meubelman stuurt mij door naar de stoffenleverancier
Geplaatst: 15 dec 2007 11:58
op 7 mei 2007 heb ik een bank ontvangen van Montel. ik heb meteen bij levering aangegeven dat er weeffouten in de kussens zitten.
Er is een service monteur langs geweest. deze heeft gezegd dat ik nieuwe kussens zou krijgen maar omdat dit vlak voor de zomer vakantie was ik deze niet binnen 6 weken kon verwachten.
Na lang bellen, ben ik op het punt dat de meubelman mijn klacht heeft doorgestuurd naar de stoffen leverancier.
Zij zouden nu contact met mij opnemen (is natuurlijk nog niet gebeurd)
ik hoef hier toch geen genoegen mee te nemen? De meubelman moet dit voor mij oplossen,
Ik heb geen contract met de stoffenleverancier maar met Montel. (toch)
Wie kan mij advies geven hoe ik dit moet aanpakken want ik ben het na ruim een half jaar klagen een beetje zat.
Er is een service monteur langs geweest. deze heeft gezegd dat ik nieuwe kussens zou krijgen maar omdat dit vlak voor de zomer vakantie was ik deze niet binnen 6 weken kon verwachten.
Na lang bellen, ben ik op het punt dat de meubelman mijn klacht heeft doorgestuurd naar de stoffen leverancier.
Zij zouden nu contact met mij opnemen (is natuurlijk nog niet gebeurd)
ik hoef hier toch geen genoegen mee te nemen? De meubelman moet dit voor mij oplossen,
Ik heb geen contract met de stoffenleverancier maar met Montel. (toch)
Wie kan mij advies geven hoe ik dit moet aanpakken want ik ben het na ruim een half jaar klagen een beetje zat.