Pagina 1 van 1

meubelman stuurt mij door naar de stoffenleverancier

Geplaatst: 15 dec 2007 11:58
door m@rije
op 7 mei 2007 heb ik een bank ontvangen van Montel. ik heb meteen bij levering aangegeven dat er weeffouten in de kussens zitten.
Er is een service monteur langs geweest. deze heeft gezegd dat ik nieuwe kussens zou krijgen maar omdat dit vlak voor de zomer vakantie was ik deze niet binnen 6 weken kon verwachten.
Na lang bellen, ben ik op het punt dat de meubelman mijn klacht heeft doorgestuurd naar de stoffen leverancier.
Zij zouden nu contact met mij opnemen (is natuurlijk nog niet gebeurd)
ik hoef hier toch geen genoegen mee te nemen? De meubelman moet dit voor mij oplossen,
Ik heb geen contract met de stoffenleverancier maar met Montel. (toch)
Wie kan mij advies geven hoe ik dit moet aanpakken want ik ben het na ruim een half jaar klagen een beetje zat.

Re: meubelman stuurt mij door naar de stoffenleverancier

Geplaatst: 15 dec 2007 12:19
door 16again
Ze mogen je doorsturen naar de stoffenleverancier.
Wel zo handig als bevoorbeeld een afspraak gemaakt moet worden om dat rechtstreeks te kunnen doen.

Echter, kom je er niet uit met die stoffenleverancier (of deze neemt niet eens contact op) dan blijft Montel aanspreekpunt.

Schrijf Montel een brief, waarin je ze alsnog een maand gelegenheid geeft om e.e.a. op te lossen. Geef aan dat eerdere service afspraken niet nagekomen zijn en dat je na die maand naar geschillencommissie stapt voor ontbinding van de koop.

Re: meubelman stuurt mij door naar de stoffenleverancier

Geplaatst: 13 okt 2008 20:00
door Ex-medewerkster MM
Hoop voor je dat je inmiddels de juiste kussens hebt ontvangen, zonder weeffouten en zonder kleurverschil ten opzichte van de rest van je bank. Is namelijk altijd een risico bij naleveringen.
Ben wel benieuwd hoe dit uiteindelijk is opgelost door alle partijen.

Re: meubelman stuurt mij door naar de stoffenleverancier

Geplaatst: 13 okt 2008 22:04
door m@rije
de stof leverancier heeft na de kerstvakantie 2007/2008 gebeld om te kijken naar de kussens, wat hij normaal gesproken nooit doet, hij is immers een vertegenwoordiger.
hij heeft de lussen die in de stof zaten naar binnen getrokken en zijn nu dus niet meer te zien, geen nieuwe kussens dus.
toch blijf ik de klachtenafhandeling van de MM erg slecht vinden.
deze kussens hadden in de staat dat ik ze gekregen heb, volgens de vertegenwoordiger nooit geleverd mogen worden.
als je bedenkt dat ik ruim 9 mnd bezig ben geweest om een oplossing te vinden.

@ de moderatoren:
dit topic mag gesloten worden!