Pagina 1 van 1

Slechte ervaringen met Fanfire.com (bands-merchandise US)

Geplaatst: 14 dec 2007 17:59
door Asylum
Ik heb slechte ervaringen met het Amerikaanse bedrijf Fanfire.com :(

Dit bedrijf verkoopt merchandise van vele artiesten/bands als U2, Bon Jovi, Bruce Springsteen enz.

Ik plaatste een bestelling in oktober, betaald via creditcard, en wacht nu al 2 maanden op de spullen, die al binnen 2 weken geleverd moesten zijn. :cry:

Natuurlijk contact opgenomen met het bedrijf en die zei dat ik 5 weken :!: moest wachten voordat ze enige actie zouden ondernemen, omdat het pakket bij de douane kon liggen :roll:

Ik heb veel ervaringen met buitenlandse pakketten, met luchtpost vanuit de US naar ons land duurt 8 tot 9 dagen. Douane expectie duurt hoogstens 2 dagen, dus waarom 5 weken wachten :roll:

Na 5 weken dus weer contact opgenomen met Fanfire, ze zouden mij het bestelde opnieuw sturen, inmiddels meer dan 10 weken verder vanaf besteldatum en nog steeds niets ontvangen :evil:

Meerdere emails gestuurd naar het bedrijf, maar totaal geen reactie meer gekregen :evil:

Intussen wat onderzoek gedaan via forums enz. naar dit bedrijf en het blijkt dat ik niet de enige ben die problemen heeft met Fanfire. Het blijkt dat dit bedrijf niet in staat is om internationaal te leveren gezien de klachten omtrent lange levertijden, zoekgeraakte paketten, pakketten die niet aankomen, slechte service enz. enz. :roll:

Dus wees gewaarschuwd, koop niet bij www.fanfire.com :!:

Re: Slechte ervaringen met Fanfire.com (bands-merchandise US)

Geplaatst: 14 dec 2007 19:02
door roro25
Het wordt me heel duidelijk onder de aandacht gebracht. Not, soms leiden emoticons af na elke zin en het hoeft ook niet vetgedrukt. Ik kan het nog steeds lezen zonder leesbril.

Re: Slechte ervaringen met Fanfire.com (bands-merchandise US)

Geplaatst: 15 dec 2007 13:39
door jaap2312
Even de emoties buiten beeld laten; jouw probleem is geen wereld probleem dus een vette tekst is nergens voor nodig.

Wat je wel moet doen is contact opnemen met je credit-card maatschappij en de betaling betwisten. Jouw credit-card maatschappij vraagt dan de gegevens op bij de leverancier (o.a. pakbon). Is het niet verstuurd dan kun je via de cc-maatschappij je betaling terug halen.
Hebben zij het verstuurd dan komt het ongetwijfeld boven water. Tenzij... er iets onoorbaars in je zending heeft gezeten. Maar dan krijg je misschien wel een politie-inval :).