrenteloze lening geeft omdat zij onterecht 00 euro hebben afgeschreven, dat zag hij niet zo want volgens hem gaf ik geen geld aan tele 2 maar had ik een tegoed bij tele 2. Ik vertelde hem toen dat ik bij de albert heyn ook niet af kon rekeken met de mededeling dat zij even moeten wachten op het geld omdat ik nog 100 euro van tele 2 tegoed heb, dit begreep hij niet omdat ik in zijn ogen geeen geld aan hun heb gegeven.
Nogmaals een poging gedaan het uit teleggen, jullie schrijven onterecht 100 euro af, dus dat is geld van mij, en willen dat in 3 maanden aflossen door verekenen met mijn contract. Dit is toch een renetloze lening, want ik heb die fout niet gemaakt.
Niets helpt, hij blijft schermen met de policy van tele 2 en daar moet ik het maar mee eens zijn. Dus eigenlijk eigen schuld dikke bult want dat zij 100 euro afboeken en dat niet willen terugstorten is policy. Ik zie het als oplichting. Hier is van mijn kant nog niet het laatste over gezegd en ben benieuwd of meerdere mensen deze ervaring hebben.
Groeten Ben Klijn.
Ik heb sinds juli 2007 tele2compleet, bellen en internet 20MB, nu wilde ik dat uitbreiden naar Tele2 compleet altijd bellen.
Dit was volgens de klantenservice geen probleem en kon ook zonder kosten. En vanaf 3 december is deze dienst ook geactiveerd, a 10 Euro per maand extra zoals afgesproken
Op de factuur van 5 dec was er een extra post van 99,00 euro wijzigen contract.
Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en heb gelijk gekregen, dit was onterecht in rekening gebracht.
Keurig eenbevestigingsmail gekregen dat ik die 99 euro niet hoeft te betalen.
Nu komt echter het probleem. De policy van Tele 2 is dat zij geen geld terugstorten maar dit verekenen.
De komende 3 maanden jan/feb/mr 2008 hoef ik niet te betalen want ik betaaal jan en feb nog 29, euro en maart 39 euro dit maakt 100.
Ik ben het hier niet mee eens en heb contact opgenomen met Tele 2 klantenservice, nou dat heb ik geweten. Zelden, eigenlijk nog nooit,heb ik zo een beperkte "........"aan de lijn gehad. Ondanks dat ik in mijn recht stond bleef hij schermen met de policy van tele 2 dat er geen geld wordt teruggestort, doorverbinden met een leidiggevende deed hij niet omdat ik dan toch hetzelfde antwoord krijg, geen geld terugstorten.
Uiteindelijk kreeg ik als optie om een contactformulier in te vullen op de site om zo te proberen een opening te krijgen, ook kon ik kiezen dat hij het crediteren liet vervallen, dus mijn geld niet terugkrijgen, als ik het niet eens ben met de geboden olossing.
Ik heb nog geprobeerd hem duidelijk te maken dat ik nu tele 2 eenrenteloze lening geeft omdat zij onterecht 00 euro hebben afgeschreven, dat zag hij niet zo want volgens hem gaf ik geen geld aan tele 2 maar had ik een tegoed bij tele 2. Ik vertelde hem toen dat ik bij de albert heyn ook niet af kon rekeken met de mededeling dat zij even moeten wachten op het geld omdat ik nog 100 euro van tele 2 tegoed heb, dit begreep hij niet omdat ik in zijn ogen geeen geld aan hun heb gegeven.
Nogmaals een poging gedaan het uit teleggen, jullie schrijven onterecht 100 euro af, dus dat is geld van mij, en willen dat in 3 maanden aflossen door verekenen met mijn contract. Dit is toch een renetloze lening, want ik heb die fout niet gemaakt.
Niets helpt, hij blijft schermen met de policy van tele 2 en daar moet ik het maar mee eens zijn. Dus eigenlijk eigen schuld dikke bult want dat zij 100 euro afboeken en dat niet willen terugstorten is policy. Ik zie het als oplichting. Hier is van mijn kant nog niet het laatste over gezegd en ben benieuwd of meerdere mensen deze ervaring hebben.
Groeten Ben Klijn.